Nederlands MediaNetwerk

Spelregels van het Nederlands MediaNetwerk

1. Toegang en lidmaatschap

De website van het Nederlands MediaNetwerk is vrij toegankelijk voor iedereen. Het lidmaatschap aan het netwerk is voorbehouden aan media- en communicatieprofessionals in de breedste zin van het woord: van journalisten tot marketeers, van film- en televisiemakers tot mediaplanners, van vormgevers tot communicatieadviseurs, van PR-professionals tot head hunters, van marktonderzoekers tot media-opleiders, van fotografen tot uitgevers, van internetondernemers tot reclamemakers.

2. Ledenprofiel

Mensen die zich aanmelden als lid van het netwerk maken een ledenprofiel aan. In dit profiel moet staan: voor- en achternaam, een foto, locatie, naam het bedrijf of organisatie, functieomschrijving en beschrijving van de activiteiten. Leden met een onvolledig ingevuld profiel worden geroyeerd.

3. Publiceren en communiceren op het netwerk

Het Nederlands MediaNetwerk is een B2B omgeving - en bijvoorbeeld geen dating site - en leden wordt gevraagd zich daarnaar te gedragen. Opinie, scherpe opinie, discussiëren op het scherp van de snede is prima - graag zelfs - maar wel relevant en met respect. Spam, extreme politieke geluiden, discriminatie, stalking, porno, aanzetten tot haat en verbale agressie worden niet getolereerd.

4. Deelname aan het Nederlands MediaNetwerk Event en het Nederlands MediaNetwerk Congres

Deelname aan het Nederlands MediaNetwerk Event en het Nederlands MediaNetwerk Congres is voorbehouden aan leden van het netwerk.

5. Nieuwsbrief

De digitale nieuwsbrief Nederlands MediaNieuws wordt wekelijks naar de netwerkleden verstuurd. Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out). Ook niet-leden kunnen zich op de nieuwsbrief abonneren.


Bas Vlugt, oprichter Nederlands MediaNetwerk
Haarlem, 16 maart 2009




Bas Vlugt over het Nederlands MediaNetwerk

Weergaven: 1151

Het is niet mogelijk op deze blogpost te reageren

Interviews

[Nederlands MediaNetwerk TV] Anneli Rispens over So Me Mc en social media

Anneli Rispens is oprichter van So Me Mc, een managementconsultancy gericht op social media. Haar doelgroep zijn C-level executives met passie voor social media, die ook het bredere plaatje van het medium zien

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Generatie Alpha dat zijn wij

Generatie Z is net meerderjarig geworden en in de VS zijn onderzoekers al de volgende generatie aan het analyseren: generatie Alfa. We waren toch bij de laatste letter van het Latijnse alfabet, laten we een doorstart maken met het Griekse

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: How to make a podcast

No need to explain the popularity of podcasts. Education becomes entertainment, anytime, anywhere, while you do something else. Actually, podcasts are nothing new, the first dates from 2004

[Column] Bob Goulooze: Ad hominem

Menigeen verbaast zich over de opkomst van het andere denken. Al enige jaren zien we een toename van mensen en groepen die zich afzetten tegen de gangbare gedachten over de wereld. Van platte aarde adepten en antivaxers tot klimaatontkenners en coronasceptici

Jeroen Verkroost: Influencers, Hugo de Jonge, Monies & meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Respect voor Famke

Ik kan me er heel veel bij voorstellen als je tot vorige week nog nooit van Famke Louise had gehoord. Een soort van Kim Kardashian-achtige roem is het. Waarbij veel mensen wel vaag een idee hebben dat ze je naam vaker gehoord hebben, maar geen idee over in welke context dat was

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden