Nederlands MediaNetwerk



Woensdag 2 juni, Odeon, Amsterdam

Het Vierde Nederlands MediaNetwerk Event

Een uitgelezen gelegenheid om je te laten bijpraten over de laatste ontwikkelingen in het media- en communicatievak en andere netwerkleden te ontmoeten.


Deelname aan dit netwerk event is kosteloos en voorbehouden aan leden van het Nederlands MediaNetwerk.

Je kunt je inschrijven voor dit event door een e-mail te sturen naar Bas Vlugt:
bas@basvlugt.nl


Ontvangst en netwerkborrel: 17:00 uur

Aanvang programma: 18:00 uur

Netwerkborrel: 19-21:00 uur

PROGRAMMA

- Presentatie:
Peter Wybenga, managing director Global Placemarketing Society




- Opening: Bas Vlugt, oprichter Nederlands MediaNetwerk


- Arian Buurman directeur van de
STER over de laatste ontwikkelingen in televisie advertising - online, mobiel, HD - en een vooruitblik op advertising rondom de WK Voetbal in Zuid-Afrika

- Ingmar de Lange, oprichter
Mountview over
Brand-utility

- Marc Stubbé van
PitchBlink presenteert een inspirerende
Mediacase . Deze keer gaat hij in gesprek met
Arne van den Berg van
Radio 538 over
Evers staat op in Vancouver.

- Jacqueline Smit, consumer & online marketing officer bij
Microsoft, over
De toekomst van onze huiskamer

- Thera Vinkesteijn, business development manager bij
TNT Post over
Try Now

- Eugène Roorda zal optreden als
Woedende Columnist Het
Vierde Nederlands MediaNetwerk Event wordt gesponsord door
TNT Post,
Narrow Minds
, De Zaak, PitchBlink en Odeon en mede mogelijk gemaakt door 20Nine






Bekijk de deelnemerslijst

Weergaven: 503

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Reactie van Peter Wybenga op 2 Juni 2010 op 10.02
Hallo Jurryt, vandaag is het NMN event, dus we kunnen hierover wel even corresponderen na vandaag. Ben je er bij vanavond? Groeten, Peter Wybenga
Reactie van Jurryt van de Vooren op 31 Mei 2010 op 11.11
Als beheerder van de LinkedIn-groep Olympisch Plan 2028 willen we binnenkort ook bij elkaar komen na veel digitaal contact. Inmiddels hebben we ruim 2028 leden en dat loont dus de moeite. Omdat dit voor ons de eerste keer is, ben ik benieuwd naar ervaringen, zoals bij dit netwerk. Hoe organiseer je voor een eerste keer zo'n bijeenkomst?

Interviews

[Interview] Jeroen Huijsdens: Bioscoop heeft bewezen iets te bieden wat anderen niet in huis hebben

Jeroen Huijsdens is hoofdredacteur van Holland Film Nieuws – HFM – en Filmdepot.nl en is eigenaar van Filmtaal. En sinds kort mede-uitgever van Alles is film

[Interview] Nick Kalse: Gebruikers zijn het zat om storende advertentieformaten te zien

Nick Kalse is Managing Director van Outbrain. Zijn advertentieplatform werkt met uitgevers van over de hele wereld. We spreken hem over de activiteiten van Outbrain en zijn visie op de markt

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Een kerstreview zónder supermarkten

Het is december. De warme deken van clichématige 90-secondenspots spoelt weer over je heen en je weet waar het tijd voor is: een review! Dit keer niet over de supermarkten, omdat PLUS daar zó hard domineert dat ik dat een oneerlijk vergelijk zou vinden

[Column] Deniz Alkaç: Een gezondere branche begint bij een beter verhaal

Het zijn turbulente tijden. Het vak verandert snel en dat is op veel plekken te merken. Wie de afgelopen week zijn LinkedIn opende, zag waarschijnlijk de speech van Victor Knaap voorbijkomen. Op het DeMedia100 Diner schetste hij een ietwat ongezellig toekomstbeeld van onze markt

[Column] Bas Vlugt: Welkom in het duopolie van Christian & John

Consolidatie in de Nederlandse media is niet nieuw, maar de overname van Sanoma door DPG Media is wel een heel groot hoofdstuk in dit verhaal en legt de machtsverhoudingen bloot

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden