Nederlands MediaNetwerk

Jenny Le Large-Groothuijzen
  • Vrouw
  • Ridderkerk
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (5)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

Groepen van Jenny Le Large-Groothuijzen

 

De pagina van Jenny Le Large-Groothuijzen

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Eurolarge Communication Plus+
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
communicatieadviseur / eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Eurolarge Communication Plus+ zorgt ervoor dat haar klanten “Zeggen wat ze doen en doen wat zij zeggen”. Een evenwicht tussen Public Relations en interne communicatie, gespecialiseerd in:
• Merkenmanagement: positionering van organisaties, merken en mensen;
• Brand development, ontwikkelen van nieuwe concepten voor kansen op de markt;


• Projectorganisatie; managen en coördineren van projecten.
• Allround tekstschrijver: van persplan -berichten, tot wervende teksten en columns;
• Interne communicatie; internal branding.

Denken + werken voor grote ondernemers die groot willen blijven en kleine ondernemers die groot willen worden

Eurolarge werkt samen met een netwerk van specialisten en biedt een compleet product aan.

Informatie: www.eurolarge.nl - contact: jennylelarge@eurolarge.nl.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.eurolarge.nl
Twitter
http://eurolarge
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/jennylelarge

Prikbord (1 commentaar)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 27 Juli 2016 om 17.32 zei christopher benson...

Hallo schat
Mijn sames is Christopher Benson, ik ben geboren op 15 April 1975, mijn vader was afkomstig uit de Verenigde Staten van Amerika en ik ben opgegroeid in LA. Ik ben de enige zoon en kind van mijn familie, ik ben hier om te zoeken een vrouw in mijn leven-hoop is u..? Schrijf me mail (christopher7benson@hotmail.com) ik denk dat ik graag van u.
Bedankt
Christopher Benson.

 
 
 

Interviews

[Interview] Anke van Diejen en Noortje van de Sande over Picl

Picl is een online filmhuis, een streamingdienst waarbij mensen thuis filmhuisfilms kunnen bekijken. Nederlands MediaNetwerk spreekt met oprichters Anke van Diejen en Noortje van de Sande

[Startup Competitie] Ronald van Proosdij over Studenten Film Crew

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Ronald van Proosdij van Studenten Film Crew

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Startup Competitie] Joachim Klein Molekamp over Reqruut

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Joachim Klein Molekamp van Reqruut

[Startup Competitie] Steven Pieneman over Admanager

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Steven Pieneman van Admanager

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

[Column] David de Jong: World Radio Day....alleen niet in Nederland?!

In 2019 vierde de Nederlandse radiosector uitgebreid het 100-jarig bestaan van het medium radio in Nederland. 13 februari is elk jaar World Radio Day. Dit jaar staat de UNESCO-dag in het teken van diversiteit die het medium radio kan bieden

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden