Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Bites & Business

Tijd: Juli 12 2011 vanaf 19.00 to 22.00
Locatie: Landgoed Elswout
Straat: Elswoutlaan
Plaats: Overveen
Website of map: http://nl.wikipedia.org/wiki/…
Telefoon: 06 51544203
Soort gebeurtenis: netwerk
Georganiseerd door: Suzanne Klaassen
Meest recente activiteit: 3 Jul 2011

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Op dinsdagavond 12 juli organiseert Bites & Business Haarlem een zomeravond-picknick in het prachtige decor van landgoed Elswout te Overveen. De lekkernijen worden verzorgd Karmel Catering.

Vanaf 18.30 uur ben je van harte welkom. Om 19.00 beginnen we met de picknick. De avond eindigt rond 22.00 uur (zonsondergang).

Wanneer je je hebt aangemeld krijg je een dag voor de bijeenkomst een deelnemerslijst. Op de avond zelf is er een korte voorstelronde. Tussen de 3 gangen wordt er gewisseld van plaats. Via de enveloppenmethode kun je een vraag voorleggen aan de hele groep. Daarnaast wordt er per keer door een van de deelnemers een prijs beschikbaar gesteld in ruil voor 5 minuten extra om jezelf en/of je bedrijf te presenteren.

Deze netwerkavond wordt aangeboden voor 41,65 euro (dit is 35 euro excl. BTW). Dit bedrag is inclusief het eten, de drankjes en een enveloppe met hopelijk veel tips en handige contacten.

Je kunt je aanmelden en betalen met I-deal via de link: https://www.e-act.nl/cart/do/add?a=154&p=990 Als je je hebt aangemeld en betaald dan krijg je automatisch een factuur/betalingsbevestiging via de e-mail.

Heb je je aangemeld, maar kun je bij nader inzien toch niet komen, meld je dan s.v.p. zo snel mogelijk af via een e-mail naar haarlem@bitesenbusiness.nl Afmelden kan kosteloos tot zondag 10 juli, 12.00 uur ‘s middags. Daarna moet je gewoon 41,65 euro betalen.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Bites & Business om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Jeroen Verkroost: feedback, TikTok, Britney Spears, redders van de journalistiek en meer

Als onderdeel van mijn werk coach ik een aantal mensen. Tenminste, van mijn vrouw mag ik het geen coaching noemen, want ik geef advies. En dat is niet hetzelfde, vindt zij, geaccrediteerd coach

[Column] Paola Cassone: Het Peter Pan-complex

Heb je ooit stilgestaan bij het aantal stereotypen en vooroordelen dat in ons culturele DNA is ingebed? Er is één die er vaak uitspringt: de 50-plusser

[Column] Marloes Rusting: De rode lampion

Marloes Rusting is Client Director bij Initiative. Voor Nederlands MediaNetwerk dook ze in het fenomeen Halloween

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden