Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Bites & Business

Tijd: Juli 12 2011 vanaf 19.00 to 22.00
Locatie: Landgoed Elswout
Straat: Elswoutlaan
Plaats: Overveen
Website of map: http://nl.wikipedia.org/wiki/…
Telefoon: 06 51544203
Soort gebeurtenis: netwerk
Georganiseerd door: Suzanne Klaassen
Meest recente activiteit: 3 Jul 2011

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Op dinsdagavond 12 juli organiseert Bites & Business Haarlem een zomeravond-picknick in het prachtige decor van landgoed Elswout te Overveen. De lekkernijen worden verzorgd Karmel Catering.

Vanaf 18.30 uur ben je van harte welkom. Om 19.00 beginnen we met de picknick. De avond eindigt rond 22.00 uur (zonsondergang).

Wanneer je je hebt aangemeld krijg je een dag voor de bijeenkomst een deelnemerslijst. Op de avond zelf is er een korte voorstelronde. Tussen de 3 gangen wordt er gewisseld van plaats. Via de enveloppenmethode kun je een vraag voorleggen aan de hele groep. Daarnaast wordt er per keer door een van de deelnemers een prijs beschikbaar gesteld in ruil voor 5 minuten extra om jezelf en/of je bedrijf te presenteren.

Deze netwerkavond wordt aangeboden voor 41,65 euro (dit is 35 euro excl. BTW). Dit bedrag is inclusief het eten, de drankjes en een enveloppe met hopelijk veel tips en handige contacten.

Je kunt je aanmelden en betalen met I-deal via de link: https://www.e-act.nl/cart/do/add?a=154&p=990 Als je je hebt aangemeld en betaald dan krijg je automatisch een factuur/betalingsbevestiging via de e-mail.

Heb je je aangemeld, maar kun je bij nader inzien toch niet komen, meld je dan s.v.p. zo snel mogelijk af via een e-mail naar haarlem@bitesenbusiness.nl Afmelden kan kosteloos tot zondag 10 juli, 12.00 uur ‘s middags. Daarna moet je gewoon 41,65 euro betalen.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Bites & Business om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden