Nederlands MediaNetwerk

Suzanne Klaassen
  • Vrouw
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Suzanne Klaassen

  • Shawn Burnam
  • Judy Schnitger-Zwinkels
  • Mark Meuwese
  • ingeborg van meggelen
  • Joris Funcke
  • Esther Handgraaf
  • Simon Werkendam
  • Thewessen
  • Mieke van Tilburg
  • jelle Kolleman
  • Eelco Gijze
  • Juully Ruyters
  • John Meulemans
  • Karen Steenwinkel
  • Annemiek Jonker

Groepen van Suzanne Klaassen

 

De pagina van Suzanne Klaassen

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
BlueBuzz communicatieproducties
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
oprichter/eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
BlueBuzz is Suzanne. Zij brengt ondernemers verder. Het vertrekpunt is altijd het idee van de ondernemer. Hoe vertaal je dat idee naar klanten en prospects? Mijn klanten kiezen bij welke halte zij daarvoor willen stoppen en voor hoe lang. We rijden bijvoorbeeld van halte creatief concept naar halte social media. Of van communicatieplan naar webtekst. Kortom: langs alles wat nodig is voor aandacht en waardering van hun klanten!
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.BlueBuzz.nu
Twitter
http://www.twitter.com/SuzanneKl
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/suzanneklaassen

De blog van Suzanne Klaassen

AANKONDIGING: tweede Bites & Business avond 15 juni

Bites & Business is een nieuw netwerkconcept in Haarlem voor leuke, ondernemende vrouwen die succesvoller willen worden. Zowel in loondienst als zelfstandig. Na een succesvolle eerste avond, vindt op 15 juni a.s. de tweede Bites & Business-avond plaats bij Villa Westend in de Velserbroek. Er zijn nog een paar plekken vrij... De opzet is simpel en effectief: een voorstelrondje, lekker eten & praten, elkaar inspireren, een keer van plaats… Doorgaan

Geplaatst op 8 Juni 2009 om 22.51

Bites & Business: inspireren, nieuwe contacten, lekker eten, netwerken... in die volgorde.

Bites & Business is een nieuw netwerkconcept in Haarlem voor leuke, ondernemende vrouwen die succesvoller willen worden. Zowel in loondienst als zelfstandig. Op 21 april jl. vond de eerste Bites & Business-avond plaats bij Juffrouw Zonder Zorgen. Met 45 vrouwen!

De opzet is simpel en effectief: een voorstelrondje, lekker eten & praten, elkaar inspireren, een keer van plaats verwisselen en de ‘enveloppenmethode’. Dus géén sprekers,… Doorgaan

Geplaatst op 24 April 2009 om 21.30 — 2 commentaren

Image building?

Het is bekend dat V&D al jaren worstelt met het identiteitsvraagstuk. Geen Hema. Geen Bijenkorf. V&D. Dat staat voor..., tja waar staat het eigenlijk voor? Misschien wordt het nu duidelijk, nu de zoveelste stijlverandering wordt doorgevoerd. Mooi logo. Maar ìk vind het niet gek als ze het ook hiermee niet gaan redden....

Geplaatst op 1 Februari 2009 om 22.00 — 1 commentaar

Civas gerestyled door Suzanne*

Na 10 jaar ondernemen is Civas (schriftelijk opleidingsinstituut) klaar voor een volgende fase. De pioniersfase zit er al een tijd op. De kunst van het ondernemen wordt inmiddels door de concurrentie afgekeken.

Om die concurrentie een stap voor te blijven, koos Civas ervoor een quick scan van de markt te laten maken door Suzanne*. De koers werd samen uitgezet en vervolgens zette Suzanne* haar schouders eronder de plannen ook daadwerkelijk uit te voeren.



Serge (directeur Civas):… Doorgaan

Geplaatst op 26 Juni 2008 om 11.35 — 1 commentaar

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 25 September 2009 om 12.56 zei Arianna Ardia...
Beste Suzanne,

Goed idee! Ik ga even checken of ik naar de Bite & Business kan komen; als niet hoop ik in de winter inte halen. Nog een vraagje... ik zie nergens de kosten van het diner vermeld...

Groet,

Arianna
Op 30 December 2008 om 19.30 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een geweldige kerst en een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
 
 
 

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden