Nederlands MediaNetwerk

durftevragen 18 februari 2010 Haarlem van 13.00 tot 17.00 u

Gegevens gebeurtenis

durftevragen 18 februari 2010 Haarlem van 13.00 tot 17.00 u

Tijd: Februari 18 2010 vanaf 13.00 to 17.00
Locatie: centrale bibliotheek haarlem
Plaats: Haarlem
Website of map: http://www.durftevragen.com
Telefoon: 06-44822354
Soort gebeurtenis: workshop, /, brainstorm, om, van, idee, tot, een, stap, verder, te, komen
Georganiseerd door: durftevragen / ingeborg van meggelen
Meest recente activiteit: 21 Jan 2010

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Omdat het wel kan...

“Als mensen de juiste vraag aan de juiste persoon stellen; wordt het onmogelijke mogelijk”.

Durftevragen brengt mensen en wensen bij elkaar met als resultaat dat personen die elkaar amper kennen elkaar gaan helpen hun dromen waar te maken en hun ambities te realiseren.

Een aantal basis principes die we hierbij gebruiken:

* mensen vinden het leuk een ander te helpen
* groei begint met geven
* het stellen van de juiste vraag levert het beste resultaat
* waarde uitwisselen genereert zijn eigen energie

Hier een filmpje met uitleg van Nils Roemen, de bedenker van dit fenomeen: http://www.youtube.com/watch?v=0bM66usiQZ8&feature=player_embedded

Schijf je in via http://www.durftevragen.nl met waardebepaling achteraf, dus jij bepaald wat het je waard is geweest en betaald pas na afloop.

We werken met kleine groepen tot maximaal 8 personen zodat ook iedereen aan de beurt komt. Zeker zijn van een plek, meld je dan meteen aan : http://www.durftevragen.com/aanmelden/

Hoort zegt het voort..

Ingeborg van Meggelen

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor durftevragen 18 februari 2010 Haarlem van 13.00 tot 17.00 u om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Joris van Lierop: Go live in lockdown

Een maand geleden ging The Content Exchange (TCE) dan eindelijk live. En hoewel ik al behoorlijk wat dingen live heb gezet, blijft het ritueel hetzelfde. Het nerveuze gedoe over het persbericht, de twijfel komt er iemand ...

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden