Nederlands MediaNetwerk

durftevragen 18 februari 2010 Haarlem van 13.00 tot 17.00 u

Gegevens gebeurtenis

durftevragen 18 februari 2010 Haarlem van 13.00 tot 17.00 u

Tijd: Februari 18 2010 vanaf 13.00 to 17.00
Locatie: centrale bibliotheek haarlem
Plaats: Haarlem
Website of map: http://www.durftevragen.com
Telefoon: 06-44822354
Soort gebeurtenis: workshop, /, brainstorm, om, van, idee, tot, een, stap, verder, te, komen
Georganiseerd door: durftevragen / ingeborg van meggelen
Meest recente activiteit: 21 Jan 2010

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Omdat het wel kan...

“Als mensen de juiste vraag aan de juiste persoon stellen; wordt het onmogelijke mogelijk”.

Durftevragen brengt mensen en wensen bij elkaar met als resultaat dat personen die elkaar amper kennen elkaar gaan helpen hun dromen waar te maken en hun ambities te realiseren.

Een aantal basis principes die we hierbij gebruiken:

* mensen vinden het leuk een ander te helpen
* groei begint met geven
* het stellen van de juiste vraag levert het beste resultaat
* waarde uitwisselen genereert zijn eigen energie

Hier een filmpje met uitleg van Nils Roemen, de bedenker van dit fenomeen: http://www.youtube.com/watch?v=0bM66usiQZ8&feature=player_embedded

Schijf je in via http://www.durftevragen.nl met waardebepaling achteraf, dus jij bepaald wat het je waard is geweest en betaald pas na afloop.

We werken met kleine groepen tot maximaal 8 personen zodat ook iedereen aan de beurt komt. Zeker zijn van een plek, meld je dan meteen aan : http://www.durftevragen.com/aanmelden/

Hoort zegt het voort..

Ingeborg van Meggelen

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor durftevragen 18 februari 2010 Haarlem van 13.00 tot 17.00 u om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Startup Competitie] Tim van der Bilt over Maze-One

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Tim van der Bilt van Maze-One

[Startup Competitie] Rens Plandsoen over We All Ride

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rens Plandsoen van We All Ride

[Interview] Anke van Diejen en Noortje van de Sande over Picl

Picl is een online filmhuis, een streamingdienst waarbij mensen thuis filmhuisfilms kunnen bekijken. Nederlands MediaNetwerk spreekt met oprichters Anke van Diejen en Noortje van de Sande

[Startup Competitie] Ronald van Proosdij over Studenten Film Crew

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Ronald van Proosdij van Studenten Film Crew

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Redt streaming de muziekbusiness? Wil de consument Netflix, Disney, Prime én HBO?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden