Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Mei-borrel, groep Amsterdam

Tijd: Mei 28 2009 vanaf 18.00 to 23.00
Locatie: Strand West, Amsterdam
Straat: Stavangerweg
Plaats: Amsterdam
Website of map: http://www.strand-west.nl
Soort gebeurtenis: borrel
Georganiseerd door: Inge Beckers
Meest recente activiteit: 29 Mei 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Voor iedereen die van live ontmoetingen houdt: kom naar de tweede borrel van de Nederlands Media Netwerk - Groep Amsterdam.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Mei-borrel, groep Amsterdam om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Reactie van Inge Beckers op 29 Mei 2009 op 14.55
Ik was er vanaf zes uur. Ik had dezelfde zonnebril op als op deze foto. Ik heb twee mensen ontmoet en daarmee een gezellige avond gehad. Ontzettend jammer dat ik jullie - Han en Diewke - niet gezien heb. Er was een besloten feest, waardoor de locatie deze keer wellicht wat minder geschikt was.

Vraagje: hoe kunnen we het beste een teken van herkenning met elkaar afspreken? Verschillende mensen die ik alleen zag rondlopen op het terras heb ik aangesproken met de vraag 'Kom je voor de Mei-borrel van het Nederlands Media Netwerk?' (Zonder succes overigens!) Dit gaf mij ook een beetje een 'blind-date' gevoel...

Ik sta open voor leuke suggesties voor een volgende keer!
Reactie van Han Mensink op 28 Mei 2009 op 19.01
Ik was 28 mei om ongeveer 18.30 bij Strand West. Omdat ik nergens een teken van herkenning zag, ben ik weer vertrokken.
Reactie van jeroen busschers op 27 Mei 2009 op 12.46
Helaas gaat het mij niet lukken i.v.m. opdracht, in ieder geval veel plezier allemaal!
Jeroen.

Bijwonen (8)

Woont eventueel bij (6)

Niet bijwonen (2)

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Gangnam Style gone bad

De reclame van Shopee verdient een aparte review van Bart Vijlbrief. Het wordt nu al gezien als een van de slechtste commercials ooit en sterspeler Christiano Ronaldo speelt de hoofdrol

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Telfort-miljonair bij KPN, Allsecur en Charlie Temple

Deze keer duikt Machiel Verkuyl in de wereld van het omnummeren, het omstickeren, het fuseren. Goede merken zijn buigzaam, maar waar begint het kraken

[Column] Niels Bruinsma: Nieuwe radiocijfers & deepdive op Frank Dane en Wilfred Genee

De radiocijfers van mei-juni zijn er! De laatste periode voor de zomer sluit toch vaak het eerste halfjaar af. Tijd om eens naar de bepalende factoren achter de luisterdichtheid te kijken

[Column] Sander Goudswaard: Corporate innovatie, de peuterjaren voorbij

Op 8 mei 2014 werd MakerLab opgericht. Makerstreet-partner Joris van Heukelom en startend ondernemer Roderick Martens zagen een markt in het ondersteunen van corporates bij hun innovatie-ambities. Inmiddels zijn we vijf jaar verder

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden