Nederlands MediaNetwerk

P-Peer Intervisie Inloopsessie, 16:00-19:00 uur, Amsterdam

Gegevens gebeurtenis

P-Peer Intervisie Inloopsessie, 16:00-19:00 uur, Amsterdam

Tijd: Juni 21 2010 vanaf 16.00 to 19.00
Locatie: The Hub, Amsterdam
Straat: Westerstraat 187, 1015 MA Amsterdam
Plaats: Aanmelden graag via mail@ingebeckers.nl
Website of map: http://amsterdam.the-hub.net/…
Telefoon: 06 280 90 755
Soort gebeurtenis: training, inspiratiesessie, cursus, intervisie
Georganiseerd door: P-Peer, Inge Offringa & Inge Beckers
Meest recente activiteit: 23 Apr 2010

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Kom je naar onze intervisiesessie?
Intervisie is leren van en met elkaar. In een kleine groep van vakgenoten bespreek je vakinhoudelijke en persoonlijke vraagstukken uit je (werk)situatie. Dit meedenken gebeurt niet door het aandragen van oplossingen, maar door het stellen van vragen. Zodat je inzicht krijgt in eigen denken en handelen en effectiever bent op de werkvloer.

Programma
16:00 - Ontvangst, koffie/thee: Introductie intervisie, voorstelronde
16:30 - Workshop intervisie:
* Leren van elkaars ervaringen
* Collegiale samenwerking
* Deskundigheidsbevordering
18:00 - Pauze: koffie/thee, broodje/fruit
18:15 - Vervolg workshop
19:00 - Evaluatie & einde

Wat kan je verwachten?
We maken het vermogen tot zelfontwikkeling in je wakker en streven ernaar het beste naar boven te brengen. Binnen een collegiale sfeer waarin je je vrij voelt te halen en te brengen. We begeleiden de intervisie met beproefde intervisie methodieken.

De workshops worden in een groep van 4 - 7 personen gegeven in The Hub te Amsterdam. Het is een geweldige ervaring dat je door intervisie jezelf en je omgeving beter weet te inspireren!

Wie is P-Peer?
P-Peer is in het leven geroepen door Inge Beckers en Inge Offringa. Het zoeken naar verbinding staat centraal in ons werk. Zie ook www.p-peer.nl.

Ben je geïnteresseerd om te sparren met vakgenoten?
Dan ben je van harte welkom op dinsdag 22 juni van 16.00 tot 19.00 uur. Je kunt je per e-mail aanmelden: mail@ingebeckers.nl. De kosten bedragen éénmalig EUR 75,00 (exclusief BTW).

Hartelijke groet,
Inge Beckers & Inge Offringa

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor P-Peer Intervisie Inloopsessie, 16:00-19:00 uur, Amsterdam om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

[Interview] Wilco Wolfers: Bioscoop blijft het belangrijkst voor de lancering van films

Wilco Wolfers begon onlangs zijn eigen filmdistributiemaatschappij WW Entertainment. Het bedrijf verzorgt onder meer de marketing en distributie van Entertainment One-films in de Benelux. We spreken hem over deze nieuwe start

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

[Commercial Review] Folkert Langeveld: jaloersmakend Zeeman, over the top Vedett en advercontentpublishing van Campina

De grote overwinning gaat de afgelopen maand natuurlijk naar Zeeman. De campagne waarin we aan het denken werden gezet over exclusieve versus goedkope sneakers steeg in creativiteit en uitvoering boven al het andere uit

[Column] David de Jong: Wat is de (on)zin van het Commissariaat voor de Media?

Begin 1988 ging het Commissariaat voor de Media van start als onafhankelijke toezichthouder en opvolger van de zogeheten regeringscommisaris voor de Omroep. Maar is anno 2019 een apart Commissariaat voor de Media nog nodig?

[Column] Annemarije Tillema: Duurzaamheid door de ogen van de consument

Ook dit jaar is er weer onderzoek gedaan naar wat de consument vindt van bedrijven en merken als het gaat over duurzaamheid. Annemarije Tillema duikt in deze materie

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden