Nederlands MediaNetwerk

Ik weet dat Bas eens per kwartaal met de groep uit Haarlem een borrel drinkt. Hebben de Amsterdammers hier ook zin in?

Is het een idee om gewoon een datum te plannen en ergens af te spreken?
Wat vinden jullie van vrijdag 27 maart in Strand West vanaf een uurtje of zes?
www.strand-west.nl

Ik hoor het graag!

Weergaven: 204

Bijlagen:

Je kunt niet meer reageren op deze discussie.

Berichten in deze discussie

hoi inge, lijkt me gezellig. ik heb het in mijn agenda gezet! groeten harriet
dat lijkt mij een prima locatie en een goede gelegenheid om nader kennis te maken en lekker te netwerken. prima initiatief Inge, ik ben er bij.
gr. Pauline Stroosnijder
Hoi Inge,
Als Haarlemse die in Amsterdam werkt, kom ik graag! Tot dan,
Ellen
goed initiatief! als ik kan kom ik
gr jochgem
Lijkt me een leuk idee. Ik heb hem genoteerd.
Laat even weten of de borrel ook echt doorgaat. :)
Ja leuk, als ik niet hoef te werken zal ik er zijn!
Jeroen.
Goed idee! Dus genoteerd. Groeten, Bart
Hi Inge,

Goed plan!
IJs en deadlines dienende...
prima, evertjan vonk
Hallo A'dammers,

Leuk dat jullie enthousiast reageren!
Nou die datum staat, en Jeroen vroeg om te laten weten of het echt doorgaat.
Ik zal hierna even een mail uit doen dat het echt doorgaat!

Je kunt bij Gebeurtenissen aangeven dat je van de party bent:
http://medianetwerk.ning.com/events/de-eerste-borrel-van-de-groep

Tot vrijdag 27 maart, uurtje of zes.
Groet, Inge
Hoi Inge, leuk idee, maar mogen creatieven uit Utrecht ook komen borrelen? Groetjes van Silvia
Dank je. Ik probeer erbij te zijn, hangt even af van een middagafspraak ervoor.

Inge Beckers zei:
Nou die datum staat, en Jeroen vroeg om te laten weten of het echt doorgaat.
Ik zal hierna even een mail uit doen dat het echt doorgaat!

RSS

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden