Nederlands MediaNetwerk

Eline Walda
  • Vrouw
  • Veenendaal
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Eline Walda

  • Athalie Stegeman
  • Stilzwijgen Publishers
  • Karine Hoenderdos
  • Haddock
  • Jolette van Eijden
  • Govert Schilling
  • Henk-Jan Panneman
  • Liesbet Zikkenheimer
  • Judy Landman
  • Kor Goutbeek
  • Bas Holzhaus
  • Roeland Schweitzer
  • Geza
  • Johan Peters
  • Geert-Jan Bogaerts

Groepen van Eline Walda

 

De pagina van Eline Walda

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Eline Walda Strategisch Marketing Advies
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Eline Walda adviseert ondernemers bij strategische marketingvraagstukken en helpt hen een succesvolle marketingstrategie ontwikkelen.
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Eline Walda adviseert ondernemers bij strategische marketingvraagstukken en helpt hen een succesvolle marketingstrategie ontwikkelen. Haar klantenkring is zeer gevarieerd en omvat starters, eenmanszaken, mkb bedrijven, instellingen en grote A-merken.

Eline heeft een brede praktijkervaring in marketing-, verkoop- en communicatiemanagement. Wat deze vakgebieden voor haar verbindt is een werkelijke interesse in mensen en wat hen beweegt.

Elines filosofie
Voor Eline is de essentie van marketing: op een unieke manier relevant zijn voor je klanten, en daar je bestaansrecht als onderneming aan ontlenen. Als je alles wilt zijn voor iedereen, ben je voor niemand echt relevant. En moet je hard schreeuwen om toch te worden opgemerkt. Maar als je niet meer hoeft te schreeuwen, houd je tijd over om te luisteren. Dan kun je een dialoog aangaan met de wereld buiten je bedrijf. En als je dat goed aanpakt, dan hoor je hoe je relevant en uniek kunt zijn voor je klanten. Elke dag opnieuw.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.elinewalda.nl
Twitter
http://www.twitter.com/ElineWalda
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/ElineWalda

En hier ben ik ook te vinden op het worldwide web...

De foto's van Eline Walda

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Eline Walda

Eerste Nederlandse Media Event in Haarlem ... terugblikken

Gisteren vond het Eerste Nederlandse Media Netwerk Event plaats in Haarlem. Het werd georganiseerd door Bas Vlugt, die in een half jaartje tijd een virtueel netwerk van maar liefst 2100 leden heeft opgebouwd. Een knappe prestatie, die me nieuwsgierig maakte. Op naar Haarlem dus.

Lees het volledige artikel hier.

Geplaatst op 23 Januari 2009 om 18.26

Prikbord (1 commentaar)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 19 Juli 2009 om 18.25 zei Stilzwijgen Publishers...
Ook goed jou hier te zien.
Voor mij een nieuwe poging tot het opzetten van een goed project.
Kennis altijd welkom.
 
 
 

Interviews

[Interview] Joris Hoffman (+Drie) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Joris Hoffman, mede-oprichter van en Head of Design bij +Drie, rijdt mee. Wij bellen hem

[Interview] Jantien van Tol (Talpa Radio): Luisteraars kunnen straks hun eigen radiodag samenstellen

Als talentcoach van Talpa Radio is Jantien van Tol verantwoordelijk voor de radio-opleiding van Radio 538, Radio 10, Sky Radio en Radio Veronica en de jaarlijkse talentendag. Dit jaar zullen de radioprofessionals van Talpa Network op 29 juni weer op zoek gaan naar jong talent

[Forum] NPO deels reclamevrij. Goed idee?

Met regelmaat leggen wij een aantal bepalende spelers in de markt een vraagvoor

[Interview] Perre van den Brink: De wereld verdrinkt in content

Perre van den Brink is Managing Director van VIRTUE in West-Europa. Hij wil dat zijn mensen net zo nieuwsgierig zijn als journalisten en op zoek gaan naar het unieke verhaal. "Als je de aandacht van consumenten wilt, zul je die moeten verdienen"

[Interview] René Huiberts (Value Zipper): Het umfeld van een redactie is heilig

Sinds maart 2019 versterkt René Huiberts het team van Value Zipper waar hij voor verschillende klanten branded content opzet binnen het portfolio van Value Zipper. Een mooie gelegenheid om hem te vragen naar zijn plannen en zijn visie op branded content

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Sietse Pots: De ruimte in beeld

Bijna 50 jaar nadat Neil Armstrong de eerste stappen op de maan zette, ging Apollo 11 in première in de Nederlandse bioscopen. De documentaire put uit meer dan 18.000 uur ongebruikt filmmateriaal, een enorme hoeveelheid waar een filmploeg ontzettend lang mee bezig moet zijn geweest. Het is exemplarisch voor de manier waarop de Amerikanen de maanlanding benaderden

[Column] Femke Leemeijer: Blendle revisited

Ik schreef lang geleden al eens dat ik niet geloof in het verdienmodel van Blendle, domweg omdat er één belangrijke belanghebbende partij bij inschiet: de auteurs van de artikelen die via het Blendle-platform gelezen worden. Zij krijgen een dermate kleine afdracht per artikel, dat ze er bij wijze van spreken niet eens een kop koffie van kunnen aanschaffen

[MediaWeek] Bas Vlugt: De brieven van Frank Volmer en Arie Slob

De afgelopen mediaweek deed Hilversum om zijn grondvesten schudden. Het was de week van de brieven van Frank Volmer en Arie Slob

[Column] Maartje Blijleven: Samen is leuker dan alleen

Is het niet grappig, dat de meest simpele dingen in de wereld, ook opeens het moeilijkst blijken te zijn? Van nature sluiten we ons met gemak aan bij een groep met gelijkgestemden. Dat hebben we altijd al gedaan

[Column] David de Jong: Politiek durft niet te kiezen inzake NPO

Zal ChristenUnie-minister Arie Slob de geschiedenis ingaan als de minister die het derde net regionaliseerde en reclame bij de NPO inperkt? Het uitgelekte voornemen leidt alleen al tot de nodige reuring

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden