Nederlands MediaNetwerk

Govert Apol
  • Man
  • Den Haag
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Govert Apol

  • Hein van Meeteren
  • Geertjan Benus

Groepen van Govert Apol

 

JURAPOL bv: Praktische aanpak van arbeidsconflicten

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
JURAPOL bv
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Consultant arbeidsverhoudingen / Trainer mediationvaardigheden
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
JURAPOL bv
Adviespraktijk op het gebied van
* arbeidsverhoudingen
* medezeggenschapskwesties
* relatie overheid-burger
* trainingen en workshops op het gebied van communicatie- en mediationvaardigheden / conflicthantering
* voorzitterschap van bezwaren-, geschillen- en klachtencommissies.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.jurapol.nl
Twitter
http://www.linkedin.com/redirect?url=http%3A%2F%2Fwww%2Etwitter%2Ec...
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/pub/govert-apol/2/388/127
Motivatie:
mensen bij elkaar brengen op basis van hun belangen

Doelstelling:
bevorderen van samenwerking en verandering

Inzet:
praktisch en creatief ingestelde “bruggenbouwer”

Resultaat:
arbeidsvreugde / effectiviteit / vooruitgang

Video's van Govert Apol

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Govert Apol

Pesten veroorzaakt veel leed en kost veel geld

Het thema pesten blijft actueel

In 2015 hebben ruim 1,2 miljoen werknemers te maken gehad met discriminatie, pesten of (seksuele) intimidatie op het werk. Het aantal werknemers dat werd gepest bedraagt meer dan een half miljoen. Vroeg of laat wordt daarvoor de prijs betaald: leed bij het slachtoffer en de schade van uitval wegens ziekte bij de werkgever.

Het onderwerp is (nog steeds) actueel. Op 25 september j.l. heeft de minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid…

Doorgaan

Geplaatst op 28 September 2016 om 16.19

Ontslag? Blijf weg bij de Kantonrechter. Kies voor mediation!

Met trots kondigde de Rijksoverheid op 1 juli 2015 aan dat het nieuwe ontslagrecht eenvoudiger, sneller en minder kostbaar zou worden voor de werkgevers. Het tegendeel blijkt echter al kort nadat de Wet werk en zekerheid (Wwz) van kracht is geworden. De doelstelling van de Wwz is het bewerkstelligen van structurele verbeteringen van de arbeidsmarkt en de sociale zekerheid. Met de huidige opzet van de Wwz wordt die doelstelling niet gehaald. …

Doorgaan

Geplaatst op 8 Maart 2016 om 13.05

Plagen is niet hetzelfde als pesten

Humor is belangrijk voor een prettige werkomgeving. Lachen op het werk houdt mensen gezond en motiveert tot goede prestaties. Een plagerijtje is doorgaans leuk. Pesten kan dodelijk zijn.

Wanneer wordt plagen pesten?

In een optimale situatie moet het werk zelf boeiend en uitdagend zijn, moeten de…

Doorgaan

Geplaatst op 3 Juni 2015 om 16.40

Gemeenten zitten met de gebakken peren van de participatiesamenleving

http://nl.linkedin.com/pub/govert-apol/2/388/127

De termen “participatiesamenleving”, “zelfredzaamheid” en “de zorg moet dichter bij de burger komen”, gelardeerd met tv-spotjes die suggereren dat de ouderenzorg en de jeugdzorg er alleen maar beter op wordt, roepen woede en cynisme op bij de burger. De buren willen misschien wel een boodschap doen voor de zieke…

Doorgaan

Geplaatst op 15 Januari 2015 om 18.04

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 9 April 2010 om 21.50 zei Hein van Meeteren...
Nou, dat is mooi allemaal. Ik ga eerst eens even kijken wat hier allemaal voor moois mogelijk is. Na LinkedIn en Plaxo, en Facebook en Twitter wordt het wel wat veel allemaal. Maar ik onderzoek eerst en dan kom ik bij jullie terug. Tot snel, vrienden!
Op 8 April 2010 om 12.19 zei Geertjan Benus...
Geachte heer Apol,
Ik heb kennis genomen van uw uitgebreide informatie. Dank daarvoor. Het lijkt mij complex en dankbaar werk waarbij elke nieuwe persoon die je ontmoet, ambtenaar en burger, een nieuw appel doet op je persoonlijke vaardigheden in de communicatie. Daarbij lijkt het mij dat 'het losraken van de regels' de moeilijkste fase zal zijn voor de vertegenwoordiger van de overheid.
Ik heb ook gezien dat je niet noodzakelijkerwijs een academische vooropleiding nodig hebt om dit werk te gaan doen. Zou u mij willen informeren over de voorwaarden die gesteld worden aan deelname aan de opleiding? U kunt mij eventueel bereiken via geertjan.benus@notutekst.nl
 
 
 

Interviews

[Interview] Mark de Weerd: Improve Digital gaat concurrentie aan met Google, Apple, Facebook en Amazon

Per augustus 2018 nam Mark de Weerd het stokje over van collega Angela Pellaupessy als Country Manager Benelux bij Improve Digital. “Ik zal in hoofdlijnen dezelfde koers blijven varen. De grootste uitdaging die ik zie is het verder bouwen aan een intensieve samenwerking om de concurrentie aan te gaan tegen grootmachten als Google en Facebook”

[Interview] Peter de Mönnink: Talpa Network moet het beste mediabedrijf van Nederland worden

Peter de Mönnink heeft grootse plannen met Talpa Network, waarvan hij eind 2018 CEO werd. Met name SBS6 krijgt vollop zijn aandacht, evenals lineaire televisie en het werken met influencers. Wij spreken hem over het medialandschap en Talpa Network anno 2019

[Interview] Jeroen Huijsdens: Het is ongekend wat we in de film- en bioscoopwereld meemaken

In de filmbranche kunnen ze al jaren niet meer om Jeroen Huijsdens heen. Hij is succesvol filmredacteur en content creator, sinds de start betrokken bij het platform Holland Film Nieuws en oprichter van Filmdepot.nl. Wij spreken hem over bijna dertig jaar werken in de filmsector, over de standvastige Grand Old Lady of Cinema en over welke films we de eerste twee maanden van 2019 niet mogen missen

[Nederlands MediaNetwerk TV] Sander Nagtegaal over Unless

Sander Nagtegaal is CEO van Unless.com en loopt al een tijdje mee in de Amsterdamse startupscene. Hij begon bij de startup Albumprinter, nu beter bekend onder de naam Albelli

[Interview] Boaz Shkolnik: TMG kiest niet meer exclusief voor één specifieke SSP

Telegraaf Media Groep ontsluit sinds kort zijn gehele inventory voor display- en onlinevideo-advertenties via Google Ad Manager en combineert dit met een header bidding-opzet. Hierdoor ontstaan nieuwe mogelijkheden op gebied van formaat en data-proposities. Wij spreken met Boaz Shkolnik, hoofd Programmatic & Technology bij TMG

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Machiel Verkuyl: Ongevraagd advies aan Marcel Boekhoorn inzake de HEMA

Als er één merk is waar ik al heel mijn leven een zwak voor heb is het HEMA. Het brengt veel van waar ik van hou bij elkaar: retail, sterk merk, oer Hollands en een eigenheid die onnavolgbaar sterk is binnen onze cultuur

[Column] Folkert Langeveld: Marketeer, weet je wat je niet weet

Er zijn dingen waarvan we weten dat we ze weten (known knowns). Er zijn dingen waarvan we weten dat we ze niet weten (known unknowns). En er zijn dingen waarvan we niet weten dat we ze niet weten (unknown unknowns).

[Column] Niels Bruinsma (Abovo) over het radiolandschap

De afname van de luistertijd (contacten) is het grootste probleem van het mediumtype radio en niet de afname van het aantal personen (bereik). Het welslagen van een radiocampagne draait namelijk net als bij alle andere mediumtypen om de verhouding tussen bereik en contacten

[Column] Joris Garritsen - MediaCom: Programmatic Advertising in 2019

In de periode 2012 tot 2018 groeide programmatic spends met 289 procent. Van 75 miljoen euro naar geschat 292 miljoen euro

[Column] Marco Ruivenkamp - SpotX: Programmatic Advertising in 2019

In 2019 gaan we ons op veel verschillende onderdelen focussen. Van transparantie en controle als hoogste prioriteit naar nog betere targeting en gepersonaliseerde ad-experience

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden