Nederlands MediaNetwerk

Govert Apol
  • Man
  • Den Haag
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Govert Apol

  • Hein van Meeteren
  • Geertjan Benus

Groepen van Govert Apol

 

JURAPOL bv: Praktische aanpak van arbeidsconflicten

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
JURAPOL bv
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Consultant arbeidsverhoudingen / Trainer mediationvaardigheden
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
JURAPOL bv
Adviespraktijk op het gebied van
* arbeidsverhoudingen
* medezeggenschapskwesties
* relatie overheid-burger
* trainingen en workshops op het gebied van communicatie- en mediationvaardigheden / conflicthantering
* voorzitterschap van bezwaren-, geschillen- en klachtencommissies.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.jurapol.nl
Twitter
http://www.linkedin.com/redirect?url=http%3A%2F%2Fwww%2Etwitter%2Ec...
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/pub/govert-apol/2/388/127
Motivatie:
mensen bij elkaar brengen op basis van hun belangen

Doelstelling:
bevorderen van samenwerking en verandering

Inzet:
praktisch en creatief ingestelde “bruggenbouwer”

Resultaat:
arbeidsvreugde / effectiviteit / vooruitgang

Video's van Govert Apol

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Govert Apol

Pesten veroorzaakt veel leed en kost veel geld

Het thema pesten blijft actueel

In 2015 hebben ruim 1,2 miljoen werknemers te maken gehad met discriminatie, pesten of (seksuele) intimidatie op het werk. Het aantal werknemers dat werd gepest bedraagt meer dan een half miljoen. Vroeg of laat wordt daarvoor de prijs betaald: leed bij het slachtoffer en de schade van uitval wegens ziekte bij de werkgever.

Het onderwerp is (nog steeds) actueel. Op 25 september j.l. heeft de minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid…

Doorgaan

Geplaatst op 28 September 2016 om 16.19

Ontslag? Blijf weg bij de Kantonrechter. Kies voor mediation!

Met trots kondigde de Rijksoverheid op 1 juli 2015 aan dat het nieuwe ontslagrecht eenvoudiger, sneller en minder kostbaar zou worden voor de werkgevers. Het tegendeel blijkt echter al kort nadat de Wet werk en zekerheid (Wwz) van kracht is geworden. De doelstelling van de Wwz is het bewerkstelligen van structurele verbeteringen van de arbeidsmarkt en de sociale zekerheid. Met de huidige opzet van de Wwz wordt die doelstelling niet gehaald. …

Doorgaan

Geplaatst op 8 Maart 2016 om 13.05

Plagen is niet hetzelfde als pesten

Humor is belangrijk voor een prettige werkomgeving. Lachen op het werk houdt mensen gezond en motiveert tot goede prestaties. Een plagerijtje is doorgaans leuk. Pesten kan dodelijk zijn.

Wanneer wordt plagen pesten?

In een optimale situatie moet het werk zelf boeiend en uitdagend zijn, moeten de…

Doorgaan

Geplaatst op 3 Juni 2015 om 16.40

Gemeenten zitten met de gebakken peren van de participatiesamenleving

http://nl.linkedin.com/pub/govert-apol/2/388/127

De termen “participatiesamenleving”, “zelfredzaamheid” en “de zorg moet dichter bij de burger komen”, gelardeerd met tv-spotjes die suggereren dat de ouderenzorg en de jeugdzorg er alleen maar beter op wordt, roepen woede en cynisme op bij de burger. De buren willen misschien wel een boodschap doen voor de zieke…

Doorgaan

Geplaatst op 15 Januari 2015 om 18.04

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 9 April 2010 om 21.50 zei Hein van Meeteren...
Nou, dat is mooi allemaal. Ik ga eerst eens even kijken wat hier allemaal voor moois mogelijk is. Na LinkedIn en Plaxo, en Facebook en Twitter wordt het wel wat veel allemaal. Maar ik onderzoek eerst en dan kom ik bij jullie terug. Tot snel, vrienden!
Op 8 April 2010 om 12.19 zei Geertjan Benus...
Geachte heer Apol,
Ik heb kennis genomen van uw uitgebreide informatie. Dank daarvoor. Het lijkt mij complex en dankbaar werk waarbij elke nieuwe persoon die je ontmoet, ambtenaar en burger, een nieuw appel doet op je persoonlijke vaardigheden in de communicatie. Daarbij lijkt het mij dat 'het losraken van de regels' de moeilijkste fase zal zijn voor de vertegenwoordiger van de overheid.
Ik heb ook gezien dat je niet noodzakelijkerwijs een academische vooropleiding nodig hebt om dit werk te gaan doen. Zou u mij willen informeren over de voorwaarden die gesteld worden aan deelname aan de opleiding? U kunt mij eventueel bereiken via geertjan.benus@notutekst.nl
 
 
 

Interviews

[Interview] Nick Kalse: Gebruikers zijn het zat om storende advertentieformaten te zien

Nick Kalse is Managing Director van Outbrain. Zijn advertentieplatform werkt met uitgevers van over de hele wereld. We spreken hem over de activiteiten van Outbrain en zijn visie op de markt

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Welkom in het duopolie van Christian & John

Consolidatie in de Nederlandse media is niet nieuw, maar de overname van Sanoma door DPG Media is wel een heel groot hoofdstuk in dit verhaal en legt de machtsverhoudingen bloot

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden