Nederlands MediaNetwerk

Govert Apol
  • Man
  • Den Haag
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Govert Apol

  • Hein van Meeteren
  • Geertjan Benus

Groepen van Govert Apol

 

JURAPOL bv: Praktische aanpak van arbeidsconflicten

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
JURAPOL bv
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Consultant arbeidsverhoudingen / Trainer mediationvaardigheden
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
JURAPOL bv
Adviespraktijk op het gebied van
* arbeidsverhoudingen
* medezeggenschapskwesties
* relatie overheid-burger
* trainingen en workshops op het gebied van communicatie- en mediationvaardigheden / conflicthantering
* voorzitterschap van bezwaren-, geschillen- en klachtencommissies.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.jurapol.nl
Twitter
http://www.linkedin.com/redirect?url=http%3A%2F%2Fwww%2Etwitter%2Ec...
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/pub/govert-apol/2/388/127
Motivatie:
mensen bij elkaar brengen op basis van hun belangen

Doelstelling:
bevorderen van samenwerking en verandering

Inzet:
praktisch en creatief ingestelde “bruggenbouwer”

Resultaat:
arbeidsvreugde / effectiviteit / vooruitgang

Video's van Govert Apol

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Govert Apol

Pesten veroorzaakt veel leed en kost veel geld

Het thema pesten blijft actueel

In 2015 hebben ruim 1,2 miljoen werknemers te maken gehad met discriminatie, pesten of (seksuele) intimidatie op het werk. Het aantal werknemers dat werd gepest bedraagt meer dan een half miljoen. Vroeg of laat wordt daarvoor de prijs betaald: leed bij het slachtoffer en de schade van uitval wegens ziekte bij de werkgever.

Het onderwerp is (nog steeds) actueel. Op 25 september j.l. heeft de minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid…

Doorgaan

Geplaatst op 28 September 2016 om 16.19

Ontslag? Blijf weg bij de Kantonrechter. Kies voor mediation!

Met trots kondigde de Rijksoverheid op 1 juli 2015 aan dat het nieuwe ontslagrecht eenvoudiger, sneller en minder kostbaar zou worden voor de werkgevers. Het tegendeel blijkt echter al kort nadat de Wet werk en zekerheid (Wwz) van kracht is geworden. De doelstelling van de Wwz is het bewerkstelligen van structurele verbeteringen van de arbeidsmarkt en de sociale zekerheid. Met de huidige opzet van de Wwz wordt die doelstelling niet gehaald. …

Doorgaan

Geplaatst op 8 Maart 2016 om 13.05

Plagen is niet hetzelfde als pesten

Humor is belangrijk voor een prettige werkomgeving. Lachen op het werk houdt mensen gezond en motiveert tot goede prestaties. Een plagerijtje is doorgaans leuk. Pesten kan dodelijk zijn.

Wanneer wordt plagen pesten?

In een optimale situatie moet het werk zelf boeiend en uitdagend zijn, moeten de…

Doorgaan

Geplaatst op 3 Juni 2015 om 16.40

Gemeenten zitten met de gebakken peren van de participatiesamenleving

http://nl.linkedin.com/pub/govert-apol/2/388/127

De termen “participatiesamenleving”, “zelfredzaamheid” en “de zorg moet dichter bij de burger komen”, gelardeerd met tv-spotjes die suggereren dat de ouderenzorg en de jeugdzorg er alleen maar beter op wordt, roepen woede en cynisme op bij de burger. De buren willen misschien wel een boodschap doen voor de zieke…

Doorgaan

Geplaatst op 15 Januari 2015 om 18.04

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 9 April 2010 om 21.50 zei Hein van Meeteren...
Nou, dat is mooi allemaal. Ik ga eerst eens even kijken wat hier allemaal voor moois mogelijk is. Na LinkedIn en Plaxo, en Facebook en Twitter wordt het wel wat veel allemaal. Maar ik onderzoek eerst en dan kom ik bij jullie terug. Tot snel, vrienden!
Op 8 April 2010 om 12.19 zei Geertjan Benus...
Geachte heer Apol,
Ik heb kennis genomen van uw uitgebreide informatie. Dank daarvoor. Het lijkt mij complex en dankbaar werk waarbij elke nieuwe persoon die je ontmoet, ambtenaar en burger, een nieuw appel doet op je persoonlijke vaardigheden in de communicatie. Daarbij lijkt het mij dat 'het losraken van de regels' de moeilijkste fase zal zijn voor de vertegenwoordiger van de overheid.
Ik heb ook gezien dat je niet noodzakelijkerwijs een academische vooropleiding nodig hebt om dit werk te gaan doen. Zou u mij willen informeren over de voorwaarden die gesteld worden aan deelname aan de opleiding? U kunt mij eventueel bereiken via geertjan.benus@notutekst.nl
 
 
 

Interviews

[Startups] Jack Simons over Voor een Ander

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2018 op 25 april in Amsterdam. We spreken met Jack Simons, initiator van Voor een Ander

[Interview] Hugo Schurink over de Media and Digital Predictions-studie van Kantar Millward Brown

De jaarlijkse Media and Digital Predictions studie van Kantar Millward Brown is weer gepubliceerd. De studie voorziet marketeers van de nieuwste inzichten op het gebied van media en digital marketing

[Interview] Marketingdirecteur Coca-Cola Nederland Jeroen Lampe over Fuze Tea

Coca-Cola introduceerde onlangs het ijstheemerk Fuze Tea op de Nederlandse markt. Het is de grootste merkintroductie sinds Coca-Cola Zero, tien jaar geleden. Toch bleef het nog gissen naar hoe de introductiecampagne wordt ingestoken. Wij vragen het Jeroen Lampe, marketingdirecteur van Coca-Cola Nederland

[Interview] Marieke ’t Hart, Hoofdredacteur van het Jaar 2017

Tijdens de afgelopen Mercur-uitreikingen in Amsterdam werd Marieke ’t Hart verkozen tot Hoofdredacteur van het Jaar. We spreken met het boegbeeld van VROUW over de verkiezing

[Interview] Isabelle Dacz: We aim for the moon

In het najaar van 2017 fuseren MEC en Maxus+Helder in een nieuw GroupM-bureau: Wavemaker. Samen met Managing Director Edward Knol zorgt CEO Isabelle Dacz voor de dagelijkse leiding

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Erwin Fisser: Red Bull beteugelen, 6 methodes die niet werken (en wat we wél moeten doen)

Op de gemiddeld meest deprimerende dag, de derde maandag van het jaar, hoorde, zag en las ik verschillende plekken over een oproep van kinderartsen tot het verbieden van energy drinks

[Column] Marianne van Soomeren: Goede voornemens

2018 is begonnen en het lijkt erop dat veel mediapartijen zich van hun beste kant willen laten zien. Vooral richting de consument

[Column] Isabelle Bolluyt: #generatiekloof

De smartphone van mijn dochter, de puberella, plingt zich een glasbreuk. Een snelle blik leerde mij waar de pling-tsunami door veroorzaakt werd: tags. Keiharde tags. Waar ik, van de brave Hyvesgeneratie, nog hele berichten deelde (bronnen, foto’s, updates) zie ik hier de nieuwe OhMyGod-generatie vooral alles taggen

[Column] Arno Peperkoorn: We moeten echt van Hoe Dan naar Doe Dan

We moeten de mensen snappen die kopen. Mensen doorgronden. Die mensen hebben kleur, zijn oud, jong, komen uit vele landen, hebben andere culturele achtergronden en religies

[Column] Frank Waals: Het vlaggenschip Trump is op ramkoers

Niet alleen de mensen die de media te woord staan, maar ook de media zelf liggen al een behoorlijke tijd onder vuur en een vergrootglas, met FOX News voorop. Al hoeven ze daar zelf niet eens veel moeite voor te doen

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden