Nederlands MediaNetwerk

Natasja la Lau
  • 50, Vrouw
  • Leiderdorp
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Natasja la Lau

  • Robert van der Zwart
  • Haitske van de Linde
  • Karin van Geelen
  • Judith van Haeften
  • Bas Vlugt
 

Welkom, Natasja la Lau!

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
la Lau Communicatie
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Freelance communicatie adviseur en trainster
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Zeer ervaren senior communicatie manager/adviseur met leidinggevende en ondernemers kwaliteiten. Veel kennis van en ervaring in de ICT- en farmaceutische branche en zakelijke dienstverlening. Ervaren in het adviseren van opdrachtgevers over de te voeren communicatiestrategie (zowel online als offline) en de inzet van de juiste communicatiemiddelen waarbij het resultaat altijd voorop staat. Denk aan resultaat zoals meer naamsbekendheid, leadgeneratie, reputatieverbetering, omzetverhoging en goeie verstandhouding met stakeholders.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://lalaucommunicatie.com
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/natasjalalau

De foto's van Natasja la Lau

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Natasja la Lau

Pas op bij het zoeken naar blote plaatjes van Carice en downloads van dj Tiesto

Er schijnen op internet nogal wat mensen naar plaatjes van een blote Carice van Houten te zoeken. Onnodig, zou je denken, want je hoeft alleen maar naar ‘Zwartboek’ te kijken om op je wenken bediend te worden. Of naar ‘De Passievrucht’ en ‘Komt Een Vrouw Bij De Dokter’.

Goed, we zoeken plaatjes. En dat is gevaarlijk. Want Carice van Houten is ‘gevaarlijk’. Bij…

Doorgaan

Geplaatst op 27 September 2012 om 19.00

De moeder van Mark Peters heeft ook gelijk

Een belangrijke dag voor Mark Peters. De ICT’er moet vandaag een presentatie geven over de vervanging vanhet corenetwerk en hij wil de directie ervan overtuigen dat zijn keuze voor een nieuwe omgeving de juiste is. Hij is zenuwachtig en heeft slecht geslapen. Zijn humeur: -10. Hij trekt zijn kleren van de vorige dag aan. Zijn moeder zei tenslotte altijd: het gaat niet om hoe…

Doorgaan

Geplaatst op 24 September 2012 om 19.36

Luister naar je hart .... zeker in de acquisitie

Elke (zelfstandige) communicatie man/vrouw krijgt te maken met een scala aan opdrachtgevers. Leuke, lastige, hilarische, veeleisende….. noem maar op. Ook ik heb hiermee te maken. Is dit vervelend? Nee, not at all. Dat maakt mijn werk ook zo leuk. En tuurlijk lig ik hier soms ook wakker van. 

In deze tijd waar het aanbod vele malen groter is dan de vraag kunnen opdrachtgevers veeleisend zijn. Ik neem het ze niet kwalijk. Waarom niet zoeken naar het schaap met 5 poten, tegen een…

Doorgaan

Geplaatst op 10 Mei 2012 om 15.54

Vacatures voor het demissionair kabinet

Beste leden van het scheidend kabinet,

Nu jullie vanaf morgen werkloos zijn heb ik de vrijheid genomen om een paar leuke vacatures voor jullie te zoeken. Om voor het hele kabinet een nieuwe job te vinden, zonder betaling, vond ik te ver gaan. Tenslotte moet ik als freelance communicatie adviseur ook mijn brood verdienen. Daarom heb ik me tot de top van het demissionaire kabinet beperkt, Verhagen, Rutte en Wilders.

Voor Verhagen heb ik de leuke functie van Oproep…

Doorgaan

Geplaatst op 23 April 2012 om 19.03

Fusiecommunicatie … zelfs een cappuccino doet wonderen

Fusies, overnames, samenvoegingen … ook in 2012 zijn die nog steeds aan de orde van de dag. Onder het motto “leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker” adviseer ik mijn klanten over interpersoonlijke, interne en externe communicatie.

Onlangs heb ik bij een organisatie, die gaat fuseren, een flink aantal medewerkers geïnterviewd omdat de manager ons (ICT-trainingsbureau Axolot waar ik als trainster werk) had gevraagd om de communicatie behoefte te inventariseren. “Is er…

Doorgaan

Geplaatst op 17 April 2012 om 12.31

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 20 Januari 2009 om 10.28 zei Haitske van de Linde...
Ik zie dat jij er donderdag ook bij bent. Leuk, dan treffen we elkaard an al :-)
Op 30 Juni 2008 om 16.31 zei Natasja la Lau...
Ben jij onze nieuwe collega?

Wil jij een afwisselende en verantwoordelijke baan in een leuk en professioneel team?
Heb je bureau-ervaring en ben jij een doener en adviseur in één? Kom dan solliciteren bij Yellow Communications.
 
 
 

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: Baudet mist doel met Peuterspeelplaats-argument

De Rechtbank Midden-Nederland wees op 25 maart 2020 vonnis in het kort geding dat Thierry Baudet heeft aangespannen tegen de VPRO en het programma Buitenhof

Jeroen Verkroost: Minecraft verplettert censuur, Russische spionnen in Ghana, zes coole robotdieren

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Het nieuwe normaal

Ik had eigenlijk op vakantie moeten zijn. Maar ja, dat is voorlopig niet meer mogelijk. Net zoals uit eten gaan, borrelen, de sportclub bezoeken of naar de sauna. Ik zit thuis te werken, in vrijwillige quarantaine

[Column] Wilbert van der Heijden: Ik reken op u, [applaus]

“De waarheid is geen excuus”, volgens Reve – onze volksschrjjver. Zijn uitspraak helpt mij door de dystopische film die corona van de herfst in mijn leven maakt. Schrijf vandaag maar eens een column over een misstand die niets met corona te maken heeft

Jeroen Verkroost: Synthetische Media? Hoe kun je AI vertrouwen?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden