Nederlands MediaNetwerk

Niels Boven
  • Man
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (2)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Niels Boven

  • Sandhya Baidjoe
  • Arie van Dam
  • Govert van Kreuningen
  • Sandra Rake
  • Maarten van den Berg
  • Paul Smeele
  • Bas Vlugt

Groepen van Niels Boven

 

De pagina van Niels Boven

Recente activiteiten

Niels Boven is nu bevriend met Arie van Dam, Sandhya Baidjoe, Maarten van den Berg en 2
2 Apr 2010
Niels Boven heeft gereageerd op discussie crisis?? van Govert van Kreuningen in de groep Nederlands MediaNetwerk - Groep Film- en Televisiemakers
"Ik kan met zekerheid zeggen dat natuurlijk eerst de communicatie budgetten worden bevroren. Er zijn bij ons al meerdere opdrachten uitgesteld of afgelast. Aan de andere kant hebben we wel weer andere opdrachten, denk hierbij aan trainingen en…"
4 Mrt 2009
Niels Boven heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
24 Feb 2009
Niels Boven is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Nederlands MediaNetwerk - Groep Film- en Televisiemakers

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Film- en Televisiemakers
24 Feb 2009
Niels Boven heeft gereageerd op discussie Haarlem communicatiestad? van Joris Funcke in de groep Nederlands MediaNetwerk - Groep Haarlem
"Kijk even op www.harlemlegacy.com Eerste meeting is achter de rug. Het is geen nieuw netwerk, of zomaar een bedrijfsverzamelgebouw. Het is een initiatief om intensief te gaan samenwerken en daarbij alle voordelen te genieten die mogelijk…"
24 Feb 2009
Niels Boven is lid geworden van de groep van Redactie Nederlands MediaNetwerk
Miniatuur

Nederlands MediaNetwerk - Groep Haarlem

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor media- en communicatieprofessionals in Haarlem
24 Feb 2009
Niels Boven heeft een evenement geplaatst
Miniatuur

Harlem Legacy Kennismaking 20 Feb

Februari 20 2009 vanaf 18.00 to 21.00
Harlem LegacyHet eerste grote film-productiehuis van Nederland vestigde zich in 1912 in Haarlem. De oprichter van Filmfabriek Hollandia, Mauritz Binger, droomde van een “Hollywood aan het Spaarne”. In het begin van de 20e eeuw was Hollandia verantwoordelijk voor 80% van alle filmproducties in Nederland.Zakenpartner Julius Stoop richtte, als pionier van de Nederlandse documentaire film, de Haarlemse Filmfabriek Polygoon op. Verantwoordelijk voor de legendarische polygoonjournaals, die tot en met…See More
4 Feb 2009

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Future 2 Motion en Harlem Legacy
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Producer en oprichter
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Bedrijfsfilm, commercials, eventregistratie, korte film, extreme video, fotografie
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.future2motion.tv

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 3 Juni 2009 om 14.58 zei Jan van der Meer...
Hallo Niels
Verdomd lekkere koffie hier aan de Passage in Zandvoort en een smulcentrum anex showroom voor videographers. Bel even voor afspraak. www.global-dvc.nl
Op 8 Januari 2009 om 17.50 zei Sak van den Boom...
Dag Niels

welkom op deze website.
Ken je www.customermedia.nl al. Misschien is het interessant om je op deze website te registreren.

Vriendelijke groet

Sak van den Boom
 
 
 

Interviews

[Interview] Thijs Jaski: Impact maak je door verhalen te vertellen die alleen bij jouw merk passen

Thijs Jaski verruilde begin 2019 ING voor creatief bureau Yune. Hij werd er Chief Brand Publishing. We spreken hem over zijn visie op merken en content

[Nederlands MediaNetwerk TV] Jasper Dijkstra over Eventbrite

Jasper Dijkstra is commercieel directeur van Eventbrite Benelux, de tool om kaartverkoop voor evenementen te realiseren. Hij praat ons bij over wat er speelt in de markt voor kaartverkoop

[Interview] Jouke Tjeerdsma en Sjoerd van der Meijden: Mannen kun je in specifieke hokjes plaatsen

Via meer dan vijftig verschillende websites en apps bereikt Mannenmedia maandelijks ruim zeven miljoen mannen. Wij spreken met Managing Director Jouke Tjeerdsma en Director Sales & Business Development Sjoerd van der Meijden

[Interview] Arun Maljaars (Insight TV): We geven millennials een platform om hun passie uit te breiden

Insight TV is sinds september 2018 actief in Nederland. Director of Content & Channels Arun Maljaars bereikt millennials via uiteenlopende avontuurlijke content. We spreken hem over zijn visie op verhalen vertellen en de content van de toekomst

[Podcast] Eric Kip over allOut, hét mediafestival van Nederland

Eric Kip is CEO van Exterion Media en voorzitter van de MWG. In onze podcast vertelt hij over allOut, hét mediafestival van Nederland, donderdag 16 mei, Thuishaven Amsterdam

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: Consistente content

Slechts 2 procent van de content van organisaties slaagt erin om op de socials van hun consumenten te verschijnen. Ik wist dat de sociale algoritmes meedogenloos zijn, maar 2 procent is wel echt minimaal. Daar doe je dan al die moeite voor

[Column] Joris van Heukelom: De mens meer mens maken

Kun jij soms ook met jaloezie naar mensen kijken die veel mening en een beetje inhoud op hoge snelheid de socials op donderen? Ik ben daar te lui voor

[Column] Paola Cassone: Wat eten we vandaag?

Ik voorspelde drie jaar geleden dat gezond eten binnen vijf jaar een revolutionaire impact op marketing en communicatie zou hebben en dit jaar is dat al uitgekomen

[Column] Nathalie Peters: De mix maakt het verschil

In de mediasector worden allerlei experimenten gedaan om te kijken hoe je je doelgroep goed bereikt en er ook nog wat aan verdient. Zijn dit wanhoopspogingen of strategisch slimme moves?

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: voorsorteren met Batavus Actieradius en de sjoemelstroom Vandebron

E-bikers zijn de schaamte voorbij. Als ik een paar jaar geleden werd ingehaald door een 60-plusser op een e-bike, meende ik toch altijd iets van gêne bij ze te zien

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden