Nederlands MediaNetwerk

Remco Vroom
  • Man
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Remco Vroom

  • Thijs Fleers
  • Jörgen van Dongen
  • Jan van der Meer
  • Anouk Cohen

@remcovrOOm

Bezig met laden... Feed laden

 

De pagina van Remco Vroom

Recente activiteiten

Remco Vroom heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
31 Jan 2014
Remco Vroom posted a blog post
4 Apr 2012
Remco Vroom deelde Redactie Nederlands MediaNetwerks evenement op Twitter
1 Mrt 2012
Remco Vroom neemt deel aan het evenement van Redactie Nederlands MediaNetwerk

Zesde Nederlands MediaNetwerk Event in Desmet Studio's Amsterdam

April 26 2011 vanaf 17.00 to 22.00
1 Mrt 2012
Remco Vroom heeft een status geplaatst
"Leuk mijn eerste column staat online: Van augmented reality naar augmented media. http://ning.it/wCdHml"
13 Jan 2012
Remco Vroom heeft de app Status toegevoegd
10 Jan 2012
Remco Vroom heeft een status geplaatst
"Bijdrage geleverd aan de vraagstelling: "Hoe gaat het Nederlands #medialandschap veranderen in #2012?" http://goo.gl/neQYJ #media #trends"
12 Dec 2011
Remco Vroom heeft gereageerd op blogbijdrage Unbox the talent: De nieuwe lichting presenteert zich aan potentiële werkgevers van Redactie Nederlands MediaNetwerk
25 Mrt 2011
Remco Vroom heeft zijn/haar profielfoto bijgewerkt
23 Jan 2011
Remco Vroom posted a blog post
14 Jan 2011
Remco Vroom is nu bevriend met Thijs Fleers en Jörgen van Dongen
2 Jun 2010
Remco Vroom heeft foto's geplaatst
24 Mrt 2010
Remco Vroom en Jan van der Meer zijn nu bevriend
21 Mrt 2010
Remco Vroom heeft een foto geplaatst
1 Mrt 2010
Remco Vroom is nu lid van Nederlands MediaNetwerk
2 Sept 2009

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
TABWORLD
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Managing Partner
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Social Media | Mobile Marketing | Virtual Reality & Augmented Reality
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://TABWORLD.co
Twitter
http://twitter.com/remcovrOOm
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/remcovroom

Netwerk voor virtuele buitenreclame (Adformatie 24/2/2010)

Wie zijn smartphone richt op een billboard ziet door de camera een levensgrote
fles die schuimend wordt leeg geschonken. Of krijgt een commercial
te zien en stapt zo in de wereld van Coca-Cola. Als het aan Ad Layar ligt,worden
dergelijke toepassingen binnenafzienbare tijd werkelijkheid. Het Nederlandse bedrijf
werkt aan een netwerk van exploitanten van outdoormedia en evenementen voor virtuele campagnes. Medeoprichter en commercieel directeur Remco Vroom verwacht dat de
eerste pilot met een adverteerder in maart van start zal gaan.

Layar werd vorig jaar gelanceerd als ’s werelds eerste ‘augmented reality’ mobiele
browser gebaseerd op ‘location-based services’. De in Nederland ontwikkelde applicatie
legt als het ware een digitale laag over het beeld van de camera. Op deze manier kunnen
3Dobjecten boven billboards zweven, kun je social network games spelen of interactieve
commercials bekijken.

Klik hier voor het volledige artikel.

De foto's van Remco Vroom

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Remco Vroom

Weet jij wel waar wij naar kijken?

Eigenlijk weten wij het allemaal. Reclame op TV, Radio en print media... het heeft de aandacht van de kijkers niet meer zoals vroeger. Nee ik zeg niet direct dat oude media dood is maar wel dat er een gigantisch verschuiving van onze media aandacht gaande is. Wij leven…

Doorgaan

Geplaatst op 24 November 2016 om 16.00

Uitnodiging: 25 April De avond van augmented media.

De grote ontwikkeling die de Augmented Reality industrie doormaakt is de transformatie van de techniek (augmented reality) naar mediatoepassingen (augmented media). Deze unieke avond staat in het teken van deze actuele ontwikkeling.…

Doorgaan

Geplaatst op 4 April 2012 om 15.36

Primeur in Nederland: "The Augmented Media Experience".

Februari en maart van dit jaar staat Citymall Almere in het teken van augmented reality. TAB…

Doorgaan

Geplaatst op 14 Januari 2011 om 8.30

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Lucy van der Helm over de veelbesproken jongenscampagne van SIRE

SIRE lanceerde een campagne om aandacht te vragen voor de (bewegings)vrijheid van jongens. Het sloeg in als een bom. Social media stroomden binnen no time vol met lof en kritiek. We spreken met de directeur van SIRE, Lucy van der Helm

[Interview] Hesling Reidinga over Khanna\Reidinga\Faralley\LeBon aka KRFL

Samen sta je altijd sterker. Dat moeten Rikki Khanna en Hesling Reidinga hebben gedacht toen ze met zwaargewichten Maarten Versteege en Michel de Goede fuseerden en een nieuw creatief bureau opzetten: KRFL. We spreken met Reidinga over de transitie van Khanna\Reidinga

[Interview] Patrick Molleman over de HEMA als nieuwe klant van OMD

Na een uitgebreide bureau-oriëntatie heeft HEMA OMD geselecteerd als haar nieuwe internationale mediapartner. We spreken met CEO Omnicom Media Group Nederland Patrick Molleman over het warenhuis, de doelstellingen en data als bezit

[Interview] Marcel den Hoed over breken met buitenreclametradities

Recent ontwikkelde Exterion Media samen met Kinetic een nieuwe out-of-homestrategie voor Unilever, waarbij de reguliere abricampagnes van één week worden verspreid over meerdere weken. We spreken met Marcel den Hoed, Sales Director van Exterion Media, over de resultaten

[Interview] Ernst Vos over blowUP media

blowUP media is een volle dochteronderneming van een van Europa’s grootste OOH media en online advertising bedrijven, Ströer Group. We spreken met Ernst Vos, CCO van blowUP media, over The Collective en het écht raken van mensen.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Volvo, Interpolis, Ford

Deze keer drie campagnes die een aanspraak doen op emotie. Allereerst Volvo. De autofabrikant laat met de campagne zien wat de kracht is van het kiezen, bouwen en volhouden van een propositie. In een video van iets meer dan drie minuten laat het merk zien dat auto’s in ons leven vooral een ondergeschikte rol spelen

[Column] Julie van Mol: Geen verminking, maar geslaagde plastische chirurgie

Ons telefoongesprek beschouwde ik als een pitch. Het was erop of eronder. Hem overtuigen, óf net als velen zonder netwerk in de professionele fictieschrijverij of zonder gevestigde naam lang leuren met een manuscript

[Column] Bob Goulooze: Weg met John de Mol

De vraag dringt zich op: hoe leuk is een voetbalcompetitie als één club altijd het kampioenschap behaalt? Niet denk ik. Daarom zou mijn suggestie zijn: weg met John de Mol! Geef hem een oeuvreprijs, of noem de prijs de John de Mol Media Award

[Column] Marianne van Soomeren: Waar blijven de hits?!

Nieuwe hits. Wie gaat ervoor zorgen? RTL met een show waarin Gordon met een onbekende man gaat trouwen? Ik denk het niet. Maar ik laat me graag verrassen

[Column] Deike Schulz: Back in life, back in (cyber)reality anno 1997

In de televisiereportage Digitale Diva’s uit 1998 vertelt Yvonne dat Nara Zoyd ontstond door een deel van haarzelf te nemen en dat helemaal uit diepen en uit te vergroten. Dit met het effect dat zij op een gegeven moment niet meer wist wat schijn en wat werkelijkheid was

Badge

Bezig met laden...

© 2017   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden