Nederlands MediaNetwerk

Wilma van Raamsdonk
  • 60
  • Rotterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (6)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Wilma van Raamsdonk

  • Jeroen Mirck
  • Erik van der Geest
  • Anna-Maria Mantel-Giannattasio
  • Bas Vlugt

Groepen van Wilma van Raamsdonk

 

De pagina van Wilma van Raamsdonk

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
LMC Voortgezet Onderwijs
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Beleidsmedewerker pr & communicatie
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
besturen van 28 voortgzet onderwijs scholen in Rotterdam
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.worldwidewilma.nl

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 3 Juli 2009 om 9.31 zei Raphael de Kort...
hallo worldwide Wilma,

Ik zou graag eens met je willen praten over samenwerking op het gebied van communicatie. b-creative heeft behoorlijk wat ervaring op het gebied van communicatie t.b.v. kennisinstituten, bijv. voor de Lentiz Onderwijsgroep (films,print,web), MBO-Westland (conglomeraat), Kennisnet en SenterNovem. Is het voor jou opportuun eens een afspraak te maken?

Ik lees het graag,


Raphael
b-creative
Op 1 April 2009 om 14.26 zei Angela Wind...
Hoi Wilma,

Mijn naam is Angela Wind, ik werk bij Uitgeverij Rubinstein Amsterdam. We hebben een echt Rotterdams luisterboek uitgegeven van verzamelde fragmenten van 25 jaar Radio Rijnmond. Als je interesse hebt in weggeefexemplaren in communicatie naar de scholen laat gerust weten. Voor ons een hele leuke manier om scholen in aanraking te brengen met het fenomeen luisterboek.

Ik hoor het wel!

Angela Wind
a.wind@rubinstein.nl

2 cd-luisterboek
Luisterduur: circa 2 uur
Prijs:  12,95
ISBN: 9789047605416 / NUR 077
 
 
 

Interviews

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

[Cross Media Case 2020] Fleur Haen over Chantals Pyjama Party

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. RTL draagt Chantals Pyjama Party voor als Cross Media Case We spreken met Fleur Haen, manager live entertainment

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings-en doorzettingvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Jeroen Verkroost: Wordt jouw nieuws gestolen? Hoe 'doe' je diversiteit? Wie heeft jouw data? Test je mee op Blip?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Cor Hospes: Corona en het demasqué van het merkdenken

Om te lachen zijn ze, ja echt. De reclamefilmpjes waarmee merken in tijden van corona proberen sympathie te winnen

Jeroen Verkroost: Redt de Autoriteit het nieuws? CSI AdTech? Post-corona trendrapport lezen? Hoe paait Google oudjes?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden