Nederlands MediaNetwerk

Wilma van Raamsdonk
  • 60
  • Rotterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (6)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Wilma van Raamsdonk

  • Jeroen Mirck
  • Erik van der Geest
  • Anna-Maria Mantel-Giannattasio
  • Bas Vlugt

Groepen van Wilma van Raamsdonk

 

De pagina van Wilma van Raamsdonk

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
LMC Voortgezet Onderwijs
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Beleidsmedewerker pr & communicatie
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
besturen van 28 voortgzet onderwijs scholen in Rotterdam
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.worldwidewilma.nl

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 3 Juli 2009 om 9.31 zei Raphael de Kort...
hallo worldwide Wilma,

Ik zou graag eens met je willen praten over samenwerking op het gebied van communicatie. b-creative heeft behoorlijk wat ervaring op het gebied van communicatie t.b.v. kennisinstituten, bijv. voor de Lentiz Onderwijsgroep (films,print,web), MBO-Westland (conglomeraat), Kennisnet en SenterNovem. Is het voor jou opportuun eens een afspraak te maken?

Ik lees het graag,


Raphael
b-creative
Op 1 April 2009 om 14.26 zei Angela Wind...
Hoi Wilma,

Mijn naam is Angela Wind, ik werk bij Uitgeverij Rubinstein Amsterdam. We hebben een echt Rotterdams luisterboek uitgegeven van verzamelde fragmenten van 25 jaar Radio Rijnmond. Als je interesse hebt in weggeefexemplaren in communicatie naar de scholen laat gerust weten. Voor ons een hele leuke manier om scholen in aanraking te brengen met het fenomeen luisterboek.

Ik hoor het wel!

Angela Wind
a.wind@rubinstein.nl

2 cd-luisterboek
Luisterduur: circa 2 uur
Prijs:  12,95
ISBN: 9789047605416 / NUR 077
 
 
 

Interviews

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Linda Mertens, oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken

Linda Mertens is oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

[Column] Cor Hospes: Kloterige kijkcijfers

Programmamanagers, zendermanagers, marketeers... ze hangen aan het infuus van cijfers. Ze willen likes en linkjes turven, ze willen torenhoge rapporten met kijk- en luistercijfers. Ze willen weten wat hun acties en campagnes opleveren. Ze willen meten, omdat ze bang zijn dat ze het anders niet begrijpen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden