Nederlands MediaNetwerk

jacintha van beveren
  • Vrouw
  • The Hague, Netherlands
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (2)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Jacintha van beveren

  • har klunder

Groepen van jacintha van beveren

 

De pagina van jacintha van beveren

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
jacintha castora
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
tekstschrijven over natuur, milieu en mensen
fotografie (cultuur, natuur, mensen en wildlife)
workshops natuurbeleving via fotografie
onvindbare foto's vindbaar maken voor uw organisatie
creatieve workshops teambuilding
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://castora.nl
Twitter
http://jacinthacastora

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 15 Juni 2010 om 23.03 zei Rinus Vrijdag...
Ja steek me de draak er maar mee aan met mijn fitofrafie hahaha. Mijn magazines zijn So British & Irish, So Mediterranee, CamperReisMagazine, So caribe & latin America en North Sea view. jacinta geniet lekker van je verblijf op de Galapos eilanden. Laat wat van je horen als je terug bent.

Groetjes,

Rinus
Op 15 Juni 2010 om 21.53 zei Rinus Vrijdag...
hahaah jacinta, je zult wel denken die heeft een glaasje op. te snel ene berichtje typen is nooit zonder fouten . anatal is natuurlijk aantal en fotografie is fotografie .

Gr Rinus
Op 15 Juni 2010 om 21.52 zei Rinus Vrijdag...
hallo jacinta,
Leuk dat je me een reactie stuurt. Ben nog maar net lid en heb met belangstelling de diverse reacties gelezen. Als fotograaf is het belangrijk je netwerk uit te breiden. Maar dat niet alleen, ook voor de onderlinge contacten is het leuk om met collega's te communiceren. Naast de fitografie geef ik een anatal reismagazines uit. kijk maar eens op mijn site www.travelmagazine.nl

groetjes
Rinus
 
 
 

Interviews

[Nederlands MediaNetwerk TV] Raymond van Kasterop (Clear Channel) over outdoor advertising

Buitenreclame-exploitant Clear Channel gaat goed. Drie keer goed eigenlijk. Outdoor doet het als medium goed, het is hoogconjuctuur en Clear Channel gaat zelf ook prima

[Interview] Marc Adriani: Ik heb er alle vertrouwen in dat Edwin Evers terugkomt bij Talpa

In de zomer van 2018 startte Marc Adriani bij Talpa Network als directeur Radio. In die hoedanigheid is hij verantwoordelijk voor de koers van de radiozenders Radio 538, Radio 10, Sky Radio en Radio Veronica

[Interview] Nisrine Sahla: NOS Stories zit middenin de doelgroep

Nisrine Sahla is redacteur en verslaggever bij NOS Stories, dat nieuws brengt uit de belevingswereld van jongeren op YouTube, Instagram en Snapchat. NOS Stories is gericht op dertien- tot en met achttienjarigen en biedt verhalen die hen op de hoogte houden van het nieuws, uitleg geven en ze helpen een mening te vormen. Wij spreken met Nisrine Sahla over haar werk en haar ambities

[Interview] Thijs Boon: De digitale media zitten in een existentiële crisis

Thijs Boon is oprichter van VICE Benelux. Twaalf jaar lang was hij CEO, in maart 2018 werd hij President Digital van VICE Media EMEA. We spreken hem over zijn nieuwe werkzaamheden, over geld verdienen en dalende kijkcijfers

[Interview] Marc van Warmerdam: arthousefilms hebben het onverminderd moeilijk

Imagine Filmdistributie brengt Donbass van Sergei Loznitsa op 7 februari 2019 uit in de bioscopen. De Nederlander Marc van Warmerdam was een van de producenten van de film over het gespannen leven in Oost-Oekraïne waarin fake news hoogtij viert

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Michiel Veugelers: Een filmjaar in cijfers

Het aandeel sequels, prequels, remakes en reboots was dan ook in 2018 maar liefst 70 procent van het totale aanbod. In de top 10 best bezochte films zijn alleen Bohemian Rhapsody en Black Panther originele producties, al werd het personage van Black Panther ook al in een eerdere Marvel film geïntroduceerd, dus ook al bekend

[Column] Maartje Blijleven: Deze social media trends zijn hot & happening in 2019

Op misschien wel de meest spraakmakende dag van het jaar in de Nederlandse televisiewereld je tv-debuut maken. Dat overkwam mij toen ik naast Albert Verlinde, Jan Versteegh en Sebas Boers mocht aanschuiven als Digital Community expert bij 6 inside

[Column] Marianne van Soomeren: De funnel op zijn kop

2018 sloot af met breaking news: het 4F-model vervangt AIDA. Maar is dit wel breaking news?

[Column] Sietse Pots: Dansen op glad ijs na de Brexit-stemming

Het was vermakelijke televisie, de Brexit-stemming in het Lagerhuis. Niet alleen de uitslag zelf was historisch. Ook het interview met de Britse minister van Volksgezondheid direct na afloop ervan op BBC Politics kan in de geschiedenisboeken

[MediaWeek] Bas Vlugt: Oorlog op de mediawerkvloer en in de boardroom

Wat een mediaweek! Dat zeg ik natuurlijk elke keer als ik aan deze rubriek begin maar de afgelopen week en de begin van deze week waren dagen voor de volgers van wat er in het Hilversumse en Amsterdamse gebeurt werkelijk om al je vingers bij af te likken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden