Nederlands MediaNetwerk

Jeroen de Mooij
  • Man
  • Rotterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Jeroen de Mooij

  • Beyond Borders Media
  • Barbara Frequin
  • Arie van Dam

Groepen van Jeroen de Mooij

 

De pagina van Jeroen de Mooij

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Koelstof medialab
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Creator & Manager
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Koelstof
Als concept gedreven team delen we een passie voor het vertalen van een goed idee naar een intelligente en innovatieve ervaring. Onze missie kan worden omschreven in een woord; innovatie, zowel in concept als in uitvoering.

Design
Onze hoofdprioriteit is het realiseren van nieuwe concepten, stijlen en animaties om onze produkten het scherpe randje te geven wat ervoor zorgt dat onze klanten keer op keer tevreden en verrast zijn.

Creativiteit
Geprikkeld door alles om ons heen zoeken wij de hele dag naar nieuwe oplossingen waarmee we jouw verhaal beter kunnen vertellen. Onze creativiteit is onbegrensd, net als jouw verhaal.

Productiviteit
In samenwerking met onze klanten zetten we onze creativiteit, technische “know-how” en goedgevulde digitale gereedschapskist in om jouw boodschap op de krachtigste manier op de doelgroep over te brengen. Ons team maakt hedendaagse designs die zowel door de klant als door de eindgebruiker worden ervaren als boeiend, uniek en verrassend.
Wij zijn van mening dat we de afstand tussen idee en eindgebruiker kunnen verkleinen

Goede samenwerking
Elk nieuw project is weer een nieuwe uitdaging. Deze uitdagingen overwinnen we door te investeren in de relatie met onze klanten. Het uitwisselen van ideeën is een integraal onderdeel van het creatieve proces. Dit is, wat ons betreft, wat ervoor zorgt dat we ons elke dag weer blijven verbeteren.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.koelstof.nl
Twitter
http://koelstof
LinkedIn
http://goo.gl/JYHfe

Video's van Jeroen de Mooij

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Gerrit Reinders: Adcombi slaat een brug tussen lokale communicatiedoelen en landelijke advertentieplatforms

Adcombi breidt local-advertisingtechnologie uit met video. Wij spreken met Gerrit Reinders, oprichter van Adcombi

[Interview] Roland Sars: Wij weten precies wat er in een video gebeurt

Roland Sars is ondernemer en CEO van Media Distillery. Het bedrijf gebruikt kunstmatige intelligentie op allerlei vlakken rondom video. We spreken hem over het inzetten van AI en andere recente ontwikkelingen

[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen

Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director

[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Michiel Rotteveel: 10 tips voor geloofwaardige interne communicatie

Onlangs heeft Mediatest op een congres een succesvolle sessie verzorgd over geloofwaardige interne communicatie. Geloofwaardige interne communicatie is namelijk cruciaal voor een goede reputatie onder de medewerkers

[Column] Jerome Kuijken: De publieke omroep reclamevrij: moeten we dat wel willen?

Alle superirritante (“Ja, maar het werkt toch?”) commercials hebben ervoor gezorgd dat mensen het beu zijn. Ik denk dat we daarom de mening van het volk moeten accepteren. Heel erg jammer voor adverteerders en bureaus die wel hun best doen om iets moois en waardevols te maken voor hun doelgroep

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Nieuwe reclamestroming geboren

Laten we in tijden van deep fake-video’s eens een keer het goede voorbeeld geven. Als de roep om eerlijke en bewuste producten toeneemt, moet dat ook gelden voor reclame

[Column] Kenny de Vilder: Communicatieve kater?

Precies op het moment dat Heineken aankondigt de inmiddels klassieke slogan "Biertje?!” weer af te stoffen, waren er nog twee interessante communicatiecases rondom alcohol in het nieuws. Met, het moet gezegd, zeer verschillende reacties van de betrokkenen en hun werkgevers

[Column] Jeroen Verkroost: Wat is een E-Girl? Door locatiedata veroordeeld voor moord? Live AI die fake news produceert?

Uit onderzoek blijkt dat Instagram-influencers steeds minder effectief worden. De engagement rates dalen en er ontstaat een soort esthetische tegencultuur onder jongeren, die genoeg hebben van al die gefilterde, gefacetunede en bovenmatig kleurverzadigde influencers

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden