Nederlands MediaNetwerk

De blog van Sjoerd Keijser (4)

Colours nieuwe naam LECTRIC Internetoplossingen

Colours. Dat is vanaf vandaag de nieuwe naam van fullservice internetbureau LECTRIC Internetoplossingen. Met de introductie van de nieuwe naam en corporate identity speelt het bureau in op de veranderende (vraag van de) markt. Colours positioneert zich met zijn 12 jaar ervaring als een strategisch en creatief fullservice internetbureau, dat nu ook e-commerce tot zijn specialisme rekent. De nieuwe naam is een reactie… Doorgaan

Toegevoegd door Sjoerd Keijser op 17 April 2009 op 13.18 — Geen reacties

1e Leergang SEO (zoekmachine optimalisatie) van start

Amsterdam 11 maart 2009 Met ingang van juni 2009 dit jaar start in Nederland de eerste leergang op het gebied van zoekmachine optimalisatie. Het betreft de ‘Leergang SEO’ (16 dagdelen) die LECTRIC standaard in haar aanbod opneemt en die wordt verzorgd door docenten van LECTRIC Internetopleidingen in samenwerking met diverse marktpartijen.



“We waren al langer bezig met dit specifieke onderwerp binnen ‘search’, maar de afgelopen… Doorgaan

Toegevoegd door Sjoerd Keijser op 12 Maart 2009 op 9.18 — Geen reacties

NR6 treedt toe tot de LECTRIC Groep

NR6, bureau voor interactieve marketing, treedt toe tot de LECTRIC Groep. Met de komst van NR6 bouwt de

LECTRIC Groep verder aan haar ‘powerhouse’ van elkaar aanvullende en versterkende internetondernemingen. Voor opdrachtgevers ontstaat zo een aantrekkelijke, efficiënte one stop shop voor alle internetvragen.

“Het idee voor onze samenwerking ontstond ruim een half… Doorgaan

Toegevoegd door Sjoerd Keijser op 26 Februari 2009 op 15.29 — Geen reacties

Gratis seminar: Overheid? Verder met Internet

LECTRIC organiseert woensdag 25 maart 2009 te Utrecht een gratis seminar speciaal gericht op digitale overheidscommunicatie. Het programma zal 's middags starten. PROGRAMMA: * Introductie * Stand van zaken * Succes verhaal : Een case uit de praktijk * Blik op de toekomst web 2.0 * Verder met internet! VOOR WIE? Dit seminar richt zich op communicatie adviseurs, internetverantwoordelijken en beleidsmedewerkers die zich meer met internet bezig… Doorgaan

Toegevoegd door Sjoerd Keijser op 26 Februari 2009 op 14.59 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Over Obama's angst, Anti-Black Friday en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Fotokracht

“Een boek zegt meer dan duizend woorden”, hoorde ik een bekende cabaretier eens zeggen. “Da’s logisch”, zou een bekende voetballer hebben gezegd. De originele uitspraak heeft betrekking op een foto

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden