Nederlands MediaNetwerk

De blog van Nico Verspaget (138)

VAN DEN ENDE & DEITMERS NEEMT BELANG IN QUADIA WEB TV

Amsterdam, 14 december 2011 - Van den Ende & Deitmers neemt een belang van 30% in QUADIA Web TV, een toonaangevend en grensverleggend bedrijf op het gebied van online video. QUADIA levert een complete dienst inclusief online video technologie, conceptontwikkeling en videoproductie. Het Hilversumse bedrijf is actief in diverse markten zoals healthcare & pharmaceuticals, banking & insurance, overheid, ICT en Media. De extra financiële middelen die deze overeenkomst…

Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 14 December 2011 op 7.30 — Geen reacties

Blue Shots TV: Blue Talk met Jan Slagter i.s.m. Broadcast Magazine

Blue Talk is de talkshow van Blue Shots TV waar een wisselende set van presentatoren praat met een leading professional uit de wereld van marketing, media en online.



In deze aflevering, in samenwerking met Broadcast Magazine, een gesprek met voorzitter en gezicht van Omroep MAX, Jan Slagter.

 

Klik…

Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 15 September 2011 op 23.52 — Geen reacties

Donderdag 15 september: Blue Shots TV Live vanaf eDay 2011

Volg Blue Shots TV Live vanaf eDay 2011. Inspirerende gesprekken met inspirerende mensen.

Live via: www.blueshots.tv

Vanaf 09.00 uur

 

Het is ook mogelijk om de live stream op je eigen site te plaatsen. Hiervoor kun je deze embedcode gebruiken:

<iframe…

Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 14 September 2011 op 22.39 — Geen reacties

Een nieuw seizoen Blue Shots staat voor de deur

Binnenkort starten de opnames weer voor de tweede helft van 2011. We hebben weer mooie nieuwe programma's voor je. Allemaal met spraakmakende professionals uit 'ons vak'. Daarom nu nog even terug kijken in ons archief.

 

Curriculum Vitae 27 oktober 2008: Joris van Heukelom in gesprek met Jim Stolze nog voordat hij offline ging in december…

Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 30 Augustus 2011 op 9.30 — Geen reacties

Een nieuw seizoen Blue Shots staat voor de deur

Binnenkort starten de opnames weer voor de tweede helft van 2011. We hebben weer mooie nieuwe programma's voor je. Allemaal met spraakmakende professionals uit 'ons vak'. Daarom nu nog even terug kijken in ons archief.

 

Blue Shots Live! 22 april 2011: Ronnie Overgoor in gesprek met Jeroen de Bakker vanaf de Mobile Convention 2011.

Klik…

Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 29 Augustus 2011 op 9.30 — Geen reacties

Een nieuw seizoen Blue Shots staat voor de deur

Binnenkort starten de opnames weer voor de tweede helft van 2011. We hebben weer mooie nieuwe programma's voor je. Allemaal met spraakmakende professionals uit 'ons vak'. Daarom nu nog even terug kijken in ons archief.

 

Gurus 20 oktober 2008: Boris Veldhuijzen van Zanten in gesprek met Oscar Kneppers en Ernst-Jan Pfauth.

Klik…

Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 29 Augustus 2011 op 0.52 — Geen reacties

Blue Shots TV Live vanaf Sanoma Mediaparade met Matthijs van Nieuwkerk

Klik hier voor deze aflevering

 

 

Toegevoegd door Nico Verspaget op 10 April 2011 op 14.48 — Geen reacties

Blue Shots TV Live vana de SpinAwards

Blue Shots TV was aanwezig op de SpinAwards 2011 en nam een serie rapportages en interviews op onder de naam 'Inside the Industry' (powered by Microsoft).

 

Klik hier voor alle…

Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 28 Maart 2011 op 12.00 — Geen reacties

Blue Shots TV en QUADIA Web TV verzorgen live uitzending van SpinAwards

Op 22 en 23 maart zijn de SpinAwards Inspiration Days live te volgen op diverse websites waaronder die van de SpinAwards en van Blue Shots TV. Alle genomineerden komen hun werk persoonlijk toelichten voor de jury en het publiek en Blue Shots TV verzorgt diverse interessante talks vanaf het… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 22 Maart 2011 op 22.43 — Geen reacties

Nationale Nederlanden webinars genomineerd voor B2B Marketing & Communicatie Award 2011

Nationale Nederlanden is genomineerd voor de B2B Marketing & Communicatie Award 2011. Quadia Web TV heeft in 2010 een serie webinars gerealiseerd voor Nationale Nederlanden. Deze serie is genomineerd voor de Award die tijdens het B2B Marketing Forum op 15 maart aanstaande wordt uitgereikt.



De webinarreeks was gericht op Nederlandse ondernemers en behandelde enkele voor hen belangrijke en actuele thema's zoals de verhoging van de AOW leeftijd, ziekteverzuim en bedrijfsdiefstal.…

Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 6 Maart 2011 op 20.30 — Geen reacties

Blue Shots TV Live Idealize met Rene Boender | Great to Cool

Klik hier voor deze aflevering

 

 

Toegevoegd door Nico Verspaget op 6 Maart 2011 op 20.27 — Geen reacties

Blue Shots TV Live vanaf MWG congres met Boris Veldhuizen van Zanten

Klik hier voor deze aflevering

 

Toegevoegd door Nico Verspaget op 21 Februari 2011 op 11.00 — Geen reacties

Blue Shots TV Live vanaf MWG congres met Jeff Jarvis

Klik hier voor deze aflevering

 

 

Toegevoegd door Nico Verspaget op 21 Februari 2011 op 10.00 — Geen reacties

Blue Shots TV Live vanaf MWG congres met Alexander Klopping

Klik hier voor deze aflevering

 

 

Toegevoegd door Nico Verspaget op 21 Februari 2011 op 9.00 — Geen reacties

Blue Shots TV Live vanaf MWG congres met Rob Wijnberg (NRC)

Klik hier voor deze aflevering

 

 

Toegevoegd door Nico Verspaget op 21 Februari 2011 op 0.00 — Geen reacties

Blue Shots TV: Idealize met Eugene Roorda

Klik hier voor deze aflevering

 

Toegevoegd door Nico Verspaget op 19 Februari 2011 op 14.28 — Geen reacties

Blue Shots TV Live vanaf MWG congres met Jim Stolze

Klik hier voor deze aflevering.

 

 

 

Toegevoegd door Nico Verspaget op 19 Februari 2011 op 14.14 — Geen reacties

Blue Shots TV: Idealize met Wouter Boon

Klik hier om deze aflevering te bekijken

 

 

 

Toegevoegd door Nico Verspaget op 4 Februari 2011 op 23.00 — Geen reacties

Blue Shots TV: Curriculum Vitae met Marque Joosten

Klik hier voor deze aflevering

 

Toegevoegd door Nico Verspaget op 31 Januari 2011 op 22.49 — Geen reacties

Blue Shots TV: Inside the Industry part 1

Klik hier om deze aflevering te bekijken.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 31 Januari 2011 op 22.47 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden