Nederlands MediaNetwerk

Blog van Nico Verspaget – Archief Juni 2009 (11)

Cor Molenaar in gesprek met Joris van Heukelom op Blue Shots TV

Klik hier om de uitzending te bekijken. Cor Molenaar is bijzonder hoogleraar eMarketing & DistanceSelling aan de School of Management (Erasmus Universiteit) en directeur van eXQuo consultancy. Meer op www.cormolenaar.nl

Toegevoegd door Nico Verspaget op 30 Juni 2009 op 9.42 — Geen reacties

Blue Shots Live op de Nationale Marketing Dag 2009

Bekijk de gesprekken met oa Erik Kessels, Jessica Wit, Joris van Heukelom, Marco Derksen en Wim Andrea. Klik hier om naar Blue Shots Live te gaan.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 29 Juni 2009 op 21.05 — Geen reacties

Gijs Staverman in gesprek met Ronnie Overgoor op Blue Shots TV

Klik hier om de uitzending te bekijken. Ronnie in gesprek met Q-Music DJ Gijs Staverman. Gijs Staverman starte zijn carrière als DJ in 1979 bij de lokale ziekenomroep. Hij mocht daar bandjes archiveren en plaatjes op alfabet zetten. Vanaf 1983 mocht hij platen draaien bij diverse lokale en piraten radio stations, w.o. Counterpoint FM, WAPS, Extra 108 en… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 26 Juni 2009 op 12.53 — Geen reacties

Martijn Aslander (Lifehacker) in gesprek met Joris van Heukelom op Blue Shots TV

Klik hier om de uitzending te bekijken Joris in gesprek met Martijn Aslander, lifehacker. Ik houd mij bezig met het verbinden van mensen, informatie en ideeën. Dynamiek fascineert me. Net als persoonlijke ontwikkeling en groei. We leven in interessante tijden, de netwerk-en informatiesamenleving biedt grote kansen en mogelijkheden voor de mensheid. Dagelijks probeer ik die… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 17 Juni 2009 op 10.00 — Geen reacties

Meindert Flikkema (VU) in gesprek met Han Gerrits op Blue Shots TV

Klik hier om de uitzending te bekijken Han in gesprek met Meindert Flikkema, director Post Graduate Opl Mgt Consulting aan de VU. Meindert J. Flikkema PhD “For sure, innovation requires creativity, but on top of this, it requires cogency and discipline: the discipline to solve emerging problems, instead of ignoring them”. Meindert Flikkema (1971) lives in Amersfoort, is… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 16 Juni 2009 op 21.23 — Geen reacties

Patrick de Laive (The Next Web) praat met Boris Veldhuijzen van Zanten op Blue Shots TV

Boris in gesprek met zijn zakenpartner Patrick de Laive. Klik hier om deze uitzending te bekijken. Patrick de Laive is Internet Evangalist en ervaren in het opzetten van technologie startups. Hij is een innovatief marketeer, en heeft meerdere keren bewezen dat met een beperkt budget een succesvolle campagne georganiseerd kan worden. Patrick investeert ook in technologie… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 14 Juni 2009 op 21.43 — Geen reacties

Omar Kbiri (kbiri.nl) in gesprek met Ronnie Overgoor op Blue Shots TV

Ronnie in gesprek met Omar Kbiri, kbiri.nl. Wie hoort "Omar Kbiri", weet misschien niet direct wie Omar is. Als je echter vertelt over de twee studenten die een brutaal smsje stuurde in de zaal en aan Richard Branson vroegen of ze in zijn vliegtuig mee mochten naar de innauguratie van Obama, zeg je; ah ja! Omar is een van de twee. Klik hier om deze uitzending te… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 11 Juni 2009 op 19.16 — Geen reacties

Pascal van Ham (Heineken) in gesprek met Marianne van Leeuwen op Blue Shots TV

Marianne in gesprek met Pascal van Ham, marketing manager Heineken over de campagne, de marketing en de ontwikkeling van een nieuwe drank van Heineken, speciaal voor vrouwen; Jillz. Meer over Jillz op www.jillz.nl. Klik hier om de uitzending te bekijken.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 10 Juni 2009 op 22.12 — Geen reacties

Op 3 en 4 juni was Blue Shots TV aanwezig op Marcom09 in Amsterdam RAI.

Voor de camera’s van Blue Shots Live kwamen Joe Pine, o.a. auteur van de bestsellers The Experience Economy en Authenticity, Susan Bratton, CEO van Personal Life Media, Pim van der Feltz, countrymanager Google, Olaf Michielse, CEO van Initiative Group, Wouter van der Meulen van PCM Media, Max Kohnstam van SRM en Killiaan Toorenaar, commercieel directeur van eBay/Marktplaats. Een prachtige line-up, goed voor ruim anderhalf uur interessante… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 5 Juni 2009 op 20.58 — Geen reacties

David Huijzer (InCT) in gesprek met Joris van Heukelom op Blue Shots TV

Joris in gesprek met David Huijzer, uitgever en eigenaar InCT. Klik hier om deze uitzending te bekijken Het vakblad InCT is een tweemaandelijkse uitgave over innovatief uitgeven en bestaat sinds november 2002. Het magazine bericht over innovaties op het gebied van uitgeven. Naast deze printuitgave organiseert InCT ieder jaar twee succesvolle events: InCTformatie in het… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 3 Juni 2009 op 9.00 — Geen reacties

Bas Verhart (Mediarepublic) in gesprek met Han Gerrits op Blue Shots TV

Han praat met Bas Verhart, founder en strategy director Media Republic. Bas is naast zijn rol binnen Media Republic de 'vader' van het crossmedia event Picnic dat jaarlijks in Amsterdam plaatsvindt en is daarnaast lid van het Innovatieplatform van premier Balkenende. Klik hier om deze uitzending te… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 2 Juni 2009 op 21.34 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: de TimTom-campagne van Allsecur, een geduldig Carhartt en Zalando weet het niet meer

Ein-de-lijk gaan ze weg: Tim en Tom! Dat was zo’n beetje mijn eerste reactie na het zien van de commercial waarin wordt aangekondigd dat het merk Allsecur ophoudt te bestaan. Want eerlijk is eerlijk, de commercials met de broertjes Coronel waren niet het toppunt van creativiteit

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Jeroen Verkroost: feedback, TikTok, Britney Spears, redders van de journalistiek en meer

Als onderdeel van mijn werk coach ik een aantal mensen. Tenminste, van mijn vrouw mag ik het geen coaching noemen, want ik geef advies. En dat is niet hetzelfde, vindt zij, geaccrediteerd coach

[Column] Paola Cassone: Het Peter Pan-complex

Heb je ooit stilgestaan bij het aantal stereotypen en vooroordelen dat in ons culturele DNA is ingebed? Er is één die er vaak uitspringt: de 50-plusser

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden