Nederlands MediaNetwerk

Blog van Nico Verspaget – Archief Juni 2009 (11)

Cor Molenaar in gesprek met Joris van Heukelom op Blue Shots TV

Klik hier om de uitzending te bekijken. Cor Molenaar is bijzonder hoogleraar eMarketing & DistanceSelling aan de School of Management (Erasmus Universiteit) en directeur van eXQuo consultancy. Meer op www.cormolenaar.nl

Toegevoegd door Nico Verspaget op 30 Juni 2009 op 9.42 — Geen reacties

Blue Shots Live op de Nationale Marketing Dag 2009

Bekijk de gesprekken met oa Erik Kessels, Jessica Wit, Joris van Heukelom, Marco Derksen en Wim Andrea. Klik hier om naar Blue Shots Live te gaan.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 29 Juni 2009 op 21.05 — Geen reacties

Gijs Staverman in gesprek met Ronnie Overgoor op Blue Shots TV

Klik hier om de uitzending te bekijken. Ronnie in gesprek met Q-Music DJ Gijs Staverman. Gijs Staverman starte zijn carrière als DJ in 1979 bij de lokale ziekenomroep. Hij mocht daar bandjes archiveren en plaatjes op alfabet zetten. Vanaf 1983 mocht hij platen draaien bij diverse lokale en piraten radio stations, w.o. Counterpoint FM, WAPS, Extra 108 en… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 26 Juni 2009 op 12.53 — Geen reacties

Martijn Aslander (Lifehacker) in gesprek met Joris van Heukelom op Blue Shots TV

Klik hier om de uitzending te bekijken Joris in gesprek met Martijn Aslander, lifehacker. Ik houd mij bezig met het verbinden van mensen, informatie en ideeën. Dynamiek fascineert me. Net als persoonlijke ontwikkeling en groei. We leven in interessante tijden, de netwerk-en informatiesamenleving biedt grote kansen en mogelijkheden voor de mensheid. Dagelijks probeer ik die… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 17 Juni 2009 op 10.00 — Geen reacties

Meindert Flikkema (VU) in gesprek met Han Gerrits op Blue Shots TV

Klik hier om de uitzending te bekijken Han in gesprek met Meindert Flikkema, director Post Graduate Opl Mgt Consulting aan de VU. Meindert J. Flikkema PhD “For sure, innovation requires creativity, but on top of this, it requires cogency and discipline: the discipline to solve emerging problems, instead of ignoring them”. Meindert Flikkema (1971) lives in Amersfoort, is… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 16 Juni 2009 op 21.23 — Geen reacties

Patrick de Laive (The Next Web) praat met Boris Veldhuijzen van Zanten op Blue Shots TV

Boris in gesprek met zijn zakenpartner Patrick de Laive. Klik hier om deze uitzending te bekijken. Patrick de Laive is Internet Evangalist en ervaren in het opzetten van technologie startups. Hij is een innovatief marketeer, en heeft meerdere keren bewezen dat met een beperkt budget een succesvolle campagne georganiseerd kan worden. Patrick investeert ook in technologie… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 14 Juni 2009 op 21.43 — Geen reacties

Omar Kbiri (kbiri.nl) in gesprek met Ronnie Overgoor op Blue Shots TV

Ronnie in gesprek met Omar Kbiri, kbiri.nl. Wie hoort "Omar Kbiri", weet misschien niet direct wie Omar is. Als je echter vertelt over de twee studenten die een brutaal smsje stuurde in de zaal en aan Richard Branson vroegen of ze in zijn vliegtuig mee mochten naar de innauguratie van Obama, zeg je; ah ja! Omar is een van de twee. Klik hier om deze uitzending te… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 11 Juni 2009 op 19.16 — Geen reacties

Pascal van Ham (Heineken) in gesprek met Marianne van Leeuwen op Blue Shots TV

Marianne in gesprek met Pascal van Ham, marketing manager Heineken over de campagne, de marketing en de ontwikkeling van een nieuwe drank van Heineken, speciaal voor vrouwen; Jillz. Meer over Jillz op www.jillz.nl. Klik hier om de uitzending te bekijken.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 10 Juni 2009 op 22.12 — Geen reacties

Op 3 en 4 juni was Blue Shots TV aanwezig op Marcom09 in Amsterdam RAI.

Voor de camera’s van Blue Shots Live kwamen Joe Pine, o.a. auteur van de bestsellers The Experience Economy en Authenticity, Susan Bratton, CEO van Personal Life Media, Pim van der Feltz, countrymanager Google, Olaf Michielse, CEO van Initiative Group, Wouter van der Meulen van PCM Media, Max Kohnstam van SRM en Killiaan Toorenaar, commercieel directeur van eBay/Marktplaats. Een prachtige line-up, goed voor ruim anderhalf uur interessante… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 5 Juni 2009 op 20.58 — Geen reacties

David Huijzer (InCT) in gesprek met Joris van Heukelom op Blue Shots TV

Joris in gesprek met David Huijzer, uitgever en eigenaar InCT. Klik hier om deze uitzending te bekijken Het vakblad InCT is een tweemaandelijkse uitgave over innovatief uitgeven en bestaat sinds november 2002. Het magazine bericht over innovaties op het gebied van uitgeven. Naast deze printuitgave organiseert InCT ieder jaar twee succesvolle events: InCTformatie in het… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 3 Juni 2009 op 9.00 — Geen reacties

Bas Verhart (Mediarepublic) in gesprek met Han Gerrits op Blue Shots TV

Han praat met Bas Verhart, founder en strategy director Media Republic. Bas is naast zijn rol binnen Media Republic de 'vader' van het crossmedia event Picnic dat jaarlijks in Amsterdam plaatsvindt en is daarnaast lid van het Innovatieplatform van premier Balkenende. Klik hier om deze uitzending te… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 2 Juni 2009 op 21.34 — Geen reacties

Interviews

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

[Cross Media Case 2020] Fleur Haen over Chantals Pyjama Party

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. RTL draagt Chantals Pyjama Party voor als Cross Media Case We spreken met Fleur Haen, manager live entertainment

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Fear of Going Out

Eindelijk is het zover! We kunnen op het terras, in een restaurant en wie weet zelfs naar de sportschool. Zijn we blij? Nou, niet echt als we een Amerikaans onderzoek van technetwerk Blind moeten geloven

Jeroen Verkroost: Wat wil Trump écht - en Zuck niet? Waarom storten Amerikaanse universiteiten in?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings- en doorzettingsvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Jeroen Verkroost: Wordt jouw nieuws gestolen? Hoe 'doe' je diversiteit? Wie heeft jouw data? Test je mee op Blip?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden