Nederlands MediaNetwerk

Blog van Nico Verspaget – Archief Oktober 2010 (7)

Blue Shots TV: Kbiri Consult met Gerben Plasmeijer en Steijn Pelle

Klik hier voor de aflevering.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 26 Oktober 2010 op 23.23 — Geen reacties

Blue Shots TV: Curriculum Vitae met Elian Wils (Big Shots)

Klik hier voor de aflevering.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 26 Oktober 2010 op 23.22 — Geen reacties

Blue Shots TV: Idealize met Isrid Geuns

Klik hier voor de aflevering

Toegevoegd door Nico Verspaget op 26 Oktober 2010 op 23.20 — Geen reacties

Blue Shots TV: Idealize met Hans Horneman (OmnicomMediaGroup)

Klik hier voor de aflevering

Toegevoegd door Nico Verspaget op 26 Oktober 2010 op 23.18 — Geen reacties

Blue Shots TV: Idealize met Angelique Schmeink

Klik hier voor deze aflevering

Toegevoegd door Nico Verspaget op 10 Oktober 2010 op 15.38 — Geen reacties

Blue Shots TV: Curriculum Vitae met Rogier van der Heide | Philips Lighting

Klik hier voor deze aflevering

Toegevoegd door Nico Verspaget op 10 Oktober 2010 op 15.37 — Geen reacties

Quadia Media Manager in Top-3 European Streaming Media Awards

Hilversum, 1 oktober 2010 – Quadia Media Manager, het online video platform van Quadia Web TV, is de top-3 finalist voor de Streaming Media Magazine Readers’ Choice Awards 2010 in de categorie Best Online Video Platforms. De Streaming Media European Readers' Choice Awards startte met 241 genomineerden. Binnen de categorie Best Online Video Platforms waren 33 platforms van internationale aanbieders genomineerd. Nico Verspaget, directeur Quadia Web TV:… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 1 Oktober 2010 op 21.14 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Anke van Diejen en Noortje van de Sande over Picl

Picl is een online filmhuis, een streamingdienst waarbij mensen thuis filmhuisfilms kunnen bekijken. Nederlands MediaNetwerk spreekt met oprichters Anke van Diejen en Noortje van de Sande

[Startup Competitie] Ronald van Proosdij over Studenten Film Crew

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Ronald van Proosdij van Studenten Film Crew

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Startup Competitie] Joachim Klein Molekamp over Reqruut

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Joachim Klein Molekamp van Reqruut

[Startup Competitie] Steven Pieneman over Admanager

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Steven Pieneman van Admanager

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Redt streaming de muziekbusiness? Wil de consument Netflix, Disney, Prime én HBO?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden