Nederlands MediaNetwerk

De blog van Han van der Zwan (10)

WE ARE IN 3D: DEVELOPMENT, DESIGN AND DELIVERY OF BUSINESS APPEARANCES AROUND THE WORLD

Interview with Jos Beijen, owner & founder of Plant the Brand, international experts in company brand experiences.…

Doorgaan

Toegevoegd door Han van der Zwan op 13 Maart 2018 op 10.54 — Geen reacties

Beslissers beschouwen beurzen en tentoonstellingen als HET communicatie-instrument dat het juiste publiek brengt voor een persoonlijke verkoopgesprek

Interview met Jos Beijen, directeur en eigenaar van Plant the Brand, international experts in Experiences & Environments. Zijn bedrijf is gevestigd in Laren. Plant the Brand is wereldwijd actief in de sector “Live Communication”.

Jos, wat doet Plant the Brand?

Wij ontzorgen ambitieuze bedrijven waarbij de…

Doorgaan

Toegevoegd door Han van der Zwan op 19 December 2016 op 17.38 — Geen reacties

MOTIVATIE DEELNAME NEDERLAND AAN WORLDEXPO 2015 IN 10 STAPPEN VERKLAARD

Antje Melissen, Karin van Rooyen en ik (Han van der Zwan) zijn drie Nederlandse zelfstandige ondernemers die ruim twee jaar terug initiatief hebben genomen om het kabinetsbesluit met betrekking tot deelname aan Milaan eind 2014 alsnog ten positieve te doen keren.

De motivatie voor deze inspanning - met als resultaat het Nederlands Paviljoen, de Nederlandse Foodtentoonstelling (Innovation Quarter) in Museo Leonardo Da Vinci en een gericht Nederlands Business to Business Programma -…

Doorgaan

Toegevoegd door Han van der Zwan op 18 Juni 2015 op 12.07 — Geen reacties

NELSON & THE LADS

“Wing Commanders… take care that the booth is looking smart and smooth, that your teams are present because this afternoon Nelson and the lads are coming”…

We spreken 1995 tijdens ITU Telecom Geneve 1995. De bemanning van de BT-stand (British Telecom) was al sinds 5 uur ‘s ochtends op en sinds 7.00 uur in gelid op de stand aanwezig. Reden was het bezoek van BT-topman Sir Ian Vallance aan zijn mensen alhier. Vroeg opstaan was noodzaak in verband met de altijd drukke…

Doorgaan

Toegevoegd door Han van der Zwan op 9 December 2013 op 13.30 — Geen reacties

SILICON VALLEY NETWORKING VALLEY

"De afgelopen decennia is er nooit één nieuwe vinding gedaan in de Silicon Valley area. Wat er wel gebeurd, is dat mensen met elkaar netwerken. Door gezamenlijk te kijken waar kansen liggen, door het delen van kennis en het bundelen van krachten om tot resultaat te komen. Wat die resultaten zijn hangt af van de gezamenlijke visie, inspanning en bevindingen. Deze dynamiek is kenmerkend voor The Valley”, aldus  Palo Alto-ondernemer Mark Zawacki , oprichter van onder andere 650 Labs en…

Doorgaan

Toegevoegd door Han van der Zwan op 4 November 2013 op 10.30 — Geen reacties

ZIN OF ONZIN VAN LINKEDIN ENDORSEMENTS

ONDEKKINGSTOCHT VOOR LINKEDINNERS IN LEEFTIJDSCATEGORIEEN 37 – 44 en 45+

INLEIDEND

Recentelijk heb ik, Han van der Zwan, een poll op Linkedin gezet over de zin of onzin van de endorsement functionaliteit. Ik was benieuwd naar de ervaringen van medegebruikers. Ingegeven door mijn bezoek aan een van de vele Social Media Congressen die dit jaar georganiseerd zijn.

Een keynote spreker gaf tijdens het door mij bezochte congres aan dat ongeveer…

Doorgaan

Toegevoegd door Han van der Zwan op 10 Juni 2013 op 21.30 — Geen reacties

CORPORATE COMMUNICATIE 2020 - FROM DIGITAL WITH LOVE

Naam & reputatie

De essentie van Corporate Communicatie  betreft het opbouwen en onderhouden van een merk|organisatie van naam en faam die staat bij klanten, werknemers en andere relevante relaties (stakeholders).

Drie Pijlers Corporate Communicatie

Corporate Communicatie kent drie belangrijke pijlers van communicatie, die in bijna iedere organisatie kunnen worden onderscheiden. De drie pijlers…

Doorgaan

Toegevoegd door Han van der Zwan op 1 Februari 2013 op 9.00 — 1 commentaar

PROFIEL FIETSFUNDAMENTALIST

U herkent dit beeld vast. U rijdt op een willekeurige zonnige zondagochtend of middag als Nederlands doorsnee gezin van pa, ma en twee koters gezellig door een Hollands landschap. U ziet wat moois of leuks in de polder en denkt vervolgens een leuke foto van het betreffende pittoresk tafereel te maken. U stopt en stapt af of blijft half op uw fiets hangen semi schuin op het fietspad en half in de berm. U heeft niet in de gaten dat u eigenlijk een beetje de boel blokkeert.

Maar…

Doorgaan

Toegevoegd door Han van der Zwan op 11 September 2012 op 17.00 — Geen reacties

CHARKOV ZWAAIT WII-GENERATIE UIT

Gisterenavond hebben alle Oranjefans inclusief de inwoners van het sympathieke Oekraïense Charkov het afscheid kunnen aanschouwen van het Nederlands elftal. Na Denemarken en Duitsland werd ook de laatste groepswedstrijd tegen Portugal afgesloten met een nederlaag. Jammer voor de Charkovers zijn al onze leuke en gezellige Oranje-uitgedoste landgenoten 17 juni 2012 voor het laatst in hun gastvrij Oekraïense land en stad op bezoek geweest. Het Europees Kampioenschap voetbal is over en uit voor…

Doorgaan

Toegevoegd door Han van der Zwan op 18 Juni 2012 op 18.00 — Geen reacties

PROFESSIE DREIGT TE VERWORDEN TOT KILOKNALLER

De vrije marktwerking gevoed door de recessie leidt tot herorientatie binnen de economie en haar sectoren. Voor het vak pr & communicatie is deze tendens niet anders.

Bureaus hebben het lastig. Spreadsheet, marge en P&L regeren de beursgenoteerde ketens. De klanten worden steeds mondiger en heel goed in staat hun eigen vragen, eisen en behoeften te definieren.

Het verschil tussen het bureaubelang en het klantbelang en met name klantverlangen en…

Doorgaan

Toegevoegd door Han van der Zwan op 16 April 2012 op 20.06 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Mike Hendrixen: gamescom 2019

Deze week is Keulen de gamehoofdstad van de wereld: de grootste gamesbeurs ter wereld viert haar tiende verjaardag in de Duitse Domstad. Meer dan 500.000 geïnteresseerden bezoeken gamescom om de allernieuwste games en hardware te zien en uit te proberen

[Column] David de Jong: een plus of min voor Disney+ ?

Disney+ gaat bij ons van start op 12 november 2019. Nederland is tamelijk onverwacht het enige Europese land waar deze dienst gelanceerd wordt

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Gangnam Style gone bad

De reclame van Shopee verdient een aparte review van Bart Vijlbrief. Het wordt nu al gezien als een van de slechtste commercials ooit en sterspeler Christiano Ronaldo speelt de hoofdrol

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden