Nederlands MediaNetwerk

In de kelder van V&D Den Haag zal op 29 mei de nieuwe mode afdeling voor jongeren worden geopend. De nieuwe afdeling is met een oppervlakte van 1000m2 de grootste Young Fashion afdeling van V&D. Je vindt er een unieke mix van modemerken.

Diverse Young Fashionmerken zijn bij elkaar gebracht. Het assortiment bestaat uit de merken Yes or No, New Look, SILVIAN HEACH, Freesoul, Vila en Springfield Women. Den Haag heeft hiermee gelijk de premieur van de eerste New Look shop-in-shop in Nederland, met een oppervlakte van ruim 500m2.

Om dit nieuwe concept in Den Haag bekend te maken bij de doelgroep zal oa 13 weken lang een tram van HTM door Den Haag rijden. Op deze tram zal naast branding ook een QRcode te vinden zijn die na het scannen daarvan meer informatie zal geven over het nieuwe Young Fashion concept. Deze nieuwe technologie wordt ingezet in samenmwerking met TNT en heeft als doel de doelgroep op een interactieve manier kennis te laten maken met de nieuwe Fashionvloer in V&D. Nadat de QRcode is gescand wordt de gebruiker naar een mobiele website geleid met meer info en acties.

Verder zal er gratis vervoer van en naar de V&D vestiging geregeld zijn door middel van TukTuks die gaan pendelen tussen Den Haag CS en het Spui. Ook deze TukTuks zullen in de look and feel van het nieuwe concept worden gebrand. Een promotie team van meiden gekleed in de merken Yes or No en New Look maakt de campagne compleet. De media inzet is voor V&D een nieuwe manier om door middel van live communicatie en interactieve oplossing de communicatie met de doelgroep te versterken. V&D is geadviseerd door het mediabureau Initiative dat voor V&D alle media-advies en -inkoop verzorgt.

www.vd.nl
www.laplace.nl

Weergaven: 119

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden