Nederlands MediaNetwerk

Pi-Qui op 14-08-10

ik wordt langzamerhand helemaal doodziek van het woordje leuk. Als we het maar "leuk" hebben, intussen kan de hele wereld gewoon naar de verdommenis gaan. Want terwijl iedereen een "leuke" vakantie heeft, sterven de orang oetans intussen uit, lekt de olie nog steeds in golf van mexico, warmt de aarde nog verder op, de ene hittegolf na de andere, grote droogtes zodat mensen sterven van de honger, overstromingen in Pakistan China en ga zo maar door. Ik denk niet dat die mensen het "leuk" vinden om te sterven van honger of dorst...of een of andere enge ziekte zoals cholera. Laat ik vooral niet te veel erge dingen zeggen, want als ze me hier niet meer leuk vinden, nou ja, dan heb ik het gehad. Je moet leuk zijn want anders gaan mensen je negeren, nou eerlijk gezegd kan me dat geen reet meer schelen. Het is namelijk ook 'mijn" Aarde, die andere mensen naar de vernieling helpen. Ik ben geen "eigenaar" van de Aarde, maar ik zie mezelf wel als een onderdeel daarvan, en het liefst leef ik zo harmonieus mogelijk met haar samen. Echter, waar ik woon, flikkeren de mensen lege cola flessen gewoon in de natuur, ook blikjes, rijden ze naar de supermarkt in de auto, terwijl het maar 400 meter van hun huis is. Ik vind die eco-imbecielen echt niet "leuk". Wat mij betreft krijgen dat soort hufters die rotzooi in de natuur gooien, gewoon zware taakstraffen van 200 uur om de boel weer op te ruimen. Misschien zijn het wel aardige mensen, zou best kunnen, maar daar kom je niet zoveel verder mee. Als ik Stephen Hawking moet geloven, hij was deze week in het nieuws, dan sterft de mensheid uit. En kunnen we ons alleen nog maar redden door naar een andere planeet te verhuizen. we zijn ook al echt zover dat we tussen de sterren kunnen reizen..Als je kinderen hebt, zul je straks op een "leuke" manier moeten uitleggen dat jij net zo was als de rest, die er nauwelijks iets aan deed, om dat je het drukker had met leuk zijn dan gewoon je hersens te gebruiken en er eens iets tegen te doen. Door het slappe gedrag van de huidige generatie zijn er straks helemaal geen generaties meer die het 'leuk" kunnen hebben. Dan zijn er gewoon geen mensen meer, of dacht je dat moeder Natuur ons zo "leuk" vindt dat we niet hoeven uit te sterven? De imbecielen zijn Nederland langzamerhand aan het overnemen, ook als we kijken wat er politiek gebeurt, doet dat het ergste vermoeden voor de toekomst, ik denk niet dat ie erg "leuk" gaat worden voor een hoop mensen. En jammer genoeg is mij gebleken, gezien het geweldige commentaar van andere Media netwerkers, dat dat blijkbaar ook op deze site heeft toegeslagen. En tegenwoordig denkt iedere figuur hier zo'n beetje dat ie communicator is, heeft ergens een 'mening" over, .helaas..ik ben al die 'leuke" commentaren zat. zelfs ezels stoten zich niet twee keer aan dezelfde steen... .Puh|

Weergaven: 54

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Reactie van Pi-Qui Baltink op 15 Augustus 2010 op 23.27
Opmerkelijk, Musicfrom, heeft dit verwijderd omdat ik kritiek heb op de gang van zaken in Nederland. Doodgezwegen worden, dat gaat niet gebeuren, er zijn een hoop mensen in de wereld, die onze visie delen, ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren, we maken screenshots van wat we schrijven, en de dag komt vanzelf dat ons verhaal ook gehoord wordt. Verandering kon wel eens op een manier komen die niemand verwacht, die ons allemaal verrast en dan kijken mensen toch naar wie het echte nieuws verspreid.

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden