Nederlands MediaNetwerk

Pi-Qui op 14-08-10

ik wordt langzamerhand helemaal doodziek van het woordje leuk. Als we het maar "leuk" hebben, intussen kan de hele wereld gewoon naar de verdommenis gaan. Want terwijl iedereen een "leuke" vakantie heeft, sterven de orang oetans intussen uit, lekt de olie nog steeds in golf van mexico, warmt de aarde nog verder op, de ene hittegolf na de andere, grote droogtes zodat mensen sterven van de honger, overstromingen in Pakistan China en ga zo maar door. Ik denk niet dat die mensen het "leuk" vinden om te sterven van honger of dorst...of een of andere enge ziekte zoals cholera. Laat ik vooral niet te veel erge dingen zeggen, want als ze me hier niet meer leuk vinden, nou ja, dan heb ik het gehad. Je moet leuk zijn want anders gaan mensen je negeren, nou eerlijk gezegd kan me dat geen reet meer schelen. Het is namelijk ook 'mijn" Aarde, die andere mensen naar de vernieling helpen. Ik ben geen "eigenaar" van de Aarde, maar ik zie mezelf wel als een onderdeel daarvan, en het liefst leef ik zo harmonieus mogelijk met haar samen. Echter, waar ik woon, flikkeren de mensen lege cola flessen gewoon in de natuur, ook blikjes, rijden ze naar de supermarkt in de auto, terwijl het maar 400 meter van hun huis is. Ik vind die eco-imbecielen echt niet "leuk". Wat mij betreft krijgen dat soort hufters die rotzooi in de natuur gooien, gewoon zware taakstraffen van 200 uur om de boel weer op te ruimen. Misschien zijn het wel aardige mensen, zou best kunnen, maar daar kom je niet zoveel verder mee. Als ik Stephen Hawking moet geloven, hij was deze week in het nieuws, dan sterft de mensheid uit. En kunnen we ons alleen nog maar redden door naar een andere planeet te verhuizen. we zijn ook al echt zover dat we tussen de sterren kunnen reizen..Als je kinderen hebt, zul je straks op een "leuke" manier moeten uitleggen dat jij net zo was als de rest, die er nauwelijks iets aan deed, om dat je het drukker had met leuk zijn dan gewoon je hersens te gebruiken en er eens iets tegen te doen. Door het slappe gedrag van de huidige generatie zijn er straks helemaal geen generaties meer die het 'leuk" kunnen hebben. Dan zijn er gewoon geen mensen meer, of dacht je dat moeder Natuur ons zo "leuk" vindt dat we niet hoeven uit te sterven? De imbecielen zijn Nederland langzamerhand aan het overnemen, ook als we kijken wat er politiek gebeurt, doet dat het ergste vermoeden voor de toekomst, ik denk niet dat ie erg "leuk" gaat worden voor een hoop mensen. En jammer genoeg is mij gebleken, gezien het geweldige commentaar van andere Media netwerkers, dat dat blijkbaar ook op deze site heeft toegeslagen. En tegenwoordig denkt iedere figuur hier zo'n beetje dat ie communicator is, heeft ergens een 'mening" over, .helaas..ik ben al die 'leuke" commentaren zat. zelfs ezels stoten zich niet twee keer aan dezelfde steen... .Puh|

Weergaven: 50

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Reactie van Pi-Qui Baltink op 15 Augustus 2010 op 23.27
Opmerkelijk, Musicfrom, heeft dit verwijderd omdat ik kritiek heb op de gang van zaken in Nederland. Doodgezwegen worden, dat gaat niet gebeuren, er zijn een hoop mensen in de wereld, die onze visie delen, ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren, we maken screenshots van wat we schrijven, en de dag komt vanzelf dat ons verhaal ook gehoord wordt. Verandering kon wel eens op een manier komen die niemand verwacht, die ons allemaal verrast en dan kijken mensen toch naar wie het echte nieuws verspreid.

Interviews

[Interview] Jeroen Huijsdens: Bioscoop heeft bewezen iets te bieden wat anderen niet in huis hebben

Jeroen Huijsdens is hoofdredacteur van Holland Film Nieuws – HFM – en Filmdepot.nl en is eigenaar van Filmtaal. En sinds kort mede-uitgever van Alles is film

[Interview] Nick Kalse: Gebruikers zijn het zat om storende advertentieformaten te zien

Nick Kalse is Managing Director van Outbrain. Zijn advertentieplatform werkt met uitgevers van over de hele wereld. We spreken hem over de activiteiten van Outbrain en zijn visie op de markt

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Een kerstreview zónder supermarkten

Het is december. De warme deken van clichématige 90-secondenspots spoelt weer over je heen en je weet waar het tijd voor is: een review! Dit keer niet over de supermarkten, omdat PLUS daar zó hard domineert dat ik dat een oneerlijk vergelijk zou vinden

[Column] Deniz Alkaç: Een gezondere branche begint bij een beter verhaal

Het zijn turbulente tijden. Het vak verandert snel en dat is op veel plekken te merken. Wie de afgelopen week zijn LinkedIn opende, zag waarschijnlijk de speech van Victor Knaap voorbijkomen. Op het DeMedia100 Diner schetste hij een ietwat ongezellig toekomstbeeld van onze markt

[Column] Bas Vlugt: Welkom in het duopolie van Christian & John

Consolidatie in de Nederlandse media is niet nieuw, maar de overname van Sanoma door DPG Media is wel een heel groot hoofdstuk in dit verhaal en legt de machtsverhoudingen bloot

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden