Nederlands MediaNetwerk

Amstel: Voetbalfans proosten op goed seizoen met bier uit eigen blik

Ajax en Feyenoord beginnen dit voetbalseizoen zij aan zij. De speciale clubblikken van de Amsterdamse en Rotterdamse clubs rolden vandaag gebroederlijk van de band in de Amstel brouwerij in ‘s-Hertogenbosch. Supporters van Ajax en Feyenoord kunnen vanaf 9 augustus het nieuwe voetbalseizoen geheel in stijl inluiden met ‘bier uit eigen blik’. Amstel brengt de blikken Amstel-pils op de markt met een speciaal ontwerp van deze clubs. De clubblikken, met een inhoud van 50 cl, zijn verkrijgbaar bij supermarkten in de regio’s waar de clubs actief zijn.

Deze week worden de blikken rechtstreeks naar supermarkten gereden. De blikken zijn niet alleen in Amsterdam en Rotterdam maar ook in andere delen van Nederland verkrijgbaar omdat beide clubs supporters hebben door heel het land. Dus ook dit jaar kunnen fans van Feyenoord en Ajax proosten op een goed voetbalseizoen met bier in de stijl van hun favoriete club.

“Ondanks de sportieve rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord, staat voetbal ook voor verbondenheid en samenwerken. Dat willen we met deze actie graag benadrukken. We hopen op een fantastisch seizoen voor beide clubs”, aldus Maud Meijboom, marketingmanager Amstel. “Amstel is al jaren nauw verbonden met voetbal. Zowel als sponsor van de Nederlandse topclubs, hoofdsponsor van de KNVB Beker en als partner van het amateurvoetbal met TEAMLINK. Na het enorme succes van de clubblikken vorig jaar, willen we dit jaar weer samen met de voetbalsupporters proosten op een heerlijk seizoen.”

De clubblikken liggen vanaf 9 augustus in de schappen voor de consumentenadviesprijs 0,69 euro bij diverse supermarkten, met name in de omgeving van Amsterdam en Rotterdam.

www.amstel.nl

Weergaven: 183

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Niels Baas over NLZIET: Nederlandse tv online live, terug- of vooruitkijken

NLZIET bundelt het aanbod van NPO, RTL en SBS op hun online videoplatform. Een weerwoord tegen buitenlandse platforms als Netflix en YouTube

[Interview] Jasper Bronner over het identificeren van cultuur

Samen met Hofstede Insights zette MediaCom het onderzoek Cultural Connections op, een cultuurmarketingstudie uitgevoerd in 63 landen onder 60.000 consumenten. Wij spreken Jasper Bronner, Business Science Director van MediaCom, over de resultaten

[Interview] Julien Galand over Pepsi MAX®' LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL-campagne

Pepsi MAX® lanceerde onlangs de internationale 2018 LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL-campagne. In Nederland bestaat deze uit limited edition spelersverpakkingen en digitale content. Wij spreken met Julien Galand, marketingmanager

[Interview] Diana Matroos over BNR Beeldbepalers

Begin april is BNR Beeldbepalers van start gegaan; het wekelijkse radioprogramma waarin de rol van communicatie, media, creatie en marketing wordt geanalyseerd. Wij spreken met Diana Matroos, presentator van BNR Beeldbepalers

[Interview] Floris de Vries over de MediaTestDag

Het onderzoeksbureau MediaTest organiseert 15 mei de MediaTestDag: een dag waarop alle medewerkers van MediaTest gezamenlijk binnen 24 uur een onderzoek van begin tot eind zullen uitvoeren. Wij spreken met Floris de Vries van MediaTest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Femke Leemeijer: Terug naar print

Hoe komt het dat we langzaam een beetje op onze digitale schreden terugkeren? Hebben we genoeg van de overload aan online informatie, het voortjakkeren op sociale media en het scrollen op onze telefoon? Worden we mindful van print?

[Column] Wilbert van der Heijden: Help de freelancer ook de aftercrisis door

Wie praat er nu nog over de crisis? De crisis… de crisis… het klinkt alsof je over de herdenking van een voorbije wereldoorlog praat. Jongeren verwachten dat je op haast vaderlijke toon uitlegt hoe tien jaar geleden de crisis uitbrak

[Column] Jerome Kuijken: Is branded content reclame en is reclame branded content?

Brandend content is als een songtekst van Bløf: iedereen kent het, maar we interpreteren het allemaal anders. Een van die interpretaties is dat branded content reclame is

[Column] Martin Leeflang: Gaan wij te ver?

Het is geen geheim dat reclame wetmatigheden uit de cognitieve wetenschap inzet om consumenten te verleiden. Vanwege deze uitkomsten pleitten Hütter en Sweldens voor regulering van reclame en dan in het speciaal voor reclame gericht op kinderen of voor producten als sigaretten en drank

[Column] Marvin Jacobs: Podcast revival is onderdeel van brede ontwikkeling

Mocht er nog iemand rondlopen die dacht dat de podcast een grappige, tijdelijke hype is, dan is nu het moment om je achter de oren te krabben. Deze revival is onderdeel van een veel bredere ontwikkeling: wij gaan onze oren en onze stem gebruiken om te communiceren met apparaten

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden