Nederlands MediaNetwerk

Amstel: Voetbalfans proosten op goed seizoen met bier uit eigen blik

Ajax en Feyenoord beginnen dit voetbalseizoen zij aan zij. De speciale clubblikken van de Amsterdamse en Rotterdamse clubs rolden vandaag gebroederlijk van de band in de Amstel brouwerij in ‘s-Hertogenbosch. Supporters van Ajax en Feyenoord kunnen vanaf 9 augustus het nieuwe voetbalseizoen geheel in stijl inluiden met ‘bier uit eigen blik’. Amstel brengt de blikken Amstel-pils op de markt met een speciaal ontwerp van deze clubs. De clubblikken, met een inhoud van 50 cl, zijn verkrijgbaar bij supermarkten in de regio’s waar de clubs actief zijn.

Deze week worden de blikken rechtstreeks naar supermarkten gereden. De blikken zijn niet alleen in Amsterdam en Rotterdam maar ook in andere delen van Nederland verkrijgbaar omdat beide clubs supporters hebben door heel het land. Dus ook dit jaar kunnen fans van Feyenoord en Ajax proosten op een goed voetbalseizoen met bier in de stijl van hun favoriete club.

“Ondanks de sportieve rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord, staat voetbal ook voor verbondenheid en samenwerken. Dat willen we met deze actie graag benadrukken. We hopen op een fantastisch seizoen voor beide clubs”, aldus Maud Meijboom, marketingmanager Amstel. “Amstel is al jaren nauw verbonden met voetbal. Zowel als sponsor van de Nederlandse topclubs, hoofdsponsor van de KNVB Beker en als partner van het amateurvoetbal met TEAMLINK. Na het enorme succes van de clubblikken vorig jaar, willen we dit jaar weer samen met de voetbalsupporters proosten op een heerlijk seizoen.”

De clubblikken liggen vanaf 9 augustus in de schappen voor de consumentenadviesprijs 0,69 euro bij diverse supermarkten, met name in de omgeving van Amsterdam en Rotterdam.

www.amstel.nl

Weergaven: 179

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Dennis de Borst over zijn Febo en vlamballen

Febo introduceert tijdens Amsterdam Dance Event een nieuw product: de vlambal, een bitterbal met cafeïne die tijdelijk verkrijgbaar is bij een nachtelijke pop-upautomatiek in club Claire. Ook deze opmerkelijke campagne is opgezet in samenwerking met Natwerk. We spreken met de directeur van Febo, Dennis de Borst, over de weg die de snackbar de laatste jaren op marketinggebied inslaat

[Interview] Hans Nijenhuis over dagbladen, televisie, video, Katja Schuurman en Chantal Janzen

Hans Nijenhuis is hoofdredacteur van AD en alle regiodagbladen van De Persgroep. Daarmee is hij de grootste journalistenbaas van Nederland.

[Interview] Ilko Tonen over het belang van color grading

Met de komst van Oled, Ultra HD en steeds meer verschillende opnameapparatuur, is goede color grading belangrijker dan ooit. We spreken met Ilko Tonen, eigenaar van Color in Motion, over de laatste ontwikkelingen

[MediaBelofte 2018] Genomineerd: Hicham Filali | Managing Director Innovo Marketing

Hicham Filali is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2018. Wij spreken hem

[MediaBelofte 2018] Genomineerd: Layla Kaspi | Associate Manager Brand Concept Foot Locker

Layla Kaspi is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2018. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Marianne van Soomeren: The voice of...

Fresku vertelde er in DWDD van 9 oktober over. Hij was naar een optreden van komiek Chris Rock geweest, die geen mobieltjes duldt in zijn zalen. Rock heeft namelijk geen zin in oplichtende schermpjes tijdens de voorstelling

[Column] Bob Goulooze: Got a minute voor mij?

Het mooiste is als je een endorsement krijgt van iemand die beter, groter, zwaarder, belangrijker of invloedrijker is dan jijzelf. Van een non-peer met aanzien. Dat collega’s je endorsen is aardig om het LinkedInprofiel wat op te leuken, maar beter is het als personen van naam en faam je endorsen

[Column] Erwin Fisser: Leve de inhoud. Niet omdat het kan, maar omdat het moet

De technologische vooruitgang staat niet stil, die versnelt alleen maar. En dus worden de nieuwste snufjes en mogelijkheden alleen maar vaker gebruikt om te maskeren dat we met lege communicatie bezig zijn. Retargeting, 4K-video’s in 360, off the shelf chatbots, drones, virtual reality, webdata-analytics, zelfs met het oude vertrouwde SEO kun je je communicatie slechter maken in plaats van beter

[Column] Frank Waals: Wie zwijgt, die blijft

Wie zwijgt, die blijft. Ja, je leest het goed. Geen taalfoutje maar de kille werkelijkheid voor hen die ten prooi zijn gevallen aan hitsige managers die functies verdelen op basis van zaadlozingen. In de VS zijn de fratsen van de op macht beluste filmproducent Harvey Weinstein op straat komen te liggen en dat heeft hem voor de verandering eens geen goed gedaan

[Column] Ronja Slierendrecht: Artificial intelligence maakt audiovisuele archieven toegankelijk

Het aantal beeld- en geluidfragmenten dat per dag de lucht in wordt geslingerd is groter dan ooit. De stroom aan content lijkt eindeloos. Logisch, want iedereen is tegenwoordig in staat om een video of podcast te maken. Niet alleen omroepen, operators en producers hebben een archief aan beeldmateriaal, vrijwel elke organisatie of individu bouwt bewust of onbewust een archief op

Badge

Bezig met laden...

© 2017   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden