Nederlands MediaNetwerk

ASR Verzekeringen vervult goede voornemens met campagne Wij zijn Jouw 2011

Het nieuwe jaar komt steeds dichterbij en daarmee ook de goede voornemens. Om wensend Nederland een steuntje in de rug te geven is ASR Verzekeringen de merkcampagne Wij zijn jouw 2011 gestart. Iedereen kan via de website van ASR Verzekeringen zijn goede voornemens voor 2011 kenbaar maken. De origineelste inzendingen maken kans op de geboden hulp van ASR Verzekeringen om zijn of haar goede voornemen te verwezenlijken. Bijvoorbeeld een weddingplanner of een designer voor je nieuwe bedrijfslogo. De campagne loopt tot en met zondag 16 januari 2011.

De website www.asrverzekeringen.nl is gedurende de campagneperiode veranderd in een sterrenhemel. Hieraan kan iedereen zijn of haar eigen goede voornemen toevoegen in de vorm van een persoonlijke ster. Naast een eigen voornemen of wens kan ook worden gekozen uit drie door ASR Verzekeringen geselecteerde levensveranderende momenten: trouwen, stoppen met roken en je eerste bedrijf starten. De inzenders maken kans op geboden hulp om hun voornemen in vervulling te laten gaan. Het aanbod bestaat uit een weddingplanner, een stoppen-met-roken-coach en een visual designer voor het ontwerpen van je bedrijfslogo. Welke hulp de meest originele inzending van het eigen voornemen krijgt, is afhankelijk van de wens.

Uit de voornemens wordt een aantal winnaars gekozen. Maar omdat ASR Verzekeringen graag wil dat iedereen zijn goede voornemens gaat waarmaken, wordt de slagingskans hiervan in kaart gebracht. De verzekeraar zet
hiervoor diverse social media in. Deelnemers van de actie kunnen hun goede voornemens op de website van ASR Verzekeringen delen met hun vrienden via mail, Twitter, Facebook en Hyves. Deze vrienden kunnen aangeven hoe groot ze de kans achten dat hun vriend in het voornemen slaagt. Het resultaat is zichtbaar bij de eigen persoonlijke ster op de actiesite van ASR Verzekeringen.

Boudewijn van Uden, directeur Marketing & Verkoop bij ASR Verzekeringen: “Met de campagne willen we laten zien dat ASR Verzekeringen ook in 2011 klaarstaat voor iedereen. Voornemens verschillen per persoon, iedereen kan daar dus op zijn of haar eigen manier wel wat hulp bij gebruiken.”

De campagne wordt ondersteund met een radiocommercial en opvallende buitenreclames die verwijzen naar levensveranderende momenten. Online zijn er diverse banners op verschillende websites te vinden. Om de campagne echt ‘persoonlijk en van iedereen’  te maken worden de voornemens die worden toegevoegd aan de sterrenhemel gebruikt voor de bannering.

www.asrverzekeringen.nl

Weergaven: 304

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jeroen Verkroost: Disney+ zal een succes worden (en dit zijn de risico's)

Ik denk wel dat Netflix voorlopig nog marktleider blijft, zeker wereldwijd met ruim 150 miljoen aansluitingen, maar de komst van Disney gaan ze voelen

[Column] Mike Hendrixen: gamescom 2019

Deze week is Keulen de gamehoofdstad van de wereld: de grootste gamesbeurs ter wereld viert haar tiende verjaardag in de Duitse Domstad. Meer dan 500.000 geïnteresseerden bezoeken gamescom om de allernieuwste games en hardware te zien en uit te proberen

[Column] David de Jong: een plus of min voor Disney+ ?

Disney+ gaat bij ons van start op 12 november 2019. Nederland is tamelijk onverwacht het enige Europese land waar deze dienst gelanceerd wordt

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden