Nederlands MediaNetwerk

Bert van Marwijk en Marco van Basten analiseren Real Madrid - FC Barcelona op Sport1

Op 16 april is de wedstrijd uit de Spaanse Primera Division tussen Real Madrid en FC Barcelona rechtstreeks te zien op Sport1. Presentator John van Vliet ontvangt in de studio van Sport1 bondscoach Bert van Marwijk en Marco van Basten. Vanuit Madrid verzorgt verslaggever Sierd de Vos de voor- en nabeschouwing. De uitzending op Sport1 begint om 21:30 uur. 

Deze maand zijn alle sportwedstrijden die Sport1 op het eerste kanaal Sport1 Live uitzendt - voor een ieder die digitale televisie kijkt via Ziggo, UPC, Caiway of via KPN i-TV - een maand lang gratis te zien. Dit houdt dus in dat de live wedstrijden uit de Engelse Premier League, de Spaanse Primera Division, de Duitse Bundesliga en de Italiaanse Serie A beschikbaar zijn voor een breed publiek.

Sport1 is een digitale 24-uurs sportzender met een breed scala aan live sport. De zender heeft zowel de rechten voor televisie, internet als voor een mobiel platform. Sport1 biedt twee digitale 24-uurs sportkanalen en vier extra kanalen voor live evenementen aan, waarbij de kijker zelf kan beslissen welke wedstrijd hij volgt. Het aanbod van Sport1 omvat alle belangrijke Europese voetbalcompetities, evenals de UEFA Champions League. Daarnaast zijn alle belangrijke golftoernooien te zien via Sport1 Golf een van de twee 24-uurs kanalen. Ook het tennis wordt geprogrammeerd op een vast kanaal: Sport1 Tennis. Sport1 biedt ook een HD-kanaal aan. Kijkers kunnen Sport1 ontvangen door een abonnement af te sluiten met Ziggo, UPC, Caiway, Delta, Kabel Noord, Tele2, KPN i-TV of via Canal Digitaal. Ook worden de belangrijkste wedstrijden pay-per-view aangeboden via UPC Live TV en zijn de hoogtepunten voor Sport1 abonnees terug te vinden op video on demand bij Ziggo.

Sport1 is onderdeel van Chellomedia, de Europese content-divisie van Liberty Global, en een toonaangevend mediabedrijf en distributeur van zenders, content en videodiensten.

www.sport1.nl 

m.sport1.nl 

Weergaven: 53

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de nieuwe coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden