Nederlands MediaNetwerk

Blue Shots TV en QUADIA Web TV verzorgen live uitzending van SpinAwards

Op 22 en 23 maart zijn de SpinAwards Inspiration Days live te volgen op diverse websites waaronder die van de SpinAwards en van Blue Shots TV. Alle genomineerden komen hun werk persoonlijk toelichten voor de jury en het publiek en Blue Shots TV verzorgt diverse interessante talks vanaf het evenement.

Weergaven: 17

Tags: Blue, Quadia, Shots, SpinAwards

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

[Forum] Digitalisering buitenreclame

BasVanDenHoogen-Posterscope
Bas van den Hoogen
 – Posterscope
: “Dit is niet zo 123 te beantwoorden want dit is een hele brede vraag en wel wat gecompliceerder dan het hebben over afrekenen op basis van CPM tarieven... lees verder

180-GuyGrimmelt-ExterionMedia

Guy GrimmeltExterion Media: “In Nederland is er mijns inziens geen enkele dynamiek op DOOH en voorlopig is dat ook nog niet vreemd omdat de locaties er niet zijn, het verdienmodel lastig blijkt en de markt dus nog onvoldoende volwassen is... lees verder

OlivierSlot-Centercom

Olivier Slot –  Centercom:  “De digitalisering in Outdoor biedt adverteerders een compleet scala aan nieuwe mogelijkheden.  De bewegende beelden van in HD opgemaakte animatie en video, zijn zo opvallend dat passanten hun blik onmogelijk hieraan kunnen ontrekken... lees verder

Radjen van Wilsem - CS Digital Media

Radjen van WilsemCS Digital Media: “Inzet op een enkel media type is inmiddels minder effectief om consumenten te bereiken, doordat het mediagebruik van de consument steeds meer, vaker en sneller veranderd. Hierdoor ontstaat bij de adverteerder de behoefte om het budget gerichter in te kunnen zetten... lees verder


Communicatienieuws

[Interview] Marc Stubbé en Rinske Willemsen over de lancering van Africa News Monitoring

Africa Business Communities en Clipit media monitoring gaan een samenwerking aan onder de naam Africa News Monitoring.

[Startups] Arian Oosthoek over Valory

De startup Valory brengt organisaties in contact met de laatste wetenschappelijke kennis door middel van telefonische sessies, boardroom sessies en onderzoeksprojecten. Of zoals Arian Oosthoek, mede-oprichter van Valory het stelt: "Linking today’s challenges to tomorrow’s expertise." Vandaag spreken we hem.

[Interview] Karin de Groot over vtwonen doe-het-zelf

In navolging van het succes van het programma vtwonen op de zondagavond bij SBS6, produceert IDTV binnenkort een tweede tv-show rond het merk: vtwonen doe-het-zelf. In samenwerking met bouwmarkt Karwei zijn 10 afleveringen in de maak met als thema ‘decoratief klussen'. Wij spreken Karin de Groot, CEO bij IDTV.

[Interview] Bas van Erk over Meltwater

Global media intelligence provider Meltwater heeft onlangs een nieuw platform, website, logo en huisstijl gelanceerd. Wij spreken Bas van Erk, directeur Meltwater van Benelux en Frankrijk.

[Cross Media Bureau] Dick Buschman over ACHTUNG!

Op 20 mei worden de Cross Media Awards uitgereikt. ACHTUNG! dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Dick Buschman, Partner bij ACHTUNG!.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Bezig met laden... Feed laden


Badge

Bezig met laden...

© 2015   Gemaakt door Bas Vlugt.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden