Nederlands MediaNetwerk

Blurb, het online uitgeversplatform waarbij consumenten zelf boeken van professionele kwaliteit kunnen maken, roept bezoekers van Cannes Lions (20 tot en met 26 juni) op een bijdrage te leveren aan het officiële event boek van het internationale reclamefestival. Het boek
Cannes Captured 2010, dat eind juli verschijnt, wordt samengesteld op basis van ervaringen van deelnemers zelf. Creatievelingen, communicatieprofessionals en alle andere participanten van Cannes Lions zijn uitgenodigd om op de Blurb stand in het Parvis paviljoen tekst en beelden* achter te laten. "Cannes Captured 2010 zal gaan over de ervaringen van deelnemers tijdens de 57e editie, ondersteund met foto's, illustraties en tekst," vertelt
Philip Thomas, CEO van Cannes Lions. "Het zijn de creatieve mensen, de sprekers, jury's, prijswinnaars en deelnemers, die het festival maken wat het is." Geïnteresseerden kunnen tijdens het evenement hun bijdrage aanleveren bij de Blurb stand. Later aanleveren kan tot 3 juli per email via cannes@blurb.com. Blurb stelt vervolgens het naslagboek samen. Het resultaat is vanaf eind juli in de online boekwinkel van Blurb verkrijgbaar. Mensen die het boek willen aanschaffen, kunnen de cover personaliseren met een afbeelding naar keuze. "Door onze samenwerking met Cannes Lions kunnen festivalgangers voor het eerst laten zien wat hen heeft geïnspireerd en welk onderdeel eruit sprong," licht
Teresa Pareira, European Market Development Director, Blurb, toe. De 57e editie van Cannes Lions vindt plaats van 20 - 26 juni. Het jaarlijks terugkerende evenement is een ontmoetingsplaats voor professionals in de communicatiesector, waar zeven dagen lang seminars, workshops, master classes en exposities worden georganiseerd. Tevens is dit het moment waarop de Lions worden uitgereikt: de meest prestigieuze reclameprijzen. Enkele bijzondere sprekers dit jaar zijn de Amerikaanse acteur
Ben Stiller en reclame legende
Jeff Goodby.
Boek Cannes Captured 2010
www.blurb.com

Weergaven: 56

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden