Nederlands MediaNetwerk

Femke Bijlhout is per 1 november als partner toegetreden tot de maatschap Van Luyken Communicatie Adviseurs in Haarlem. In deze functie werkt zij samen met de vier andere vennoten. Femke begon in 2004 haar eigen bureau voor communicatieprojecten. De afgelopen drie jaar heeft zij zich gespecialiseerd in marketing en communicatie gericht op duurzaamheid en
Corporate Social Responsibility. Zo was zij de afgelopen jaren medeverantwoordelijk voor de pr-activiteiten in het kader van de Fairtrade Week van Stichting
Max Havelaar. Ook ondersteunde ze diverse andere goede doelen bij het verder ontwikkelen van de fondsenwerving. Afgelopen jaar heeft Femke, in samenwerking met Oxfam Novib, de CSR-campagne van SCA Hygiene Products (Edet, Libresse, Tork en TENA) uitgerold. Met ingang van 1 november brengt ze haar kennis, netwerk en expertise onder bij Van Luyken Communicatie Adviseurs. De nadruk in haar werkpakket komt te liggen op MVO-gerelateerde accounts.
www.vanluyken.nl

Weergaven: 467

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden