Nederlands MediaNetwerk

In een goede samenwerking met SVBmedia lanceert Jobbird.com, de nieuwe snelst groeiende vacaturebank van Nederland, in december haar nieuwe mediacampagne. Deze mediacampagne is de opvolging van de bijzonder succesvolle introductiecampagne van oktober 2011. 

“Binnen 8 weken na de introductiecampagne van Jobbird.com, zijn wij inmiddels de grootste vacaturebank van Nederland. Dit is ongelofelijk snel gegaan”, aldus Jan-Peter Cruiming, oprichter van Jobbird.com. “Ons doel is de Nederlandse arbeidsmarkt weer transparant te maken, zodat vraag en aanbod elkaar weer kunnen vinden. Het is toch te gek voor woorden dat er een half miljoen mensen zonder werk zitten, terwijl er 125.000 vacatures open staan. Door de kennis en expertise van SVBmedia zijn we in staat deze doelstelling middels media te realiseren.” 

De nieuwe campagne heeft als thema: aantrekkelijk en uitdagend, waarbij gekozen is voor niet alledaagse beeldmateriaal. Het doel van de campagne is de aandacht te trekken en daarmee extra traffic naar de website van www.jobbird.com te genereren. Via een crossmediale inzet van radio (oa. Radio 538, SkyRadio, 100%NL en SLAM!FM), televisie (oa. RTL4, SBS6 en MTV), print (oa. Elsevier, De Zaak en De Pers), outdoor (oa. vrachtwagenreclame) en online (oa. Google, Facebook en LinkedIn) wordt de beoogde doelgroep voortdurend geconfronteerd met jobbird.com. 

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Erwin Peeters (06-52639827, e.peeters@svbmedia.nl) of u brengt een bezoek aan www.svbmedia.nl

Weergaven: 288

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

[Cross Media Case 2020] Fleur Haen over Chantals Pyjama Party

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. RTL draagt Chantals Pyjama Party voor als Cross Media Case We spreken met Fleur Haen, manager live entertainment

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings-en doorzettingvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Jeroen Verkroost: Wordt jouw nieuws gestolen? Hoe 'doe' je diversiteit? Wie heeft jouw data? Test je mee op Blip?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Cor Hospes: Corona en het demasqué van het merkdenken

Om te lachen zijn ze, ja echt. De reclamefilmpjes waarmee merken in tijden van corona proberen sympathie te winnen

Jeroen Verkroost: Redt de Autoriteit het nieuws? CSI AdTech? Post-corona trendrapport lezen? Hoe paait Google oudjes?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden