Nederlands MediaNetwerk

LinkedIn, ’s werelds grootste professionele netwerk met meer dan 80 miljoen leden wereldwijd, lanceert vandaag Company Pages. De nieuwe functionaliteit op Company Pages is de mogelijkheid voor bedrijven om naast zichzelf en carrièremogelijkheden ook hun producten en diensten onder de aandacht te brengen. Professionals kunnen die producten en diensten aanbevelen waardoor bedrijven gemakkelijker in contact komen met nieuwe klanten.

Een merk komt tot leven op de Company Pages door aanbeveling van mensen die je kent en vertrouwt. Tevreden klanten laten op de products & services-pagina van de Company Page referenties en aanbevelingen achter over producten en diensten en worden er als het ware merkambassadeurs. Via deze vorm van mond-op-mond reclame kan een bedrijf snel groeien, omdat mond-op-mond reclame de meest gewaardeerde vorm van reclame is. De bedrijven zelf delen deze aanbevelingen weer met anderen binnen hun netwerk om zo hun merk verder uit te bouwen en hun expertise te benadrukken binnen hun vakgebied.

“Op de nieuwe Company Pages brengen we de inmiddels bekende ‘Recommendations’ naar een hoger niveau. LinkedIn-leden hechten waarde aan de meningen van andere mensen, omdat ze die vertrouwen,” zegt Jeff Weiner, CEO van LinkedIn. “Bovendien, door de meest waardevolle aanbevelingen en referenties op andere delen van hun Company Pages te tonen aan potentiële klanten en werknemers, kunnen bedrijven hun merk laden.”

Vandaag de dag volgen miljoenen professionals meer dan een miljoen bedrijven op LinkedIn om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen en mogelijkheden op de markt. De Company Pages maken het eenvoudiger voor bedrijven om deze professionals aan zich te binden via hun dynamische en overzichtelijke Company Page. Behalve aanbevelingen en informatie over producten en diensten, kan men ook filmpjes en gerichte banners plaatsen om meer interactie en sales te genereren.

Vandaag is bij LinkedIn Connect:10 in New York, tijdens de jaarlijkse marketing en reclame top, aangekondigd dat verschillende klanten hun Company Pages op LinkedIn al gelanceerd hebben. Onder deze klanten vallen zowel een aantal grote multinationals als innovatieve startende ondernemingen, waaronder AT&T Business Solutions, Dell, Philips en Samsung Electronics.

LinkedIn Company Pages hebben verschillende verrassende functiemogelijkheden om ondernemingen en huidige en potentiële klanten en medewerkers aan zich te binden. Meer informatie is te vinden op de LinkedIn blog.

blog.linkedin.com

Weergaven: 66

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden