Nederlands MediaNetwerk

1 september gaat Nederlands nieuwste magazineshop MagVilla.nl van start. Bij deze onine kiosk kun je per stuk actuele edities van tijdschriften kopen. MagVilla biedt een assortiment van zo'n 1800 binnen- en buitenlandse titels, waarmee het aanbod vele malen groter is dan in de fysieke winkels. Bovendien vind je bij MagVilla.nl ook tijdschriften die niet in het schap van de plaatselijke winkel liggen. Magazines, op werkdagen vóór 15:00 uur besteld, worden de volgende dag al bezorgd.

MagVilla.nl maakt het shoppen van magazines aantrekkelijk door onder andere haar bezoekers uitgebeid te informeren. Zo kun je zien wanneer een tijdschrift verschenen is en hoeveel voorraad er is. Je kunt zelf reviews schrijven en lezen wat anderen van een tijdschrift vinden.

Een belangrijke tool is de email alert. Als je een tijdschrift als favoriet aanvinkt, ontvang je op de dag dat er een nieuwe editie verschijnt een email met daarin een afbeelding van de cover en een beschrijving van de inhoud. Vervolgens kun je de betreffende uitgave met één druk op de knop bestellen.

Ter introductie op 1 september krijgen de eerste 300 klanten bij een bestelling vanaf € 10,- een gesigneerde zeefdruk (t.w.v. € 49,95) van Raphaël Hermans, kleinzoon van Toon Hermans.

Naast de printcampagne in diverse magazines wordt MagVilla.nl gepromoot middels search engine marketing, social media en tv-commercials. Voor de exploitatie maakt MagVilla.nl gebruik van het online platform en de dienstverlening van Sellvia, die het voorraadbeheer, de afrekening en de verzending van de magazines verzorgt.

www.MagVilla.nl
www.sellvia.nl

Weergaven: 136

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden