Nederlands MediaNetwerk

Onlangs is Mark Gordijn begonnen in de functie van marketing communicatiemanager bij Grohe Nederland. Mark begon zijn carrière ruim 20 jaar geleden bij Nationale Nederlanden/VastGoed als communicatieadviseur. De afgelopen 17 jaar was hij voornamelijk actief bij reclamebureaus, recentelijk als account director bij Euro RSCG en daarvoor bij Publicis. Mark wil zijn ervaring graag gebruiken in zijn functie als marketing communicatiemanager bij een marktleider zoals Grohe in de sanitairbranche is. “Het is een merk met een grote naamsbekendheid en hoge kwaliteitsuitstraling dat opereert in een sterk competitieve markt. De kunst is nu om dat minimaal op niveau te houden en liefst nog te overtreffen. Dat vormt voor mij een geweldige uitdaging”, aldus Gordijn.
www.grohe.nl

Weergaven: 800

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden