Nederlands MediaNetwerk

Uit de nieuwsbrief van Retriever.
Chicane Mediaproducties heeft op 22 april het autoblad
Chicane Magazine gelanceerd. Het magazine komt 4x per jaar uit. De oplage bestaat uit 10.000 exemplaren. De kosten voor 1/1FC bedragen € 2195.
Vet-Gedrukt lanceert op 1 juli 2010
Greenspot, een lifestylemagazine voor bewoners van het Groene Hart. Het magazine komt 3x per jaar uit, in maart, juni en oktober. Greenspot wordt gratis verspreid via onder meer VVV-kantoren en horecagelegenheden. De oplage bestaat uit 7500 exemplaren. De kosten voor 1/1FC bedragen € 575.
Eind september 2010 lanceert
Sport Media het tijdschrift
MATCH. Het blad richt zich op vrouwen die hun drukke privé-leven willen combineren met sporten. De oplage van MATCH bestaat uit 40.000 exemplaren. Het blad verschijnt 6x per jaar. De kosten voor 1/1FC bedragen € 6100.
HUB Uitgevers is verantwoordelijk voor de advertentieverkoop.
EDG Distributie & Media heeft op 10 mei jl. het magazine
Kanjers gelanceerd. Het blad informeert ouders met kinderen in de leeftijd van 4 tot 12 jaar over zaken op het gebied van ontwikkeling, opvoeding en opvang van hun kinderen. Kanjers wordt gratis verspreid via 2000 locaties voor buitenschoolse opvang en primair onderwijs. In 2010 verschijnt Kanjers nog 3x. In 2011 komt het magazine 8x uit. De kosten voor 1/1FC bedragen € 6500. De oplage bestaat uit 100.000 exemplaren. In oktober 2010 lanceert
VMC Producties de titel
Great British Cars - GBC, een magazine voor de liefhebber van Britse auto’s. GBC verschijnt 6x per jaar in een oplage van 8000 exemplaren. De kosten voor 1/1FC € 1190.
Van Munster Media verzorgt de advertentie-exploitatie. In oktober 2010 lanceert
Weijmans Media Groep YinX magazine. Het entertainment-magazine over film en meer is gratis verkrijgbaar bij alle
MovieMax- en Videoland-outlets. YinX magazine verschijnt 6x per jaar. De oplage is 100.000 exemplaren. De kosten voor 1/1FC bedragen € 3000,-.
Out-of-Home
Sport&Media exploiteert sinds mei een netwerk van
SportInfoBorden. Dit zijn advertentiemogelijkheden op de elektronische scoreborden van hockeyclubs. Sport&Media start met zeven hockeyclubs. Kosten om te adverteren op alle zeven SportInfoBorden zijn € 3600 voor 1 maand. Daarnaast biedt Sport&Media de mogelijkheid om promotionele acties op en rond het hockeyveld uit te voeren. Per mei 2010 exploiteert
NarComm Media een reclamemast (‘masterscreen’) in Oosterhout, langs de A59. Het Led-display is 27 m2 groot en draait 240 spots van 30 seconden per dag. Kosten hiervoor zijn € 1800 per week.
Internet In maart 2010 is de online zender
PU-TV gelanceerd door
HUB Uitgevers. De redacteuren van het blad
Power Unlimited bespreken de nieuwste games, doen verslag van hun perstrips en betrekken de kijker bij prijsvragen en acties. Adverteren kan door middel van Pre-rolls en Sponsored items. De tarieven kunt u terugvinden in Retriever.
Retriever is een mediadatabase voor professionals met advertentie- en redactiegegevens van alle Nederlandse media.
www.retriever.nl

Weergaven: 65

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden