Nederlands MediaNetwerk

Sanoma Digital: NU.nl fotoprijs voor fotograaf Veluwemeertocht

NU.nl fotograaf
Anco Kolstee wint met zijn foto van de Veluwemeertocht in Elburg de NUfotoprijs 2010. De prijs voor de beste nieuwsfoto ingezonden door lezers van NU.nl. De redactie selecteerde 20 foto's waar bezoekers van de nieuwssite in totaal 5.480 keer op stemden. De foto van de begrafenis van brandweerman Wiebe de Vries, gemaakt door fotograaf
Marco Tenback, eindigde op de tweede plek.
Peter Vos wint met zijn foto van het evenement Deventer op Stelten de derde prijs. "Een terechte winnaar", oordeelt
Chris Heijmans, NUfoto.nl redactrice. "Een schitterende sfeerbeeld en een écht Nederlands wintertafereel. De compositie is spannend en dynamisch." Volgens haar neemt de kwaliteit van de ingezonden amateurbeelden op NUfoto.nl nog steeds toe. "Er is nog steeds een stijgende lijn te zien als het gaat om de kwaliteit van lezersfoto's. Niet alleen neemt de hoeveelheid aan ingezonden beelden toe, het beeld wordt ook steeds professioneler. Daarnaast blijkt de NUfoto-fotograaf nog steeds onverminderd snel ter plaatse te zijn." Het is de derde keer dat de NUfotoprijs wordt uitgereikt. In 2008 won het beeld van popster
Gwen Stefani de prijs voor de beste amateur-nieuwsfoto. Vorig jaar werd de foto van een kind dat gered wordt uit een brandende woning verkozen tot beste lezersfoto.
NU.nl
www.nufoto.nl/verkiezingen/nufotoprijs-2010/
www.sanomadigital.nl

Weergaven: 91

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden