Nederlands MediaNetwerk

Sanoma Uitgevers gaat haar Sales Print organisatie indelen op basis van zeven advertising segments: Beauty, Fashion, Health & Wellness, Food, Home Deco, Business Services en Special Interest. Zo ontstaat er een effectievere marktbewerking en is Sanoma nog nadrukkelijker in staat om strategische waarde als partner te bieden aan haar adverteerders. In de reeds bestaande advertising segments
Travel en
Automotive wordt de print en online sales geïntegreerd. Op 1 september is Gijs Vollaers formeel gestart in zijn nieuwe rol als Director Sales Sanoma Uitgevers. De transitie naar een segmentstructuur, die onder leiding van
Henk Borst is ingezet, wordt door Vollaers verder geïmplementeerd en is volgens plan per 1 januari effectief. Creatie en bereik hebben altijd centraal gestaan. Door daar nu ook segmentspecifieke marketingkennis aan toe te voegen, is Sanoma in staat om de rol van strategisch partner op zich te nemen. Gijs Vollaers Director Sales Print: “Door de veranderingen in het medialandschap en technologische innovaties verandert de behoefte van de adverteerder. Naast kennis van onze eigen portfolio ontstaat er vraag naar meer kennis over het segment waarin de adverteerder actief is. Ook verwachten adverteerders creatieve en slimme oplossingen om hun doelstellingen te realiseren. Door deze organisatiestructuur zijn wij bovendien in staat om nog effectiever de markt te bewerken en de efficiency te vergroten doordat er minder loketten voor de klant zijn”.
www.sanoma-uitgevers.nl

Weergaven: 196

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden