Nederlands MediaNetwerk

Telegraaf Media Nederland is de grootste digitale uitgever van Nederland volgens de laatste STIR bereikcijfers van januari. Telegraaf Media Nederland heeft een rijk portfolio aan websites, waaronder Telegraaf.nl, DFT.nl, Speurders.nl, Relatieplanet, GeenStijl en Hyves.

“Afgelopen maanden was er al een stijgende lijn te zien in bereikcijfers. Met de toevoeging van Hyves, sinds november vorig jaar, aan het portfolio is een grote stap gezet naar marktleiderschap op de internetmarkt in Nederland. Nu, een paar maanden later zijn we de grootste digitale uitgever en bereiken we met ruim 8,7 miljoen unieke bezoekers, 64% van alle Nederlanders.” aldus Mark Stockx, Sales Director Digitaal van Telegraaf Media Nederland.

Naast het uitgebreide portfolio aan websites houdt Telegraaf Media Nederland de bewegingen in het medialandschap in de gaten en doet zij regelmatig onderzoek naar trends en ontwikkelingen. Momenteel zijn de pijlen gericht op mobiele sites en apps en e-tablets zoals de iPad.

Mobiel internet neemt snel toe in populariteit. De mobiele sites bereiken samen met de mobiele applicaties ruim 1,9 miljoen unieke bezoekers per maand met 360 miljoen pageviews. Sinds augustus 2010 is de iPad applicatie van De Telegraaf te downloaden. De app, die recentelijk een update heeft gehad en uitgebreid is met meer content en nieuwscategorieën, telt inmiddels meer dan 120.000 downloads met 11 miljoen pageviews per maand en is door Apple als beste iPad app gekozen in de categorie News & Magazines NL in het overzicht Rewind 2010. Ook biedt Telegraaf Media Nederland als eerste app uitgever unieke rich media advertentieformaten die eveneens volledig te targetten, meten en analyseren zijn. Daarnaast zijn er apps in ontwikkeling voor onder andere de tijdschriften Autovisie en VROUW, Relatieplanet, JAAP en GeenStijl.

www.telegraafmedia.nl  

Weergaven: 58

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Startup Competitie] Steven Pieneman over Admanager

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Steven Pieneman van Admanager

[Startup Competitie] Rik Heijmen over Monsley

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rik Heijmen van Monsley.

[Startup Competitie] Richard Otto en Sebastian Plasschaert over XS2RADIO

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Richard Otto en Sebastian Plasschaert van XS2RADIO

[Startup Competition] Penny Whitelaw talks about Scircula

Nederlands MediaNetwerk publishes a series of interviews with start-ups in the context of our Startup Competition. Penny Whitelaw tells all about her startup Scircula

Startup Competitie 1 jaar later: Moodus

Moodus was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf van Ahmed Ali en Tim Smit? We vragen het ze

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

[Column] David de Jong: World Radio Day....alleen niet in Nederland?!

In 2019 vierde de Nederlandse radiosector uitgebreid het 100-jarig bestaan van het medium radio in Nederland. 13 februari is elk jaar World Radio Day. Dit jaar staat de UNESCO-dag in het teken van diversiteit die het medium radio kan bieden

Nathalie Peters & Marc Nieman: Agility helpt een excellente Customer Experience (CX) te creëren

Klanten en gebruikers, zowel in een B2C als B2B omgeving, verwachten tijdens alle stappen in hun klantreis, een naadloos op elkaar aansluitende dienstverlening

[Column] Erwin Fisser: De Belastingdienst

Waar waren Google, Apple en Amazon nu geweest zonder het internet? En wie heeft het internet ontwikkeld? Precies, de overheid

Jeroen Verkroost: Hoe geeft Trump een miljard uit aan misinformatie? Hoe zet je Netflix autopreview uit?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden