Nederlands MediaNetwerk

Telegraaf Media Nederland is de grootste digitale uitgever van Nederland volgens de laatste STIR bereikcijfers van januari. Telegraaf Media Nederland heeft een rijk portfolio aan websites, waaronder Telegraaf.nl, DFT.nl, Speurders.nl, Relatieplanet, GeenStijl en Hyves.

“Afgelopen maanden was er al een stijgende lijn te zien in bereikcijfers. Met de toevoeging van Hyves, sinds november vorig jaar, aan het portfolio is een grote stap gezet naar marktleiderschap op de internetmarkt in Nederland. Nu, een paar maanden later zijn we de grootste digitale uitgever en bereiken we met ruim 8,7 miljoen unieke bezoekers, 64% van alle Nederlanders.” aldus Mark Stockx, Sales Director Digitaal van Telegraaf Media Nederland.

Naast het uitgebreide portfolio aan websites houdt Telegraaf Media Nederland de bewegingen in het medialandschap in de gaten en doet zij regelmatig onderzoek naar trends en ontwikkelingen. Momenteel zijn de pijlen gericht op mobiele sites en apps en e-tablets zoals de iPad.

Mobiel internet neemt snel toe in populariteit. De mobiele sites bereiken samen met de mobiele applicaties ruim 1,9 miljoen unieke bezoekers per maand met 360 miljoen pageviews. Sinds augustus 2010 is de iPad applicatie van De Telegraaf te downloaden. De app, die recentelijk een update heeft gehad en uitgebreid is met meer content en nieuwscategorieën, telt inmiddels meer dan 120.000 downloads met 11 miljoen pageviews per maand en is door Apple als beste iPad app gekozen in de categorie News & Magazines NL in het overzicht Rewind 2010. Ook biedt Telegraaf Media Nederland als eerste app uitgever unieke rich media advertentieformaten die eveneens volledig te targetten, meten en analyseren zijn. Daarnaast zijn er apps in ontwikkeling voor onder andere de tijdschriften Autovisie en VROUW, Relatieplanet, JAAP en GeenStijl.

www.telegraafmedia.nl  

Weergaven: 62

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

[Marketing Report Radio] Dave Minneboo en Robert Bernink over 15 jaar Qmusic en radio bij corona

Dave Minneboo is programmadirecteur van Qmusic en Robert Bernink is directeur entertainment bij DPG Media. De twee kwamen bij Marketing Report Radio vertellen over het aankomende jubileum en werken in coronatijd

[Interview] Joost Geurtsen (Insight TV): ‘Wij nemen de kijkers mee op avontuur’

Joost Geurtsen is Head of Global Brand Partnerships bij Insight TV, de online televisiezender met een breed aanbod voor onder meer millennials. We spreken hem over zijn bedrijf

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Het internet gaat ten onder, maar we kunnen eraan verdienen!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content

This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

[Column] Joris van Lierop: Het blijft toch je kind, of niet dan?

Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn laatste bijdrage schreef op deze plek. En hoewel ik het schrijven met veel plezier doe, was er toch een drempel die me een tijdje van de typemachine weghield

Jeroen Verkroost: The future is going to be weird. Featuring: Tesla, Neurochips, Robots, Cookies, TikTok, Satelliet

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden