Nederlands MediaNetwerk

Informatie

Groep Communicatie Adviseurs

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Communicatie Adviseurs

Leden: 162
Meest recente activiteit: 19 Feb 2014

[Vacature/Vacancy] Teacher Principles of Public Relations

For its European Center in The Netherlands, located at Kasteel Well in Northern Limburg, Emerson College, Boston, USA, specialized in the various fields of communication and the Arts, is  - short term! - looking for a teacher for the course MK 257: Principles of Public Relations. A course description/syllabus for a first impression and that can serve as guidance, is attached.

 

The course will consist of 2 lectures per week of 95 minutes each and caters for a small group of 9 American undergraduate Marketing Communication students (Bachelors degree) who are in their second or third year of study (sophomores and juniors).

 

The Fall term consists in total of 13 weeks starting the week of September 19 and ending Wednesday, December 14. The week of October 31 (week 44) is lecture free... read more

Discussieforum

In mindere tijden vallen events sneller af als communicaie tool 5 antwoorden 

Begonnen door Marga Groot Zwaaftink. Laatste reactie van Henriette Sulmann 10 Apr 2009.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Groep Communicatie Adviseurs om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van Maarten R. Uri op 5 Juni 2012 op 22.57

Zo.. weer een nieuwe groep ontdekt! Ik ben Communicatie/PA adviseur in de regio Den Haag en landelijk inzetbaar. sinds kort zelfstandig: www.uricom.nl en open voor mooie aanvullingen van het netwerk.

Reactie van Inge Beckers op 11 September 2011 op 22.54

Je weet dat de verbindende rol van HR-communicatie nodig is om de verwachtingen binnen én buiten de organisatie te managen. Maar weet je ook hoe?

Donderdag 15 september praten we je in 1 middag bij.

Reactie van Inge Beckers op 7 September 2010 op 22.53
Pak komende maandag even een rondje inspiratie mee:
Vergroot je kennis en netwerk in een intervisiegroep
Reactie van Tessie Vilé © op 2 September 2010 op 16.33
Tis stil hier ....
Reactie van Theo Nieveen op 20 November 2009 op 17.10
Van (tv)sponsoring tot arbeidsmarktcommunicatie en van actie marketing tot creatieve mediaoplossingen, het heeft weinig geheimen meer, maar nog een hele hoop leuke uitdagingen. Sluit graag aan en af, met digitale groet, http://theonieveen.wordpress.com
Reactie van Inge Beckers op 25 Oktober 2009 op 22.26
Reactie van John de Bie op 1 Oktober 2009 op 11.38
Na voor een aantal werkgevers in de media gewerkt te hebben heb ik dan nu eindelijk de stap genomen en ben vanaf vandaag officieel zelfstandig werkzaam als media adviseur. Mij leek dat ik in jullie goede gezelschap een perfekte omgeving heb gevonden waar ik gelijkgestemden zou treffen en heb me bij deze dus aangemeld.
Reactie van Peter C.H. van Leeuwen op 28 Augustus 2009 op 17.32
Ik ben zelfstandig communicatie-adviseur (ervaren op het vlak van advertising, design en PR) en sluit me graag aan.
Reactie van Sandra Zuiderduin op 28 Juni 2009 op 10.55
wellicht een bruikbare tip voor een ieder die illustratie zoekt bij tekst...

Eindelijk is er een website die de Randstad in regionaal stockbeeld brengt. Regiostock.nl is een online beeldbank die rechtenvrije en oneindig te gebruiken foto's van de Bollenstreek, Haarlemmermeer, Rijnstreek, het Groene Hart en omstreken aanbiedt. In de regionale beeldbank vindt u stockfoto’s met én zonder mensen (voorzien van modelvrijgave).

Na het betalen van een eenmalig bedrag mag u de foto onbeperkt gebruiken, ongeacht de publicatie of oplage. U hoeft dus niet telkens toestemming te vragen als u besluit de foto nogmaals te gebruiken of door te plaatsen in een ander medium.
 

Leden (148)

 
 
 

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Telfort-miljonair bij KPN, Allsecur en Charlie Temple

Deze keer duikt Machiel Verkuyl in de wereld van het omnummeren, het omstickeren, het fuseren. Goede merken zijn buigzaam, maar waar begint het kraken

[Column] Niels Bruinsma: Nieuwe radiocijfers & deepdive op Frank Dane en Wilfred Genee

De radiocijfers van mei-juni zijn er! De laatste periode voor de zomer sluit toch vaak het eerste halfjaar af. Tijd om eens naar de bepalende factoren achter de luisterdichtheid te kijken

[Column] Sander Goudswaard: Corporate innovatie, de peuterjaren voorbij

Op 8 mei 2014 werd MakerLab opgericht. Makerstreet-partner Joris van Heukelom en startend ondernemer Roderick Martens zagen een markt in het ondersteunen van corporates bij hun innovatie-ambities. Inmiddels zijn we vijf jaar verder

[Column] Jerome Kuijken: Stranger Things 3: platte productplacement of slim merkenmuseum?

Kinderen die vrolijk bergen Skittles en M&M’s wegspoelen met Coca-Cola en Dr Pepper en een licht-alcoholistische politieman die zelfs als hij in bed ligt een Camel in zijn mond heeft. Als je naar Stranger Things kijkt ga je terug in de tijd

[Column] Kenny de Vilder: Make your logo great again!

Het lijkt erop dat Bill de Blasio zijn kleinkinderen een logo liet ontwerpen in Paint of WordArt. Mike Gravel gaat voor een klassiek, fantasieloos ontwerp. Verschillende kandidaten laten, heel origineel, de kleuren van de Star Spangled Banner terugkomen in hun beeldmerk

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden