Nederlands MediaNetwerk

Edo van Santen
  • Man
  • Amsterdam e.o.
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Edo van Santen

  • Siddhartha Barnhoorn
  • Themelis Cuiper
  • Ton LUITING
  • Wim Coenraadts
  • Edo
  • Alexis van Dam
  • Leo Smits
  • Petra de Boevere
  • Marco Derksen
  • Anna-Maria Mantel-Giannattasio
  • Henk-Jan Winkeldermaat
  • Arie van Dam
  • Bart van Maanen
  • Iwan van Geelen
  • Joop Menting

Groepen van Edo van Santen

RSS

Bezig met laden... Feed laden

 

De pagina van Edo van Santen

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Edo van Santen.nl
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Elevator Pitch Trainer Coach Spreker
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Pitcholoog ™ Edo van Santen is expert op het gebied van Elevator Pitch en Presentatie Training en Coaching.

Edo leert je, dat ook jij met maximale impact, angstvrij, met plezier, en vanuit jouw kracht, authenticiteit en passie kunt presenteren.

Edo biedt je individuele coaching of groepstraining voor je Elevator Pitch, Sales Pitch, Spreken in het openbaar, presenteren voor een groep, op het podium of voor de camera.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.edovansanten.nl
Twitter
http://twitter.com/edovansanten
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/edovansanten

De blog van Edo van Santen

Vincent Laforet in Amsterdam, an exclusive interview with Visual Storyteller Vincent Laforet

Gert Kracht: "Eind 2011 was Vincent Laforet een van de keynote speakers op een groot Adobe evenement in de USA. Via enkele Twitter berichten kwam ik erachter dat hij begin 2012 ook Amsterdam zou bezoeken. Een uitnodiging werd gedaan en binnen een korte tijd kreeg ik zijn reactie: 'leuk, laten we wat organiseren'. Dankzij de fantastische snelle ondersteuning van Adobe Systems Nederland en Canon Nederland hebben we een prachtig evenement…

Doorgaan

Geplaatst op 18 Maart 2012 om 9.30

Talk&Do.TV produceert TEDxTheHagueLIVE

We kennen het allemaal, TED, Ideas Worth Spreading. Topsprekers over de hele wereld bij elkaar, die spreken over Technology, Entertainment, Design, Business, Science, Culture, Arts, of Global Issues.



Eigenlijk is elke TED-Talk de moeite waard om te bekijken, elke spreker weet zijn eigen unieke invalshoek inspirerend over te brengen. Ik denk dat ik de meeste…

Doorgaan

Geplaatst op 25 Juli 2011 om 17.30 — 1 commentaar

Hans Brouwer (Massive Music) winnaar Amsterdam Business Award 2011

Op 17 maart 2011 ontving directeur Hans Brouwer, uit handen van KvK voorzitter Age Fluitman, de Amsterdam Business Award 2011.

 



Brouwer’s bedrijf…

Doorgaan

Geplaatst op 25 Maart 2011 om 17.42

Olcay Gulsen (Supertrash): The Secrets To My Success. I Breathe Fashion

A thorough and frank interview with entrepreneur/ fashionista Olcay Gulsen of Supertrash. How did she start her business? What went well? What went wrong? What's the secret to her succes? How did she fund the company? How does she balance business and pleasure? Dutch videomaker Edo van Santen, specialized in video…

Doorgaan

Geplaatst op 13 Maart 2011 om 22.00

Impressie SalesEvent 2011, Verkiezing Commercieel Directeur 2010, Verkiezing Key Account Manager 2010

Impressie van het Sales Event 2011.

Tijdens het drukbezochte Sales Event op 10 februari 2011 zijn de Commercieel Directeur en de Key Account Manager van het Jaar 2010 gekozen. De SMA feliciteert Judith Schoenmaeckers, Randstad Nederland met de titel Commercieel Directeur van het Jaar en Robert Dortmans, T-Systems Nederland, met…

Doorgaan

Geplaatst op 6 Maart 2011 om 22.00

Prikbord (1 commentaar)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 25 Juli 2011 om 18.27 zei Ton LUITING...

Dag EDO, ik zag je/uw profiel en vooral de layout en ik heb ook voor de zwarte gekozen en meteen veranderd.

Met vriendelijke groet,

Ton Luiting

www.conceptcircuit.nl

 
 
 

Interviews

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: The mission is the message

Hoe kun je als bedrijf een mission statement inzetten om positief over het voetlicht te komen? Bob Goulooze weet het antwoord en deelt het met jou

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: YouTube waterboarding, geforceerde TN'ers van SNS en stockmodellen voor Big Green Egg

Anderhalve minuut kijken naar reclame om er dan achter te komen dat je eigenlijk niet weet waar het over gaat. Dat was vroegâh al irritant, maar tegenwoordig kan het dus écht niet meer

[Column] Erwin Fisser: De ellende van de eerste zijn

We kennen de Wright Brothers als uitvinders van het moderne vliegtuig, niet Henri Giffard die al 50 jaar eerder met een gemotoriseerd toestel vloog. We kennen allemaal David Bowie, veel minder mensen kennen Captain Beefheart

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden