Nederlands MediaNetwerk

Jacoline van der Plas
  • Vrouw
  • Zoetermeer Zuid-Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (7)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Jacoline van der Plas

  • Siddhartha Barnhoorn
  • Themelis Cuiper
  • Herman Hiemstra
  • Pedram Rahmany
  • Ron Langdon
  • Arie van Dam
  • Bibi Veth
  • Roy op het Veld
  • willem rietdijk
  • Arjan Gout
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt

Groepen van Jacoline van der Plas

 

De pagina van Jacoline van der Plas

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
TRAJACT trainingsacteursbureau
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
directeur tevens actief (trainings-)actrice.
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Bemiddelen in het inzetten (in geheel Nederland) van professionele trainingsacteurs in opleidingen trainingen. scholing.assessements.
Het op maat maken van cabaretprogramma voor bedrijfsavonden, het maken en meedenken van het oefenmateriaal voor opleidingen.
Daarnaast is een groot deel van ons team ook beschikbaar voor films. bedrijfsfilms en theaterprogramma's.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.trajact.nl

Omdat ontwikkelen zó leuk kan zijn!

Lerend ervaren is ervarend leren, een effectieve , zinvolle en tevens leuke aanvulling voor opleidingen en trainingen.
Dat biedt ons TRAJACT-team met creatief enthousiasme aan door middel van het inzetten van professionele trainingsacteurs voor alle soorten van opleidingen.

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 23 December 2008 om 20.17 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een geweldige kerst en een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
Op 6 December 2008 om 14.08 zei willem rietdijk...
Jacoline, natuurlijk ben ik gericht op verbetering van mijn presentatie technieken. Omtrent de casting van personen i.v.m. script en synopsis t.a.v. bedrijfsfilm kan ik helaas nog geen mededelingen doen.
Niet voor het één of ander. Maar weet je dat je een voltooid deelwoord met een "t" hebt gespeld i.p.v. met een "D". Prettig weekend en tot hoors, Willem
Op 5 December 2008 om 10.10 zei willem rietdijk...
Goedemorgen Jacoline,
Naast mijn werk als journalist voor vnl. reisbladen ben ik mogelijk binnenkort betrokken bij een bedrifsfilm en 'of een vcommercial die daaruit gedistilleerd dan wel geknipt of samegesteld kan worden. Verder ben ik persoonlijk geïnteresseerd in een korte herhalingscursus voor presentaties en enig acteerwerk. Groet, Willem Rietdijk
 
 
 

Interviews

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Linda Mertens, oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken

Linda Mertens is oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

[Column] Cor Hospes: Kloterige kijkcijfers

Programmamanagers, zendermanagers, marketeers... ze hangen aan het infuus van cijfers. Ze willen likes en linkjes turven, ze willen torenhoge rapporten met kijk- en luistercijfers. Ze willen weten wat hun acties en campagnes opleveren. Ze willen meten, omdat ze bang zijn dat ze het anders niet begrijpen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden