Nederlands MediaNetwerk

Jeroen Goeman Borgesius
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Jeroen Goeman Borgesius

  • Robert Briel
  • Luc Van Peteghem
  • Ron Betist
  • Harriet Koetsier
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt
 

De pagina van Jeroen Goeman Borgesius

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
De Perslijst
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Directeur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
De beste database voor PR gebruik
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.deperslijst.com

Prikbord (9 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 25 Juli 2009 om 22.04 zei erik nieuwenhuis...
Ik herinner me vooral de escapades van een Gay-glossy-medewerker en een hilarische speech van yours truly in Oxford Ms. En een nacht stevig drinken in Natchez. Geen G'sjov, geen eenden. Als je een interessant verhaal hebt in Engeland, hou ik me aanbevolen. Stuur me een mailtje via mijn website (info@) en dan stuur ik je in retour nog een compromiterende foto van jezelf. Groet! Erik
Op 25 Juli 2009 om 17.48 zei erik nieuwenhuis...
Hoi Jeroen. 1997. Mississippi Delta voor ANWB-Reizen. Nooit zoveel gelachen tijdens een persreis. Inmiddels 12 jaar verder en nog steeds volop aan het reizen. Verkeer jij nog steeds in een positie om gesponsorde reizen te realiseren? Zuid-Westen van de VS. Of ken je zo iemand? Leuk om daar wat over te horen. Groet! Erik
Op 7 April 2009 om 17.07 zei Lillian van Dijk...
Hai Jeroen,

Je mag mijn gegevens zeker toevoegen aan De Perslijst.

Bedankt!

Groet Lillian
Op 19 Januari 2009 om 11.30 zei Racheda Kooijman...
Hallo Jeroen,
Ja, je mag mijn gegevens toevoegen aan de database.
Dank je wel.
Groet,
Racheda Kooijman
Op 19 Januari 2009 om 10.53 zei Mike de Leede...
Ha die Jeroen,
Klopt! Penthouse is alweer een tijdje terug. Sind '97 werk ik freelance vanuit mijn bedrijfje MMP, voor mannenbladen en een enkele commerciële klant. In '99 even een tijdje chef redactie geweest bij Panorama. Woon nog steeds in Utrecht en ben inmiddels bijna 21 jaar met Jacqueline. Lijkt me leuk weer eens bij te praten. Kom je naar het netwerk event in Haarlem as donderdag? Groet, Mike de Leede (mmp@ziggo.nl/0654944099)
Op 18 Januari 2009 om 22.12 zei Chantal Overgaauw...
Alles gedaan! En dan maar hopen dat ik bereikbaar ben...
Op 18 Januari 2009 om 21.45 zei Chantal Overgaauw...
Als ik naar de tab journalisten ga, moet ik mezelf opgeven. Is dat de bedoeling? En als ik erop sta, hoe kom ik er ooit weer vanaf?
Op 18 Januari 2009 om 21.17 zei Chantal Overgaauw...
oi Jeroen,

Ja, graag! Mijn expertise ligt voornamelijk op het gebied van natuur, milieu, duurzaamheid, landbouw, cultuur, gezondheid en sociale onderwerpen. Softe onderwerpen dus.
Ik zou het fijn vinden als je het daar een beetje toe zou willen beperken.
Met economische thema's, bankwezen en verzekeringen heb ik weinig...
Op 25 December 2008 om 13.56 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
 
 
 

Interviews

[Interview] Gerrit Reinders: Adcombi slaat een brug tussen lokale communicatiedoelen en landelijke advertentieplatforms

Adcombi breidt local-advertisingtechnologie uit met video. Wij spreken met Gerrit Reinders, oprichter van Adcombi

[Interview] Roland Sars: Wij weten precies wat er in een video gebeurt

Roland Sars is ondernemer en CEO van Media Distillery. Het bedrijf gebruikt kunstmatige intelligentie op allerlei vlakken rondom video. We spreken hem over het inzetten van AI en andere recente ontwikkelingen

[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen

Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director

[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Michiel Rotteveel: 10 tips voor geloofwaardige interne communicatie

Onlangs heeft Mediatest op een congres een succesvolle sessie verzorgd over geloofwaardige interne communicatie. Geloofwaardige interne communicatie is namelijk cruciaal voor een goede reputatie onder de medewerkers

[Column] Jerome Kuijken: De publieke omroep reclamevrij: moeten we dat wel willen?

Alle superirritante (“Ja, maar het werkt toch?”) commercials hebben ervoor gezorgd dat mensen het beu zijn. Ik denk dat we daarom de mening van het volk moeten accepteren. Heel erg jammer voor adverteerders en bureaus die wel hun best doen om iets moois en waardevols te maken voor hun doelgroep

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Nieuwe reclamestroming geboren

Laten we in tijden van deep fake-video’s eens een keer het goede voorbeeld geven. Als de roep om eerlijke en bewuste producten toeneemt, moet dat ook gelden voor reclame

[Column] Kenny de Vilder: Communicatieve kater?

Precies op het moment dat Heineken aankondigt de inmiddels klassieke slogan "Biertje?!” weer af te stoffen, waren er nog twee interessante communicatiecases rondom alcohol in het nieuws. Met, het moet gezegd, zeer verschillende reacties van de betrokkenen en hun werkgevers

[Column] Jeroen Verkroost: Wat is een E-Girl? Door locatiedata veroordeeld voor moord? Live AI die fake news produceert?

Uit onderzoek blijkt dat Instagram-influencers steeds minder effectief worden. De engagement rates dalen en er ontstaat een soort esthetische tegencultuur onder jongeren, die genoeg hebben van al die gefilterde, gefacetunede en bovenmatig kleurverzadigde influencers

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden