Nederlands MediaNetwerk

Jeroen Goeman Borgesius
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Jeroen Goeman Borgesius

  • Robert Briel
  • Luc Van Peteghem
  • Ron Betist
  • Harriet Koetsier
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt
 

De pagina van Jeroen Goeman Borgesius

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
De Perslijst
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Directeur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
De beste database voor PR gebruik
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.deperslijst.com

Prikbord (9 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 25 Juli 2009 om 22.04 zei erik nieuwenhuis...
Ik herinner me vooral de escapades van een Gay-glossy-medewerker en een hilarische speech van yours truly in Oxford Ms. En een nacht stevig drinken in Natchez. Geen G'sjov, geen eenden. Als je een interessant verhaal hebt in Engeland, hou ik me aanbevolen. Stuur me een mailtje via mijn website (info@) en dan stuur ik je in retour nog een compromiterende foto van jezelf. Groet! Erik
Op 25 Juli 2009 om 17.48 zei erik nieuwenhuis...
Hoi Jeroen. 1997. Mississippi Delta voor ANWB-Reizen. Nooit zoveel gelachen tijdens een persreis. Inmiddels 12 jaar verder en nog steeds volop aan het reizen. Verkeer jij nog steeds in een positie om gesponsorde reizen te realiseren? Zuid-Westen van de VS. Of ken je zo iemand? Leuk om daar wat over te horen. Groet! Erik
Op 7 April 2009 om 17.07 zei Lillian van Dijk...
Hai Jeroen,

Je mag mijn gegevens zeker toevoegen aan De Perslijst.

Bedankt!

Groet Lillian
Op 19 Januari 2009 om 11.30 zei Racheda Kooijman...
Hallo Jeroen,
Ja, je mag mijn gegevens toevoegen aan de database.
Dank je wel.
Groet,
Racheda Kooijman
Op 19 Januari 2009 om 10.53 zei Mike de Leede...
Ha die Jeroen,
Klopt! Penthouse is alweer een tijdje terug. Sind '97 werk ik freelance vanuit mijn bedrijfje MMP, voor mannenbladen en een enkele commerciële klant. In '99 even een tijdje chef redactie geweest bij Panorama. Woon nog steeds in Utrecht en ben inmiddels bijna 21 jaar met Jacqueline. Lijkt me leuk weer eens bij te praten. Kom je naar het netwerk event in Haarlem as donderdag? Groet, Mike de Leede (mmp@ziggo.nl/0654944099)
Op 18 Januari 2009 om 22.12 zei Chantal Overgaauw...
Alles gedaan! En dan maar hopen dat ik bereikbaar ben...
Op 18 Januari 2009 om 21.45 zei Chantal Overgaauw...
Als ik naar de tab journalisten ga, moet ik mezelf opgeven. Is dat de bedoeling? En als ik erop sta, hoe kom ik er ooit weer vanaf?
Op 18 Januari 2009 om 21.17 zei Chantal Overgaauw...
oi Jeroen,

Ja, graag! Mijn expertise ligt voornamelijk op het gebied van natuur, milieu, duurzaamheid, landbouw, cultuur, gezondheid en sociale onderwerpen. Softe onderwerpen dus.
Ik zou het fijn vinden als je het daar een beetje toe zou willen beperken.
Met economische thema's, bankwezen en verzekeringen heb ik weinig...
Op 25 December 2008 om 13.56 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
 
 
 

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden