Nederlands MediaNetwerk

Jeroen Goeman Borgesius
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Jeroen Goeman Borgesius

  • Robert Briel
  • Luc Van Peteghem
  • Ron Betist
  • Harriet Koetsier
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt
 

De pagina van Jeroen Goeman Borgesius

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
De Perslijst
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Directeur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
De beste database voor PR gebruik
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.deperslijst.com

Prikbord (9 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 25 Juli 2009 om 22.04 zei erik nieuwenhuis...
Ik herinner me vooral de escapades van een Gay-glossy-medewerker en een hilarische speech van yours truly in Oxford Ms. En een nacht stevig drinken in Natchez. Geen G'sjov, geen eenden. Als je een interessant verhaal hebt in Engeland, hou ik me aanbevolen. Stuur me een mailtje via mijn website (info@) en dan stuur ik je in retour nog een compromiterende foto van jezelf. Groet! Erik
Op 25 Juli 2009 om 17.48 zei erik nieuwenhuis...
Hoi Jeroen. 1997. Mississippi Delta voor ANWB-Reizen. Nooit zoveel gelachen tijdens een persreis. Inmiddels 12 jaar verder en nog steeds volop aan het reizen. Verkeer jij nog steeds in een positie om gesponsorde reizen te realiseren? Zuid-Westen van de VS. Of ken je zo iemand? Leuk om daar wat over te horen. Groet! Erik
Op 7 April 2009 om 17.07 zei Lillian van Dijk...
Hai Jeroen,

Je mag mijn gegevens zeker toevoegen aan De Perslijst.

Bedankt!

Groet Lillian
Op 19 Januari 2009 om 11.30 zei Racheda Kooijman...
Hallo Jeroen,
Ja, je mag mijn gegevens toevoegen aan de database.
Dank je wel.
Groet,
Racheda Kooijman
Op 19 Januari 2009 om 10.53 zei Mike de Leede...
Ha die Jeroen,
Klopt! Penthouse is alweer een tijdje terug. Sind '97 werk ik freelance vanuit mijn bedrijfje MMP, voor mannenbladen en een enkele commerciële klant. In '99 even een tijdje chef redactie geweest bij Panorama. Woon nog steeds in Utrecht en ben inmiddels bijna 21 jaar met Jacqueline. Lijkt me leuk weer eens bij te praten. Kom je naar het netwerk event in Haarlem as donderdag? Groet, Mike de Leede (mmp@ziggo.nl/0654944099)
Op 18 Januari 2009 om 22.12 zei Chantal Overgaauw...
Alles gedaan! En dan maar hopen dat ik bereikbaar ben...
Op 18 Januari 2009 om 21.45 zei Chantal Overgaauw...
Als ik naar de tab journalisten ga, moet ik mezelf opgeven. Is dat de bedoeling? En als ik erop sta, hoe kom ik er ooit weer vanaf?
Op 18 Januari 2009 om 21.17 zei Chantal Overgaauw...
oi Jeroen,

Ja, graag! Mijn expertise ligt voornamelijk op het gebied van natuur, milieu, duurzaamheid, landbouw, cultuur, gezondheid en sociale onderwerpen. Softe onderwerpen dus.
Ik zou het fijn vinden als je het daar een beetje toe zou willen beperken.
Met economische thema's, bankwezen en verzekeringen heb ik weinig...
Op 25 December 2008 om 13.56 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
 
 
 

Interviews

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Over Geven

In 1924 verscheen Marcel Mauss’ essai sur le don. Een verhaal over geven. Want door te geven verplicht de ontvanger van de gift zich. De Romeinen zeiden het al: do ut des

[Column] Arno Peperkoorn: Witter dan wit

Dit weekend werd een voetballer van Excelsior in een uitwedstrijd bij FC Den Bosch racistisch uitgescholden. Vergeleken met zwarte piet. Op de tribune stonden mensen fier rechtop de Hitler-groet te brengen

[Column] Jerome Kuijken: Hoe zit het nou met de versnippering van de media?

Het gaat lekker met de oude media. Je hoort het goed: zowel televisie, radio als out of home floreren. Mediahuizen met veel printtitels in het portfolio praten enthousiast over nieuwe verdienmodellen en hebben het zelfs over groei

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: de TimTom-campagne van Allsecur, een geduldig Carhartt en Zalando weet het niet meer

Ein-de-lijk gaan ze weg: Tim en Tom! Dat was zo’n beetje mijn eerste reactie na het zien van de commercial waarin wordt aangekondigd dat het merk Allsecur ophoudt te bestaan. Want eerlijk is eerlijk, de commercials met de broertjes Coronel waren niet het toppunt van creativiteit

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden