Nederlands MediaNetwerk

Peter Luit
  • Man
  • Velserbroek
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Peter Luit

  • Lorenz van Gool
  • Jurrijn Laan
  • Hugo Louter
  • Robert Strookman
  • Jan Mulder
  • Tim Gies
  • Erik Vos
  • antoinette on-a-mission hoes
  • Johan van Drunen
  • Tom Schreuder
  • Anna-Maria Mantel-Giannattasio
  • Eline Walda
  • Jasper van der Meij
  • Len Clabbers
  • John Meulemans

Groepen van Peter Luit

 

De pagina van Peter Luit

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
LUIT Consultancy
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
consultant, trendwatcher, spreker, moderator, blogger/journalist
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Media consultancy, vooral operationele proces optimalisatie.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.luit.nl

De blog van Peter Luit

MultiCopy komt in top 10 grafische bedrijven in Nederland

logo_gw.jpg In de top 3 verandert er niet veel meer. De Roto Smeets Group blijft nummer 1, gevolgd door De Jong en Thieme Grafimedia. MultiCopy komt met een gedeelde plaats met Wilco boekendrukkerij op 10 binnen.



GW's Erik van Erp brengt jaarlijks de grafische markt in kaart



Er wordt volop gereorganiseerd in de grafische branche. Ook 's lands grootste drukker doet daar flink aan mee. De… Doorgaan

Geplaatst op 15 Januari 2010 om 12.50

Twee 'groot' formaat eReaders op CES

Door alle aandacht voor full-color en full-motion eReaders zou er onterecht weinig aandacht zijn voor de meer 'groot' formaat eReaders, meer geschikt voor met name krantenuitgevers en -indien toch full-color - ook voor tijdschriften uitgevers.



De naam PlasticLogic kennen we al langer, het wachten op een concreet product lijkt op CES eindelijk te worden waargemaakt. Onder de naam QUE zijn twee modellen beschikbaar. Een… Doorgaan

Geplaatst op 11 Januari 2010 om 9.56

Prototype kleuren eReader van BeBook op CES

bbcolor.jpg Ik weet bijna zeker dat Johan Hagenbeuk van Endless Ideas zelf wel aanwezig zal zijn op de CES in Las Vegas. Vandaag presenteerde het bedrijf een 'full-color' BeBook op basis van de Liquavista technologie, ontwikkeld door een Philips spin-off in ons… Doorgaan

Geplaatst op 11 Januari 2010 om 9.55

Digitaal 'papier' zoals het eigenlijk bedoeld is

Door de enorme opkomst van eReaders vergeten we de basis van de toepassingen voor digitaal papier, namelijk buigzaamheid. Het Leuvense Lumoza, een spin-off van de Universiteit van Hasselt in samenwerking met IMEC laat een zeer bruikbare toepassing zien voor verpakkingen.…



legend.jpg Doorgaan

Geplaatst op 6 Januari 2010 om 7.30 — 1 commentaar

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

[Interview] Wilco Wolfers: Bioscoop blijft het belangrijkst voor de lancering van films

Wilco Wolfers begon onlangs zijn eigen filmdistributiemaatschappij WW Entertainment. Het bedrijf verzorgt onder meer de marketing en distributie van Entertainment One-films in de Benelux. We spreken hem over deze nieuwe start

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Erwin Fisser: De ellende van de eerste zijn

We kennen de Wright Brothers als uitvinders van het moderne vliegtuig, niet Henri Giffard die al 50 jaar eerder met een gemotoriseerd toestel vloog. We kennen allemaal David Bowie, veel minder mensen kennen Captain Beefheart

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

[Commercial Review] Folkert Langeveld: jaloersmakend Zeeman, over the top Vedett en advercontentpublishing van Campina

De grote overwinning gaat de afgelopen maand natuurlijk naar Zeeman. De campagne waarin we aan het denken werden gezet over exclusieve versus goedkope sneakers steeg in creativiteit en uitvoering boven al het andere uit

[Column] David de Jong: Wat is de (on)zin van het Commissariaat voor de Media?

Begin 1988 ging het Commissariaat voor de Media van start als onafhankelijke toezichthouder en opvolger van de zogeheten regeringscommisaris voor de Omroep. Maar is anno 2019 een apart Commissariaat voor de Media nog nodig?

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden