Nederlands MediaNetwerk


925 is steeds succesvoller in het maken van films voor klanten, die vervolgens op de 925 website worden uitgezonden. Bellen wij
Michiel Frackers, mede-oprichter van 925.
Dag Michiel, hoe is het met je? 'Zijn gangetje. Nee serieus, het is ontzettend druk door de snelle groei van 925. We hebben een serie primeurs gehad rond de ontmanteling van
Fortis en het
Easy Life debacle waardoor we op organische wijze, vrijwel zonder marketing toch snel zijn gegroeid. Zonder tips van binnenuit is het met het leger woordvoerders steeds moeilijker om er echt achter te komen hoe het echt gaat met een bedrijf. Mediamaatje Jort Kelder kwam daarom met onze tiprubriek
Off The Record. Hierop krijgen we veel tips binnen, vaak anoniem, die de redactie vervolgens onderzoekt. Noem het journalistiek 2.0.'
Jullie zijn lekker bezig met 925! Kun je iets zeggen over de ontwikkeling van traffic en bereik? '925 haalt structureel meer dan 100.000 unieke bezoekers en gaat richting de miljoen pageviews per maand. In aanmerking nemend dat we net een halfjaar oud zijn en een business to business doelgroep bedienen, is dat heel bemoedigend. We verwachten dit jaar ons bereik te verdubbelen binnen de doelgroep mannen, decision makers-en-op-weg dat-te-worden.'
925 maakt steeds meer films voor klanten. Vertel alles! 'Behalve traditionele display advertising - bannering, pre rolls - heeft 925 ook zogenaamde partner postings en partner videos. Zoals de naam al aangeeft proberen we met de adverteerder samen te werken als een echte partner, zodat er een relevante commerciële boodschap ontstaat in de juiste omgeving. Een partner posting is een eventueel in samenwerking met de adverteerder ontwikkelde commerciele posting, die periodiek in ons weblog op de homepage verschijnt. Adverteerders zoals Samsung en Renault hebben hun boodschap en aanbieding goed afgestemd op onze doelgroep en daarmee hele goede resultaten behaald. Zoals met
Personaliseer uw zakenleven met de Samsung TOUCHWIZ en
De nieuwe Renault Koleos: een Franse verrassing. Ons publiek reageert goed op dit soort commerciële creatieve uitingen, omdat we er ook open over zijn. Er staat onder: U had het waarschijnlijk al begrepen, maar deze bijdrage werd mede mogelijk gemaakt door Renault. Partner videos zijn speciale videos die we in overleg met de adverteerders maken. Mooie voorbeelden zijn de producties voor
Saab en
Philips. Logisch genoeg worden de beste resultaten behaald als een partner video wordt vergezeld van traditionele display advertising als bannering, om de bezoekers nog even te triggeren de video te bekijken. Voor Vodafone ontwikkelen we op dit moment bijvoorbeeld een nieuwe serie partnervideo's om mobiel werken te stimuleren. Een teaser van die video komt in de banners, waarmee het een geheel wordt. Kern is dat we proberen om met de adverteerder een voor ons publiek relevante boodschap van te maken, die niet irriteert, wel amuseert of informeert, en uiteindelijk converteert.'
Wat kunnen we van 925 verwachten op crossmediaal gebied? Plannen voor print, mobiele toepassingen, events? 'Er wordt veel gespeculeerd over onze volgende stappen, maar allereerst moet onze site continu worden verbeterd. Verwacht daar nog meer business focus overdag en 's avonds meer lifestyle artikelen. En events, mobiel en print... we denken erover na.'
Wat is het laatste nieuws? 'Dat we winst maken...
Kijk maar!'
www.925.nl
Michiel Frackers spreekt op het Eerste Nederlands MediaNetwerk Event.
Bekijk het programma en de deelnemerslijst

Weergaven: 76

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Jeroen Verkroost: feedback, TikTok, Britney Spears, redders van de journalistiek en meer

Als onderdeel van mijn werk coach ik een aantal mensen. Tenminste, van mijn vrouw mag ik het geen coaching noemen, want ik geef advies. En dat is niet hetzelfde, vindt zij, geaccrediteerd coach

[Column] Paola Cassone: Het Peter Pan-complex

Heb je ooit stilgestaan bij het aantal stereotypen en vooroordelen dat in ons culturele DNA is ingebed? Er is één die er vaak uitspringt: de 50-plusser

[Column] Marloes Rusting: De rode lampion

Marloes Rusting is Client Director bij Initiative. Voor Nederlands MediaNetwerk dook ze in het fenomeen Halloween

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden