Nederlands MediaNetwerk


925 is steeds succesvoller in het maken van films voor klanten, die vervolgens op de 925 website worden uitgezonden. Bellen wij
Michiel Frackers, mede-oprichter van 925.
Dag Michiel, hoe is het met je? 'Zijn gangetje. Nee serieus, het is ontzettend druk door de snelle groei van 925. We hebben een serie primeurs gehad rond de ontmanteling van
Fortis en het
Easy Life debacle waardoor we op organische wijze, vrijwel zonder marketing toch snel zijn gegroeid. Zonder tips van binnenuit is het met het leger woordvoerders steeds moeilijker om er echt achter te komen hoe het echt gaat met een bedrijf. Mediamaatje Jort Kelder kwam daarom met onze tiprubriek
Off The Record. Hierop krijgen we veel tips binnen, vaak anoniem, die de redactie vervolgens onderzoekt. Noem het journalistiek 2.0.'
Jullie zijn lekker bezig met 925! Kun je iets zeggen over de ontwikkeling van traffic en bereik? '925 haalt structureel meer dan 100.000 unieke bezoekers en gaat richting de miljoen pageviews per maand. In aanmerking nemend dat we net een halfjaar oud zijn en een business to business doelgroep bedienen, is dat heel bemoedigend. We verwachten dit jaar ons bereik te verdubbelen binnen de doelgroep mannen, decision makers-en-op-weg dat-te-worden.'
925 maakt steeds meer films voor klanten. Vertel alles! 'Behalve traditionele display advertising - bannering, pre rolls - heeft 925 ook zogenaamde partner postings en partner videos. Zoals de naam al aangeeft proberen we met de adverteerder samen te werken als een echte partner, zodat er een relevante commerciële boodschap ontstaat in de juiste omgeving. Een partner posting is een eventueel in samenwerking met de adverteerder ontwikkelde commerciele posting, die periodiek in ons weblog op de homepage verschijnt. Adverteerders zoals Samsung en Renault hebben hun boodschap en aanbieding goed afgestemd op onze doelgroep en daarmee hele goede resultaten behaald. Zoals met
Personaliseer uw zakenleven met de Samsung TOUCHWIZ en
De nieuwe Renault Koleos: een Franse verrassing. Ons publiek reageert goed op dit soort commerciële creatieve uitingen, omdat we er ook open over zijn. Er staat onder: U had het waarschijnlijk al begrepen, maar deze bijdrage werd mede mogelijk gemaakt door Renault. Partner videos zijn speciale videos die we in overleg met de adverteerders maken. Mooie voorbeelden zijn de producties voor
Saab en
Philips. Logisch genoeg worden de beste resultaten behaald als een partner video wordt vergezeld van traditionele display advertising als bannering, om de bezoekers nog even te triggeren de video te bekijken. Voor Vodafone ontwikkelen we op dit moment bijvoorbeeld een nieuwe serie partnervideo's om mobiel werken te stimuleren. Een teaser van die video komt in de banners, waarmee het een geheel wordt. Kern is dat we proberen om met de adverteerder een voor ons publiek relevante boodschap van te maken, die niet irriteert, wel amuseert of informeert, en uiteindelijk converteert.'
Wat kunnen we van 925 verwachten op crossmediaal gebied? Plannen voor print, mobiele toepassingen, events? 'Er wordt veel gespeculeerd over onze volgende stappen, maar allereerst moet onze site continu worden verbeterd. Verwacht daar nog meer business focus overdag en 's avonds meer lifestyle artikelen. En events, mobiel en print... we denken erover na.'
Wat is het laatste nieuws? 'Dat we winst maken...
Kijk maar!'
www.925.nl
Michiel Frackers spreekt op het Eerste Nederlands MediaNetwerk Event.
Bekijk het programma en de deelnemerslijst

Weergaven: 83

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

[Cross Media Case 2020] Fleur Haen over Chantals Pyjama Party

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. RTL draagt Chantals Pyjama Party voor als Cross Media Case We spreken met Fleur Haen, manager live entertainment

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Fear of Going Out

Eindelijk is het zover! We kunnen op het terras, in een restaurant en wie weet zelfs naar de sportschool. Zijn we blij? Nou, niet echt als we een Amerikaans onderzoek van technetwerk Blind moeten geloven

Jeroen Verkroost: Wat wil Trump écht - en Zuck niet? Waarom storten Amerikaanse universiteiten in?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings- en doorzettingsvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Jeroen Verkroost: Wordt jouw nieuws gestolen? Hoe 'doe' je diversiteit? Wie heeft jouw data? Test je mee op Blip?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden