Nederlands MediaNetwerk


925 is steeds succesvoller in het maken van films voor klanten, die vervolgens op de 925 website worden uitgezonden. Bellen wij
Michiel Frackers, mede-oprichter van 925.
Dag Michiel, hoe is het met je? 'Zijn gangetje. Nee serieus, het is ontzettend druk door de snelle groei van 925. We hebben een serie primeurs gehad rond de ontmanteling van
Fortis en het
Easy Life debacle waardoor we op organische wijze, vrijwel zonder marketing toch snel zijn gegroeid. Zonder tips van binnenuit is het met het leger woordvoerders steeds moeilijker om er echt achter te komen hoe het echt gaat met een bedrijf. Mediamaatje Jort Kelder kwam daarom met onze tiprubriek
Off The Record. Hierop krijgen we veel tips binnen, vaak anoniem, die de redactie vervolgens onderzoekt. Noem het journalistiek 2.0.'
Jullie zijn lekker bezig met 925! Kun je iets zeggen over de ontwikkeling van traffic en bereik? '925 haalt structureel meer dan 100.000 unieke bezoekers en gaat richting de miljoen pageviews per maand. In aanmerking nemend dat we net een halfjaar oud zijn en een business to business doelgroep bedienen, is dat heel bemoedigend. We verwachten dit jaar ons bereik te verdubbelen binnen de doelgroep mannen, decision makers-en-op-weg dat-te-worden.'
925 maakt steeds meer films voor klanten. Vertel alles! 'Behalve traditionele display advertising - bannering, pre rolls - heeft 925 ook zogenaamde partner postings en partner videos. Zoals de naam al aangeeft proberen we met de adverteerder samen te werken als een echte partner, zodat er een relevante commerciële boodschap ontstaat in de juiste omgeving. Een partner posting is een eventueel in samenwerking met de adverteerder ontwikkelde commerciele posting, die periodiek in ons weblog op de homepage verschijnt. Adverteerders zoals Samsung en Renault hebben hun boodschap en aanbieding goed afgestemd op onze doelgroep en daarmee hele goede resultaten behaald. Zoals met
Personaliseer uw zakenleven met de Samsung TOUCHWIZ en
De nieuwe Renault Koleos: een Franse verrassing. Ons publiek reageert goed op dit soort commerciële creatieve uitingen, omdat we er ook open over zijn. Er staat onder: U had het waarschijnlijk al begrepen, maar deze bijdrage werd mede mogelijk gemaakt door Renault. Partner videos zijn speciale videos die we in overleg met de adverteerders maken. Mooie voorbeelden zijn de producties voor
Saab en
Philips. Logisch genoeg worden de beste resultaten behaald als een partner video wordt vergezeld van traditionele display advertising als bannering, om de bezoekers nog even te triggeren de video te bekijken. Voor Vodafone ontwikkelen we op dit moment bijvoorbeeld een nieuwe serie partnervideo's om mobiel werken te stimuleren. Een teaser van die video komt in de banners, waarmee het een geheel wordt. Kern is dat we proberen om met de adverteerder een voor ons publiek relevante boodschap van te maken, die niet irriteert, wel amuseert of informeert, en uiteindelijk converteert.'
Wat kunnen we van 925 verwachten op crossmediaal gebied? Plannen voor print, mobiele toepassingen, events? 'Er wordt veel gespeculeerd over onze volgende stappen, maar allereerst moet onze site continu worden verbeterd. Verwacht daar nog meer business focus overdag en 's avonds meer lifestyle artikelen. En events, mobiel en print... we denken erover na.'
Wat is het laatste nieuws? 'Dat we winst maken...
Kijk maar!'
www.925.nl
Michiel Frackers spreekt op het Eerste Nederlands MediaNetwerk Event.
Bekijk het programma en de deelnemerslijst

Weergaven: 86

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Dolly van den Akker: Contentmarketing begint nooit met content

Merken zien steeds beter in dat relevante content het verschil maakt in het leggen van echt en langdurig contact met consumenten. Zeker nu consumenten earned media en owned kanalen als betrouwbaarder ervaren dan paid media

Jeroen Verkroost: Among Us, Netflix, Formule 1, Guidinc, Fabeltjesfuik en Mario Kart Home

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Brand building on social

Knocking over the current beliefs on audience growth, engagement KPIs and micro-targeting

[Column] Niels Bruinsma: Wat doet corona met ons surf-, kijk- en luistergedrag?

Hoewel we gehoopt hadden deze tweede coronagolf te vermijden, zitten we er helaas toch middenin. Tijdens de eerste golf hebben we veelvuldig media-updates gemaakt, waarin met name de mediaconsumptie centraal stond

Jeroen Verkroost: Journalistiek, iPhones, Hype Cycle, Release je eigen Muziek en Test Jezelf!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden