Nederlands MediaNetwerk

Jeroen Goeman Borgesius
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Jeroen Goeman Borgesius

  • Robert Briel
  • Luc Van Peteghem
  • Ron Betist
  • Harriet Koetsier
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt
 

De pagina van Jeroen Goeman Borgesius

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
De Perslijst
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Directeur
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
De beste database voor PR gebruik
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.deperslijst.com

Prikbord (9 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 25 Juli 2009 om 22.04 zei erik nieuwenhuis...
Ik herinner me vooral de escapades van een Gay-glossy-medewerker en een hilarische speech van yours truly in Oxford Ms. En een nacht stevig drinken in Natchez. Geen G'sjov, geen eenden. Als je een interessant verhaal hebt in Engeland, hou ik me aanbevolen. Stuur me een mailtje via mijn website (info@) en dan stuur ik je in retour nog een compromiterende foto van jezelf. Groet! Erik
Op 25 Juli 2009 om 17.48 zei erik nieuwenhuis...
Hoi Jeroen. 1997. Mississippi Delta voor ANWB-Reizen. Nooit zoveel gelachen tijdens een persreis. Inmiddels 12 jaar verder en nog steeds volop aan het reizen. Verkeer jij nog steeds in een positie om gesponsorde reizen te realiseren? Zuid-Westen van de VS. Of ken je zo iemand? Leuk om daar wat over te horen. Groet! Erik
Op 7 April 2009 om 17.07 zei Lillian van Dijk...
Hai Jeroen,

Je mag mijn gegevens zeker toevoegen aan De Perslijst.

Bedankt!

Groet Lillian
Op 19 Januari 2009 om 11.30 zei Racheda Kooijman...
Hallo Jeroen,
Ja, je mag mijn gegevens toevoegen aan de database.
Dank je wel.
Groet,
Racheda Kooijman
Op 19 Januari 2009 om 10.53 zei Mike de Leede...
Ha die Jeroen,
Klopt! Penthouse is alweer een tijdje terug. Sind '97 werk ik freelance vanuit mijn bedrijfje MMP, voor mannenbladen en een enkele commerciële klant. In '99 even een tijdje chef redactie geweest bij Panorama. Woon nog steeds in Utrecht en ben inmiddels bijna 21 jaar met Jacqueline. Lijkt me leuk weer eens bij te praten. Kom je naar het netwerk event in Haarlem as donderdag? Groet, Mike de Leede (mmp@ziggo.nl/0654944099)
Op 18 Januari 2009 om 22.12 zei Chantal Overgaauw...
Alles gedaan! En dan maar hopen dat ik bereikbaar ben...
Op 18 Januari 2009 om 21.45 zei Chantal Overgaauw...
Als ik naar de tab journalisten ga, moet ik mezelf opgeven. Is dat de bedoeling? En als ik erop sta, hoe kom ik er ooit weer vanaf?
Op 18 Januari 2009 om 21.17 zei Chantal Overgaauw...
oi Jeroen,

Ja, graag! Mijn expertise ligt voornamelijk op het gebied van natuur, milieu, duurzaamheid, landbouw, cultuur, gezondheid en sociale onderwerpen. Softe onderwerpen dus.
Ik zou het fijn vinden als je het daar een beetje toe zou willen beperken.
Met economische thema's, bankwezen en verzekeringen heb ik weinig...
Op 25 December 2008 om 13.56 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
 
 
 

Interviews

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Linda Mertens, oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken

Linda Mertens is oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

[Column] Cor Hospes: Kloterige kijkcijfers

Programmamanagers, zendermanagers, marketeers... ze hangen aan het infuus van cijfers. Ze willen likes en linkjes turven, ze willen torenhoge rapporten met kijk- en luistercijfers. Ze willen weten wat hun acties en campagnes opleveren. Ze willen meten, omdat ze bang zijn dat ze het anders niet begrijpen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden