Nederlands MediaNetwerk

Lieke Lamb
  • Vrouw
  • wassenaar
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Lieke Lamb

  • Bas Vlugt
  • Linda Duits
  • Jolanda Pikkaart
  • Ayman van Bregt
  • Bas Paternotte
  • Rene Beijer
  • Martin Specken
  • Janneke  Cremers
  • Maaike Schnabel
  • Joss Siebers
  • Roland van Geest
  • Richard Lamb
  • Nathalie Soeteman
  • Silvia de Haan
  • Anja Corbijn van Willenswaard
 

De pagina van Lieke Lamb

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
trendwatcher.com balancebabes.com
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
speaker and writer on future scenario's
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
speaker and writer on future scenario's, education of children (autism related problems) and the future of women: gender related issues
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://balancebabes.com

De foto's van Lieke Lamb

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Lieke Lamb

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Lieke Lamb

Mark Rutte ontvangt trendwatchers-duo…



Klik hier en bekijk het trendboek 'Your Future!'

Woensdag 11 januari 2012 werd het trendwatchers-duo Lieke en Richard Lamb ontvangen door Mark Rutte in het Torentje. Aanleiding was de publicatie van hun nieuwste boek…

Doorgaan

Geplaatst op 15 Januari 2012 om 15.30

The Media Gap

Gisterenavond, toen ik terugkwam van een avondje weg en mijn Tweetdeck aanzette, viel mijn oog op een berichtje waarin iemand vroeg wat toch die helikopter te betekenen had die hij hoorde. Ik liet me er verder niet door afleiden en ging door op mijn andere scherm waar ik net besloten had iets meer met mijn Google+ account te gaan doen omdat er daar naar mijn…

Doorgaan

Geplaatst op 31 Juli 2011 om 14.30

enge mannen

Welke idioot laat zijn kind dan ook zomaar bij zo’n vent achter? Wie huurt er dan ook een mannelijke oppas? Op Internet veel verontwaardiging over ‘het monster van Riga’ zoals de pers hem inmiddels subtiel heeft betitelt. Een man, buitenlander, een homo, spreekt de taal slecht, ziet er eng uit…. ja alle vooroordelen komen op media als facebook ed in een constante stroom voorbij. En even leek het mij of er mensen waren die de schuld van alles wat er in de grote…

Doorgaan

Geplaatst op 16 December 2010 om 0.00

De man met de dode boom

Dode bomen zijn dood. De fut is er uit. Geen voeding meer en geen energie. (http://www.youtube.com/watch?v=6CqRcCHk_Pc& ) Moderne media en moderne mensen weten het heel zeker: het papieren tijdperk is voorbij en de inktpotten en drukpersen zijn vervangen door reeksen eentjes en nulletjes. Het ouderwets omslaan van (te) grote vellen papier is vervangen door drukken op (te) kleine knopjes en toetsen. En daar er al geluiden opgingen… Doorgaan

Geplaatst op 12 Juli 2010 om 23.54

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

[Column] Cor Hospes: Kloterige kijkcijfers

Programmamanagers, zendermanagers, marketeers... ze hangen aan het infuus van cijfers. Ze willen likes en linkjes turven, ze willen torenhoge rapporten met kijk- en luistercijfers. Ze willen weten wat hun acties en campagnes opleveren. Ze willen meten, omdat ze bang zijn dat ze het anders niet begrijpen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden