Nederlands MediaNetwerk

Eric Woning
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Eric Woning

  • Alexandra Besuijen
  • Wilco Kaasenbrood
  • Tim de Vrind
  • Pi-Qui Baltink
  • elja polak
  • Armel Mouque
  • Karel Scheerder
  • Remco Bos
  • Richard Resida
  • Erik Braam
  • Wim van der Peet
  • Jorrit Biesheuvel
  • Suzanne Sandberg
  • Paul Smeele

Groepen van Eric Woning

 

De pagina van Eric Woning

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
OMD
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Digital Director
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
OMD is, mijn inziens, Nederlands beste Media bureau.

De wereld waarin wij ons begeven verandert constant en dit betekent dat we anders moeten concurreren als we willen winnen. De focus dient te liggen op leren, aanpassen en uitdagen. Deze gedachte is onderdeel van onze filosofie; insights • ideas • results en dicteert de wijze waarop wij werken, samen met de klant.

Strategie ligt bijzonder hoog in het vaandel van OMD en hierdoor hebben we onze werkwijze, Checkmate, aangescherpt. Er is een unieke aanpak voor communicatie, planning en inkoop ontwikkeld dat verder gaat dan de gebaande paden. Een dynamische aanpak, ondersteund met de nieuwste resources. Een nauwkeurig proces vermengt met spontane creativiteit. Het combineert de wetenschap en kunst van media om een efficiënte, effectieve en onderscheidende communicatiestrategie te ontwikkelen. Succesvolle communicatie vereist beide ingredienten, waarbij insights de basis zijn voor ideas die leiden tot results (ROI).

Hier wordt verder gedacht dan doelgroep +doelstelling = x aantal GRP's!
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.twitter.com/koningwoning

De blog van Eric Woning

Het einde van het internet?

Mensen zitten nog vrolijk thuis en hebben niet door dat misschien wel het begin van het einde in zicht is. Nee, ik heb het niet over 2012. Ik heb het over het einde van het internet….



Het bedrijf wat via haar PR de spreuk “Don’t be evil” aan zich liet linken, heeft datzelfde PR apparatsjik nu voluit aanstaan: In de afgelopen weken zijn maar liefst 13 nieuwswaardige berichten van Google de revue gepasseerd: van zonnepanelen (ze moeten groen doen, anders… Doorgaan

Geplaatst op 22 September 2009 om 0.30 — 2 commentaren

The end of Free-dom!

Nee, we gaan het niet hebben over het twitterende Iran. Er woedt namelijk een andere strijd. En free-dom dreigt het onderspit te delven.



Laten we beginnen met het rapport van Fred Teeven. Fred was gevraagd om een rapport te schrijven over auteursrecht: wat moesten we daarmee aan in ons kikkerlandje. Zijn bevindingen komen in Auteursrecht: een rapport naar voren.



Goh… een voormalig officier van justitie… wat zou zijn conclusie toch zijn? Als dat maar geen… Doorgaan

Geplaatst op 9 September 2009 om 13.22

Sue first, ask questions later

Tot nu toe had de uitgeverswereld een handje voor op de muziek en de film/dvdindustrie: zij handelden nog in atomen in plaats van electronen.

Dankzij het PR geweld van BOL.com en Sony over hun samenwerking om electronische boeken en de e-reader aan de man te brengen lijkt daar nu wel een kentering in te kunnen gaan komen.



De voordelen zijn obvious: geen distributieproblemen meer; makkelijker mensen laten boeken laten ‘proeven’ door het product in gedeelten op te… Doorgaan

Geplaatst op 9 September 2009 om 13.00 — 1 commentaar

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 15 September 2008 om 8.59 zei Wim van der Peet...
Ha die Eric,
Ik heb mij afgelopen vrijdag via Ton S. aangemeld en nu ben jij mijn eerste vriendje op dit platform.
Een hele eer :-)
Op 27 Juni 2008 om 18.32 zei Eric Woning...
Ja dat krijg je als je 'nieuwe media specialist' bent ;-)
Op 27 Juni 2008 om 18.23 zei Paul Smeele...
Gozert! Jij bent er snel bij!
 
 
 

Interviews

[Interview] Roland Sars: Wij weten precies wat er in een video gebeurt

Roland Sars is ondernemer en CEO van Media Distillery. Het bedrijf gebruikt kunstmatige intelligentie op allerlei vlakken rondom video. We spreken hem over het inzetten van AI en andere recente ontwikkelingen

[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen

Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director

[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jeroen Verkroost: TikTok | Google-data | Fake news | Fairphone | Merkonderzoek

Uit onderzoek blijkt dat Instagram-influencers steeds minder effectief worden. De engagement rates dalen en er ontstaat een soort esthetische tegencultuur onder jongeren, die genoeg hebben van al die gefilterde, gefacetunede en bovenmatig kleurverzadigde influencers

[Column] Michiel Veugelers: Geen stoppen meer aan

Bioscoop is het meest impactvolle medium om videocontent te tonen. En ondanks de komst van steeds meer streamingdiensten als Netflix en Disney+, is de bioscoopbranche levendiger dan ooit

[Column] Jeroen Verkroost: Blendle | Silicon Valley | Disney+ | Komodo draken | Gartner Hype Cycle

Mensen gaan dood, uiteindelijk. Je weet het rationeel wel, het kan dat iemand er ineens niet meer is, maar gevoelsmatig blijft het onbegrijpelijk. Hoe mooi zou het zijn als ik nog kon praten met mijn opa, of mijn moeder

[Column] Mathieu Andriessen: Kijkers zijn de dupe van omroepvisie minister Arie Slob

Op 11 september 2019 vergadert de Kamer er over de toekomstplannen van de NPO. Mathieu Andriessen, directeur bij branchevereniging NLconnect maakt zich zorgen over de plannen

[Column] Niels Bruinsma: Upfront guaranteed, zekerheid voor adverteerder of winstmaximalisatie RTL?

Vanaf deze maand is RTL Nederland gestart met een nieuwe inkoopmogelijkheid, de upfront guaranteed. Een veilingmodel dat gebaseerd is op afslag, het gewenste product wordt dus iedere week goedkoper in plaats van duurder per opbod

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden