Nederlands MediaNetwerk

Bibi Veth's reacties

Prikbord (16 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 27 December 2008 om 22.35 zei Judy Landman...
Wat leuk om jou zo te ontmoeten. Dank voor je uitnodiging. Wat me dan meteen zo nieuwsgierig maakt: wat bracht je op mijn pad?
Op 23 December 2008 om 22.13 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een geweldige kerst en een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
Op 16 December 2008 om 10.38 zei Inge Bosma...
Dank voor je mail en een goed idee Bibi ik zal gaan posten op het vrouwennetwerk op basis van relevantie natuurlijk.
Ik ben zelf key accountmanager in een vrouwvriendelijk bedrijf Sanoma.
80 % van de werknemers zijn vrouw en er wordt redelijk veel in deeltijd gewerkt. De staf is echter wel mannelijk maar het middenkader en de hoofdredacties zijn vrouwelijk.
Op 12 December 2008 om 11.35 zei Maaike de Boer...
Dat weet ik eigenlijk niet. Zal eens informeren bij Sanne!
Op 12 December 2008 om 10.46 zei Maaike de Boer...
Ik heb me aangemeld, hoor! Ik weet niet of ik zomaar voor jullie mag schrijven, volgens mij hanteert Sanoma een concurrentiebeding. :(
Op 11 December 2008 om 22.46 zei Lia Hoes...
Hallo Bibi, bedankt voor je uitnodiging zal vast en zeker een keer op de site kijken en lezen. Maar ik ben geen schijver dus zal niet gauw op stukken reageren. Gr Lia
Op 11 December 2008 om 16.28 zei Dunja Schmoll...
Dank je wel voor je bericht Bibi!
Zodra ik tijd heb, zal ik me zeker wat gaan verdiepen in je vrouwencommunity. Want daar ontbreekt het sterke vrouwen jammer genoeg vaak aan... tijd!

Hartelijke groet,
Dunja
Op 8 December 2008 om 15.46 zei Monique Lindeboom...
hoi bib, heel leuk, wist niet dat het bestond. ben nogal druk en krijg veel verzoeken voor virtuele netwerken. als ik een gaatje vind, zal ik me er zeker in verdiepen. heel hartelijke groeten, monique lindeboom
Op 8 December 2008 om 10.12 zei willem rietdijk...
Bibi, goedemorgen.
Mijn inbreng is effectief t.o.v. vrouwen ,dat ik voor de bladen waarvoor ik werk als adjunct hoofdredacteur ,et enthousiasme uit kijk en mijn voelhorens scherp zet als het om vrouwelijke journalistes gaat. Ze schrijven vaak veel vlotter en met veel meer gevoel en realiteitszin dan de mannelijke collega's.
Inzake een artikel of column zou ik graag doen. Even een vraagje: De column is dat digitaal op het net, of wordt er ook een printmedium gecommuniceerd in Nederland? Heb je het persbericht van Buro Wullenhoven ( de dames Janneke Boer en Liduine Thomas) zonet gekregen en gelezen. Zo niet dan wil ik het je gaarne toesturen, Ik kan ongetwifeld jouw e-mail adres opzoeken, maar misschien kan je het me zo geven, groet Willem Rietdijk
Op 5 December 2008 om 10.31 zei willem rietdijk...
Bibi, ik hem gevonden. Hij staat in je blogberichten. Vrouwen stagneren hun eigen groei. Graag reactie s.v.p, bij voorbaat dank . Groet, Willem Rietdijk
Op 5 December 2008 om 10.28 zei willem rietdijk...
Goedemorgen Bibi, Klopt het dat ik jou of één van je collega's binnen "haarnetwerk"een memo heb gezonden? Ik kan hem niet meer terugvinden, maar ik had me gemeld. Groet, Willem
Op 3 December 2008 om 17.27 zei Karen Jochems...
Hallo Bibi,
Leuk! Ik doe graag mee!
hartelijke groet,
Karen
Op 3 December 2008 om 16.27 zei Trudy van der Wees...
Hoi Bibi,

Leuk, ik ga me er eens in verdiepen :)

Groet,

Trudy
Op 21 November 2008 om 22.00 zei Chantal Overgaauw...
Misschien wel! Maar eerlijk gezegd nogal druk met huisdieren, sporten en werk (in die volgorde ;-)! Wel erg leuk dat je dat allemaal doet!
Op 21 November 2008 om 20.44 zei Chantal Overgaauw...
Doet me denken aan dat artikel in Trouw waarin stond dat Aziatische, Bulgaarse en Russische vrouwen zo in trek zijn bij mannen vanwege hun vrouwelijkheid en aanhankelijkheid. Tenminste niet zo geëmancipeerd als veel Nederlandse vrouwen.
Maar dat is natuurlijk de mening van mannen die wij toch al niet aantrekkelijk vonden!
Ik ga eens kijken op je site.
Op 21 November 2008 om 16.29 zei Margriet Markerink...
Dag Bibi,

Fijn dat ik nu ook tot je virtuele vriendenkring behoor. Zodra ik heb uitgevogeld hoe je online vrouwenmagazine werkt, zal ik ook eens wat schrijven. Ik ken massa's sterke vrouwen!

Groetjes,

Margriet Markerink

Interviews

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

[Interview] Martijn de Kemp: Influencermarketing is toegankelijker, schaalbaarder en meetbaarder dan ooit

Martijn de Kemp is oprichter en CEO van content en influencer agency Storyboard

[Nederlands MediaNetwerk TV] Edward Knol over Born05

Edward Knol is sinds 2019 Managing Director van Born05. Het bureau is gespecialiseerd in de ontwikkeling van digitale producten, diensten en content die merken met mensen verbinden. Dit doen ze voor merken als KLM, KPN, Bol.com, Talpa Network, Unilever en Alzheimer Nederland

[Interview] Victor Knaap: Ik ben Sir Martin Sorrell’s adresboek uit mijn hoofd aan het leren

Victor Knaap is CEO van MediaMonks, dat in 2018 werd overgenomen door S4 Capital Group van Sir Martin Sorrell. Wat is er in de afgelopen anderhalf jaar gebeurd en hoe kijkt Knaap naar de toekomst van advertising?

[Interview] Errol Nayci: Hoogvliegers blaast het publiek weg met een mooi en meeslepend verhaal

Errol Nayci heeft productiebedrijf Storytellers Film & TV opgezet. Zaterdag 11 januari 2020 is zijn tweede dramaserie Hoogvliegers bij NPO1 te zien, over F16-vliegers. Nederlands MediaNetwerk interviewde hem

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: With Thanks van Wild Turkey en Unyoked

Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne With Thanks van Wild Turkey en Unyoked

[Column] Kenny de Vilder: De likeability van bosbranden

Wat zorgt ervoor dat de ene brand meer aandacht krijgt dan de andere? Ik heb er geen cijfers van, het kan aan mijn eigen online bubble liggen, maar krijg toch het idee dat Australië veel meer mensen écht raakt dan Brazilië of Californië

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden